Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er det folk som gjør dette over telefon med vanlig teletakst altså? Kunne godt tenke meg å bli spådd. Går det an å spå en person uten at h*n er fysisk tilstede? Det går godt an å spå andre som ikke er tilstede, man må bare stille "energien" sin inn på vedkommende. Det finnest personer som gjør dette uten de 815 nr, og som også tar imot besøk, og man går derifra med følelsen av at alt stemte eller kommert til å stemme... Men personlig så liker jeg å ha kontakt med vedkommende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det går godt an å spå andre som ikke er tilstede, man må bare stille "energien" sin inn på vedkommende. Det finnest personer som gjør dette uten de 815 nr, og som også tar imot besøk, og man går derifra med følelsen av at alt stemte eller kommert til å stemme... Men personlig så liker jeg å ha kontakt med vedkommende. Ok. Jeg har nemlig blitt spådd av en venninne uten at jeg var der. Det er kanskje en fordel at hun kjenner meg? Det kan man jo ikke når man sitter på telefon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ok. Jeg har nemlig blitt spådd av en venninne uten at jeg var der. Det er kanskje en fordel at hun kjenner meg? Det kan man jo ikke når man sitter på telefon. Nå spår jeg venner og slikt, men da foretrekker jeg å ikke blir stillt spm men et helt generellt legg, som siden viser hva JEG skal spørr om... Grunnen er fordi det er intuisjonen min som leser dette og den kan bli påvirket av det man allerede vet... Det som du heller skal spørr om er hvor sterke inuisjonen til den som leser deg er, og hvor godt denne treffer deg.(energien) Har selv spådd pesoner jeg ikke vet hvem er, eller har tilknyttning til, man må bare være "forbundet" med vedkommendes energi, og det er som oftest venner, gjennom telefonene er det stemmen som blir denne forbindelsen og det er denne "lydbølgen" som blir hovedinngrediensen på "forbindelsen"... eheee gir dette noen mening? og da mener jeg til Daisy og ikke til skeptikerene 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Nå spår jeg venner og slikt, men da foretrekker jeg å ikke blir stillt spm men et helt generellt legg, som siden viser hva JEG skal spørr om... Grunnen er fordi det er intuisjonen min som leser dette og den kan bli påvirket av det man allerede vet... Det som du heller skal spørr om er hvor sterke inuisjonen til den som leser deg er, og hvor godt denne treffer deg.(energien) Har selv spådd pesoner jeg ikke vet hvem er, eller har tilknyttning til, man må bare være "forbundet" med vedkommendes energi, og det er som oftest venner, gjennom telefonene er det stemmen som blir denne forbindelsen og det er denne "lydbølgen" som blir hovedinngrediensen på "forbindelsen"... eheee gir dette noen mening? og da mener jeg til Daisy og ikke til skeptikerene Det gir mening for meg ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det gir mening for meg ;o) Toppers:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg tror hverken på tarot kort, astrologi eller gud. Poenget med astrologi og tarot er vel å lure folk til å tro at det stemmer fordi noe alltid vil stemme uansett person.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det gir mening for meg ;o) Jeg bestillte meg et horoskop fra denne siden for noen år siden, som en testperson, og alt han har sagt hittil har faktisk stemt, da alt fra tidligere liv til det jeg ikke vet kommer. Men alt ifra barndommen og til nå stemmte;) http://www.euroastro.com 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg tror hverken på tarot kort, astrologi eller gud. Poenget med astrologi og tarot er vel å lure folk til å tro at det stemmer fordi noe alltid vil stemme uansett person.. "Jeg tror hverken på tarot kort, astrologi eller gud." Tarot og astrologi har ingenting med Gud å gjøre "Poenget med astrologi og tarot er vel å lure folk til å tro at det stemmer fordi noe alltid vil stemme uansett person.. " Forklar meg da åssen jeg kan se gjennom kortene det som er sjult og ting bare du vet? Åssen jeg kan komme frem til en gitt situasjon UTEN å vite om den på forhånd? og