Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ikke lest saa masse paa de andre innlegga her, saa beklager hvis svaret paa mitt sporsmaal allerede er besvart.

Problemet mitt er kneet mitt..

For en stund siden var jeg paa en fest, og som de fleste ungdommer, ble jeg det man kan kalle litt brisen. Jeg falt og slo kneet mitt ganske hardt. Dagen etter var det ganske hovent, og jeg hadde is paa resten av dagen.

Etter det virket det som om alt var bra, og jeg kjente ikke noe mer til det..

I gaar begynte jeg paa step-aerobics og etter den timen, var kneet mitt helt rodt, og naa kjennes det ut som om det skal explodere.. Det er som om jeg har masse vann inne i kneet som bare venter paa aa explodere.. Det er ganske saa ubehagelig..

Siden jeg er i usa, (uv.elev) lyster jeg lite paa aa gaa til lege, for det er saa forbaska dyrt.. Har noen noe slags raad til meg??

Veldig takknemlig for alle slags svar!!

Kos,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14747-det-stakkars-kneet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bliv artroskoperet. man jan ikke ud fra det du skriver ana andet end at der jo er en defekt i din knæfunktion.

det kan man se ved artroskopi. mest regner jeg med en menisklæsion eller brusklæsion, men du kan have en korsbåndslæsion, hvilket sker især hvis du havde fået alkohol.

mvh

jvbruun, ortopæd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14747-det-stakkars-kneet-mitt/#findComment-73119
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...