Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Vet ikke mye om det der nei, så jeg bare utrykker mine meninger.

Man må jo respektere andres meninger, men kasnkje ikke om de er av typen lare hadde.. Har du fått inntrykk av at jeg ikke har respektert dine da?

Skjønner de bare ikke, men respekterer de..

Nei det inntrykket jeg har er at du respekterer mine.

Og det er sånn det skal være, gjensidig respekt, og det er ikke så viktig hva man tror eller ikke, men man behøver ikke å avskrive en med en annen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/3/#findComment-942640
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• maiken76

6

• sjakktrekk

5

• amber sun

1

• Bassisten

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Jeg er i utgangspunktet ikke skeptiker. Men jeg synes det er interessant og morsomt. Men jeg har også andre ting jeg vil bruke penger på.

Jeg skjønner at mye ukeblad-horoskop er generelt og humbug. Derfor vil jeg gjerne ha stilt et "ordentlig" horoskop. Men det er ikke så viktig for meg at jeg har lyst til å betale hundrelapper for det.

Har som sagt en venninne som har spådd meg et par ganger med tarot. Både mens jeg har vært til stede og ikke. Skremmende mye har stemt. Og dette er snakk om fremtiden. Ting hverken hun eller jeg ville ha gjettet. For eksempelt at det ville stå dårligere til med kjærligheten i mars/april (da ble det slutt med kjæresten min - og da hun spådde meg var dette noe jeg aldri kunne ha drømt om).

Mange som har fått seg en god overraskelse... meg inkludert...

Men uansett hvor jeg elsker å diskutere temaet så har jeg en virkelighet som er en ganske annen... nemlig EKSAMEN:(

Og nå må jeg konse....:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148013-tarot/page/3/#findComment-942736
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...