da mener jeg ikke å gjette seg frem, men komme med konkrete opplysninger om noe du ellers ikke hadde visst? uten å tenke; kan det være det, eller det eller det eller det eller det, når du ikke får spørsmål men leser det utifra kortene? ( jeg lar aldri de jeg legger for spør spørsmål da dette kommer frem av seg selv i legget) hvordan kan jeg da komme frem til det spm som vedkommende lurer på uten at de spørr om det? Er jeg tankeleser da eller? Forklar meg, meg og det jeg kjenner, føler og "ser" i kortene, forklar meg hvorfor dette stemmer og hvorfor jeg ikke tar feil. Forklar! PS; dette er ikke et angrep på deg, men for å kunne forstå meningene dine, må du forstå mine evner og da må jeg vite åssen du ellers forklarer dem. Er grunnen din til din skepsis rettmessig? Det jeg mener med det er om du noengang har prøvt dette og da mener jeg ikke over 815 nr, men av noen som kan dette. Eller er skepsisen din den samme som foreldrene dine, besteforeldrene osv? Eller er det fordi det er for "søkt" å tro på noe sånt? Hva er grunnlaget ditt for å si at dette er humbugg... Som du kansje forstår så er det ikke enkelt å finne ut at du innhar desse evnene, og frustrasjonen kan faktisk være lik den med å komme ut av skapet som homoseksuell, fordi det er slike fordommer mot dette.. mange som har havnet i feil "bås" etter dette og sitter på institusjoner og er nedsarvet med medisisner fordi de ikke skjønner sine egne evener og tror de gal... Kansje den dagen du forstår ALVORET i dette, da kansje du våger å være open for at det faktisk finnes mere mellom himmel og jord enn nettopp det det "bare" øyet kan se;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg bestillte meg et horoskop fra denne siden for noen år siden, som en testperson, og alt han har sagt hittil har faktisk stemt, da alt fra tidligere liv til det jeg ikke vet kommer. Men alt ifra barndommen og til nå stemmte;) http://www.euroastro.com Jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å betale 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942338 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 "Jeg tror hverken på tarot kort, astrologi eller gud." Tarot og astrologi har ingenting med Gud å gjøre "Poenget med astrologi og tarot er vel å lure folk til å tro at det stemmer fordi noe alltid vil stemme uansett person.. " Forklar meg da åssen jeg kan se gjennom kortene det som er sjult og ting bare du vet? Åssen jeg kan komme frem til en gitt situasjon UTEN å vite om den på forhånd? og da mener jeg ikke å gjette seg frem, men komme med konkrete opplysninger om noe du ellers ikke hadde visst? uten å tenke; kan det være det, eller det eller det eller det eller det, når du ikke får spørsmål men leser det utifra kortene? ( jeg lar aldri de jeg legger for spør spørsmål da dette kommer frem av seg selv i legget) hvordan kan jeg da komme frem til det spm som vedkommende lurer på uten at de spørr om det? Er jeg tankeleser da eller? Forklar meg, meg og det jeg kjenner, føler og "ser" i kortene, forklar meg hvorfor dette stemmer og hvorfor jeg ikke tar feil. Forklar! PS; dette er ikke et angrep på deg, men for å kunne forstå meningene dine, må du forstå mine evner og da må jeg vite åssen du ellers forklarer dem. Er grunnen din til din skepsis rettmessig? Det jeg mener med det er om du noengang har prøvt dette og da mener jeg ikke over 815 nr, men av noen som kan dette. Eller er skepsisen din den samme som foreldrene dine, besteforeldrene osv? Eller er det fordi det er for "søkt" å tro på noe sånt? Hva er grunnlaget ditt for å si at dette er humbugg... Som du kansje forstår så er det ikke enkelt å finne ut at du innhar desse evnene, og frustrasjonen kan faktisk være lik den med å komme ut av skapet som homoseksuell, fordi det er slike fordommer mot dette.. mange som har havnet i feil "bås" etter dette og sitter på institusjoner og er nedsarvet med medisisner fordi de ikke skjønner sine egne evener og tror de gal... Kansje den dagen du forstår ALVORET i dette, da kansje du våger å være open for at det faktisk finnes mere mellom himmel og jord enn nettopp det det "bare" øyet kan se;) Jeg orker ikke lese HELE innlegget ditt for det var litt langt og ikke så veldig interresant.. Jeg putter disse tre i samme kategori fordi de er basert på tro og ikke noe annet. At du tror på tarot beror på dine erfaringer, at noen tror på gud på deres. Jeg har ingen erfaringer som gjør at jeg kan tro på noen av delene, tvert imot. Men det kunne selvsagt vært gøy om du kunne få meg til å tro noe annet, men da måtte jeg bli veldig overbevist... