Gå til innhold

Solpass fra Brun og Blid-kjeden

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Har vunnet 2 solpass fra Brun og Blid, men vet ikke hva jeg skal gjøre med dem.....Noen forslag??

Fortsetter under...

Gjest Pricilla
Skrevet

Gi dem bort eller selg dem hvis du ikke kan ta sol pga. bebbisen... Hvis det var det du tenkte på? Eller spar dem til vintern - da er det godt å ha.. Eller la mannen din bli brun til sommern. : )

Gjest Daisy
Skrevet

Gi de bort i gave? Det er fin gave som man ofte ikke gidder å bruke penger på selv. Kan jo kjøpe sånn solkrem til solarium også.

Bente831365380491
Skrevet

Bruke de i solstudio??!! :-)

Har ikke det solstudioet her....

Bente831365380491
Skrevet

Gi dem bort eller selg dem hvis du ikke kan ta sol pga. bebbisen... Hvis det var det du tenkte på? Eller spar dem til vintern - da er det godt å ha.. Eller la mannen din bli brun til sommern. : )

Vi har ikke denne solkjeden her.....hvor kan jeg eventuelt selge dem da??

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

Ikke? Er ikke de overalt da?

Bente831365380491
Skrevet

Ikke? Er ikke de overalt da?

Ikke her hvertfall. Vi har noen andre senter som heter Drop-In.

Gjest Daisy
Skrevet

Ikke her hvertfall. Vi har noen andre senter som heter Drop-In.

Nei, da vet jeg sannelig ikke. Legg de ut på qxl - folk selger og kjøper jo alt mulig rart der.

serendipity
Skrevet

http://www.brunogblid.no/kart.asp

Her kan du se hvilke som er med i den kjeden. Delt inn fylkesvis. Hvor mye er de på. Et solpass koser kr 50,-. (det er for selv kortet) og så må du fylle på penger for å ta sol.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Nei, da vet jeg sannelig ikke. Legg de ut på qxl - folk selger og kjøper jo alt mulig rart der.

Ja, legg de ut på qxl.

Bente831365380491
Skrevet

http://www.brunogblid.no/kart.asp

Her kan du se hvilke som er med i den kjeden. Delt inn fylkesvis. Hvor mye er de på. Et solpass koser kr 50,-. (det er for selv kortet) og så må du fylle på penger for å ta sol.

Mener at det er 100 kr på det ene og 60 kr på det andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...