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å betale Skjønner jo at du ikke har lyst til å betale, om du er skeptisk til det. Men for å si det sånn; å lese og å tro på de horoskoper der du bare taster inn fødselsdato og ingenting annet, så får du bare det som er generelt for tegnet ditt, om du taster inn fødslestidspunkt og sted så får du også med acendanten din. Om du lar en datamskin regne ut dette på få sekunder så er du ganske godtroende. MEN om du får noen til å regne ut horoskopet ditt, om enn det er av en maskin, men får et menneske til å tolke desse uforståelige krussedullene og tabellene som omkranser ditt liv, så er saken en ganske annen og man får et mere rettere og nøyaktigere horoskop, man kan faktisk regne sekund for sekund, men kan du tenke deg arbeidet? Internett, aviser, ukeblader er faktisk med på å forværre den skepsis som allerede er rundt horoskop, tarot, healing osv... men de som ikke er skeptikere, men har har et "normalt" forhold til dette (de som har åpnet seg litt mere enn hva som er normen) har mye utav det, fordi de vet hva de skal luke vekk og hva som er humbugg og ikke. For det er faktisk noe som heter "common sence" innen dette feltet og;) og det er det skeptikeren ikke svelger, de tror vi sluker alt rått... og det er jo litt morsomt i seg selv:) men også ganske dumt, da de hadde hatt masse å lære... fordi vi har av to goder slik jeg ser det:) Og de bare en. Jeg syntes det hadde vært verdt pengene, men ikke om du ikke har dem... grunnen til at jeg fikk det gratis, var fordi jeg var testperson, og fordi jeg har kontakter i de "lag" som anbefalte meg til dem som testperson fordi jeg kan utale meg om det. Og jeg ser på horoskopene som stilles der som rette dog med den "normale" skepsisen, og med den normale viten om at ingenting kommer gratis, at man må jobbe for å få den karma man er "lovet" og som står skrevet i den universielle energien. Det er ikke bare å sette seg ned å vente, man må få ting til å skje og det er jo det som er meningen, ellers hadde jo ikke livet vært den utfordringen det er å være menneske eller dyr... (ja fordi dyr har også horoskopene i stjernene) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg orker ikke lese HELE innlegget ditt for det var litt langt og ikke så veldig interresant.. Jeg putter disse tre i samme kategori fordi de er basert på tro og ikke noe annet. At du tror på tarot beror på dine erfaringer, at noen tror på gud på deres. Jeg har ingen erfaringer som gjør at jeg kan tro på noen av delene, tvert imot. Men det kunne selvsagt vært gøy om du kunne få meg til å tro noe annet, men da måtte jeg bli veldig overbevist... Ikke missforstå nå, men som jeg sa i innlegget, som du ikke gadd å lese, så er ikke det min oppgave å overbevise deg. Dessuten så handler det ikke om å tro, men om å vite. Du er ikke av det nyskjerrige slaget og det kan ikke jeg belaste deg for, at du ikke gidder å finne ut svarene og er fornøyd med den viten du har, fordi jeg respekterer andres meninger. Men ikke om du sier at det ikke er noe som heter psykiske problemer;) skjønner! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ikke missforstå nå, men som jeg sa i innlegget, som du ikke gadd å lese, så er ikke det min oppgave å overbevise deg. Dessuten så handler det ikke om å tro, men om å vite. Du er ikke av det nyskjerrige slaget og det kan ikke jeg belaste deg for, at du ikke gidder å finne ut svarene og er fornøyd med den viten du har, fordi jeg respekterer andres meninger. Men ikke om du sier at det ikke er noe som heter psykiske problemer;) skjønner! Hva har nå psykiske problemer med det her å gjøre da? Å si at jeg ikke er nysgjerrig er vel litt drøyt siden du ikke vet noe om meg. Jeg jobber som forsker så min jobb er faktisk å VÆRE nysgjerrig, og jeg er vel det i mye større grad enn veldig mange andre. At jeg ikke tror på religion, tarot kort og astrolgi betyr jo bare at jeg føler at det ikke har noe med virkeligheten å gjøre, det er tro, og ikke vitenskap. Helt greit for meg at folk tror på sånt, men jeg fatter ikke hvordan de kan gjøre det, siden jeg ikke ser at det er knyttet til annet enn til nød underholdning.. Så at en som tror på tarot eller astrologi er mer nysgjerrig enn andre ser jeg på som lite sannsynlig, det virker som de mer tar alt for god fisk, uten å nettopp være nysgjerrig og kritisk.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hva har nå psykiske problemer med det her å gjøre da? Å si at jeg ikke er nysgjerrig er vel litt drøyt siden du ikke vet noe om meg. Jeg jobber som forsker så min jobb er faktisk å VÆRE nysgjerrig, og jeg er vel det i mye større grad enn veldig mange andre. At jeg ikke tror på religion, tarot kort og astrolgi betyr jo bare at jeg føler at det ikke har noe med virkeligheten å gjøre, det er tro, og ikke vitenskap. Helt greit for meg at folk tror på sånt, men jeg fatter ikke hvordan de kan gjøre det, siden jeg ikke ser at det er knyttet til annet enn til nød underholdning.. Så at en som tror på tarot eller astrologi er mer nysgjerrig enn andre ser jeg på som lite sannsynlig, det virker som de mer tar alt for god fisk, uten å nettopp være nysgjerrig og kritisk.. Skulle bare poengtere med det med psykiskeproblemer (sikter til en annen link) med at hva jeg mener med å respektere andres meninger. At du ikke er nyskjerrig i henhold til tråden, betyr ikke at du ikke er nyskjerrig på livet ellers. Og jeg vet ikke noe om deg, det har du rett i, og du vet heller ikke nok om meg til å vite hvordan og hvilke erfaringer jeg har som har gjort at jeg har valgt den veien og ikke den som du har valgt. Men jeg har ikke avfeid din situasjon, selv om jeg mener den er feil for meg... Og du er jo i den kategorien som tror jeg tar alt for en god fisk, noe jeg syntes er humoristisk... Og som forsker så burde du jo også vite at alt er rellativt, og kan tilbakevises, og dersom man gjør det, så må hele teorien avskrives, det er jo det som er hele vitenskapen, å finne ut, og å lete videre, om å feile og prøve, av og til til det kjedsommelige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Skulle bare poengtere med det med psykiskeproblemer (sikter til en annen link) med at hva jeg mener med å respektere andres meninger. At du ikke er nyskjerrig i henhold til tråden, betyr ikke at du ikke er nyskjerrig på livet ellers. Og jeg vet ikke noe om deg, det har du rett i, og du vet heller ikke nok om meg til å vite hvordan og hvilke erfaringer jeg har som har gjort at jeg har valgt den veien og ikke den som du har valgt. Men jeg har ikke avfeid din situasjon, selv om jeg mener den er feil for meg... Og du er jo i den kategorien som tror jeg tar alt for en god fisk, noe jeg syntes er humoristisk... Og som forsker så burde du jo også vite at alt er rellativt, og kan tilbakevises, og dersom man gjør det, så må hele teorien avskrives, det er jo det som er hele vitenskapen, å finne ut, og å lete videre, om å feile og prøve, av og til til det kjedsommelige. Hvis du skulle henvise til en annen link jeg burde lese så må du nesten si hvilken. Jeg leser ikke alt her inne på DOL og vet ikke hvilken du sikter til. Leste hele innlegget ditt fra i sted nå og der er det jo mer snakk om psykiske krefter ala klarsynthet eller hva det nå enn kalles, og det er noe helt annet enn å spå i kort, eller stjerner. DET er jeg mer åpen for faktisk, men det er for meg noe FULLSTENDIG annet. At de med disse evnene bruker kort vil for meg faktisk gjøre dem useriøse, siden jeg ser på kortene som useriøse. Er de klarsynte trenger de vel ikke kortene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942456 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvis du skulle henvise til en annen link jeg burde lese så må du nesten si hvilken. Jeg leser ikke alt her inne på DOL og vet ikke hvilken du sikter til. Leste hele innlegget ditt fra i sted nå og der er det jo mer snakk om psykiske krefter ala klarsynthet eller hva det nå enn kalles, og det er noe helt annet enn å spå i kort, eller stjerner. DET er jeg mer åpen for faktisk, men det er for meg noe FULLSTENDIG annet. At de med disse evnene bruker kort vil for meg faktisk gjøre dem useriøse, siden jeg ser på kortene som useriøse. Er de klarsynte trenger de vel ikke kortene? Du må ikke blande klarsynhet og tarot. For det er en blanding av syner og intuisjon som er klarsynhet. Om du hadde lest litt om tarot så blir kortene brukt som en historieforteller, og man kan "synse" frem i tid, utav de valgene enn selv tar. Man kan velge om man vil gå den veien eller ikke, blir litt vanskelig å forklare. Og når man ser syner (ikke på den måten;)) så ser man det som kommer til å skje eller har skjedd, og ikke hva som kan skje om du følger rådene som tarotkortene gir, man er heller ikke nødt til å følge det, det er bare kortenes råd, for å forbedre eller å se situasjonen bedre. Man MÅ ikke blande klarsyn med tarotspåing. Når det gjelder linken, så kan du få den, men den er laaang, og kansje uintressan, men det er innleggene til larve jeg altså sikter til i den tråden, der han skriver at det å ha psykiske problemer ikke er noen problem men bare syting og klaging. Og det er da vitenskapelig bevist at dette er reelle problemer som mange av verdens befolkning lider av. I religion spm, er saken noe ganske annet. http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2126508 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Du må ikke blande klarsynhet og tarot. For det er en blanding av syner og intuisjon som er klarsynhet. Om du hadde lest litt om tarot så blir kortene brukt som en historieforteller, og man kan "synse" frem i tid, utav de valgene enn selv tar. Man kan velge om man vil gå den veien eller ikke, blir litt vanskelig å forklare. Og når man ser syner (ikke på den måten;)) så ser man det som kommer til å skje eller har skjedd, og ikke hva som kan skje om du følger rådene som tarotkortene gir, man er heller ikke nødt til å følge det, det er bare kortenes råd, for å forbedre eller å se situasjonen bedre. Man MÅ ikke blande klarsyn med tarotspåing. Når det gjelder linken, så kan du få den, men den er laaang, og kansje uintressan, men det er innleggene til larve jeg altså sikter til i den tråden, der han skriver at det å ha psykiske problemer ikke er noen problem men bare syting og klaging. Og det er da vitenskapelig bevist at dette er reelle problemer som mange av verdens befolkning lider av. I religion spm, er saken noe ganske annet. http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2126508 Ok, jeg fikk bare inntrykk av at du var klarsynt og brukte kortene til å "spå" med, var jeg som misforstod da. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med den linken og det temaet? Klart psykiske problemer er reelt? Hva det har med religion osv skjønte jeg ikke helt.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ok, jeg fikk bare inntrykk av at du var klarsynt og brukte kortene til å "spå" med, var jeg som misforstod da. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med den linken og det temaet? Klart psykiske problemer er reelt? Hva det har med religion osv skjønte jeg ikke helt.. Driver med mye rart jeg, selv om at jeg ikke skal begynne å utbrodere alt her;) Men klarsynhet skal helt klart brukes til andre områder enn hva taroten gjør. Og dette er to vidt forskjellige ting. Over til; Jeg brukte det som et poeng for hva jeg mente med å respektere andres meninger, ved å ikke prakke på dem min overbevisning, at jeg respekterer deg. Men om du hadde kommt dragende med at jeg ikke har lov til å mene det jeg mener osv fordi da er jeg tett i pappen og lite klok, og at du er den eneste som betyr noe her i verden og at problemer som andre sliter med ikke er reelle selv om dine er det alà kommentarene til larve i den tråden... ja da hadde du vært en uverdig diskusjonsdeltaker og ikke fått min respekt for meningene dine som du ellers fortjener 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Driver med mye rart jeg, selv om at jeg ikke skal begynne å utbrodere alt her;) Men klarsynhet skal helt klart brukes til andre områder enn hva taroten gjør. Og dette er to vidt forskjellige ting. Over til; Jeg brukte det som et poeng for hva jeg mente med å respektere andres meninger, ved å ikke prakke på dem min overbevisning, at jeg respekterer deg. Men om du hadde kommt dragende med at jeg ikke har lov til å mene det jeg mener osv fordi da er jeg tett i pappen og lite klok, og at du er den eneste som betyr noe her i verden og at problemer som andre sliter med ikke er reelle selv om dine er det alà kommentarene til larve i den tråden... ja da hadde du vært en uverdig diskusjonsdeltaker og ikke fått min respekt for meningene dine som du ellers fortjener Vet ikke mye om det der nei, så jeg bare utrykker mine meninger. Man må jo respektere andres meninger, men kasnkje ikke om de er av typen lare hadde.. Har du fått inntrykk av at jeg ikke har respektert dine da? Skjønner de bare ikke, men respekterer de.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942521 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Skjønner jo at du ikke har lyst til å betale, om du er skeptisk til det. Men for å si det sånn; å lese og å tro på de horoskoper der du bare taster inn fødselsdato og ingenting annet, så får du bare det som er generelt for tegnet ditt, om du taster inn fødslestidspunkt og sted så får du også med acendanten din. Om du lar en datamskin regne ut dette på få sekunder så er du ganske godtroende. MEN om du får noen til å regne ut horoskopet ditt, om enn det er av en maskin, men får et menneske til å tolke desse uforståelige krussedullene og tabellene som omkranser ditt liv, så er saken en ganske annen og man får et mere rettere og nøyaktigere horoskop, man kan faktisk regne sekund for sekund, men kan du tenke deg arbeidet? Internett, aviser, ukeblader er faktisk med på å forværre den skepsis som allerede er rundt horoskop, tarot, healing osv... men de som ikke er skeptikere, men har har et "normalt" forhold til dette (de som har åpnet seg litt mere enn hva som er normen) har mye utav det, fordi de vet hva de skal luke vekk og hva som er humbugg og ikke. For det er faktisk noe som heter "common sence" innen dette feltet og;) og det er det skeptikeren ikke svelger, de tror vi sluker alt rått... og det er jo litt morsomt i seg selv:) men også ganske dumt, da de hadde hatt masse å lære... fordi vi har av to goder slik jeg ser det:) Og de bare en. Jeg syntes det hadde vært verdt pengene, men ikke om du ikke har dem... grunnen til at jeg fikk det gratis, var fordi jeg var testperson, og fordi jeg har kontakter i de "lag" som anbefalte meg til dem som testperson fordi jeg kan utale meg om det. Og jeg ser på horoskopene som stilles der som rette dog med den "normale" skepsisen, og med den normale viten om at ingenting kommer gratis, at man må jobbe for å få den karma man er "lovet" og som står skrevet i den universielle energien. Det er ikke bare å sette seg ned å vente, man må få ting til å skje og det er jo det som er meningen, ellers hadde jo ikke livet vært den utfordringen det er å være menneske eller dyr... (ja fordi dyr har også horoskopene i stjernene) Jeg er i utgangspunktet ikke skeptiker. Men jeg synes det er interessant og morsomt. Men jeg har også andre ting jeg vil bruke penger på. Jeg skjønner at mye ukeblad-horoskop er generelt og humbug. Derfor vil jeg gjerne ha stilt et "ordentlig" horoskop. Men det er ikke så viktig for meg at jeg har lyst til å betale hundrelapper for det. Har som sagt en venninne som har spådd meg et par ganger med tarot. Både mens jeg har vært til stede og ikke. Skremmende mye har stemt. Og dette er snakk om fremtiden. Ting hverken hun eller jeg ville ha gjettet. For eksempelt at det ville stå dårligere til med kjærligheten i mars/april (da ble det slutt med kjæresten min - og da hun spådde meg var dette noe jeg aldri kunne ha drømt om). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/2/#findComment-942566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.