Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joa.. er nok sant det. jeg har så vidt noe hår i det hele tatt + at de er lyse...

men merker ikke særlig forskjell. Ikke det at jeg ofte sleiker meg p armen da.. Eller magen hans for den saks skyld! ;)

Nei, det var det da.

Skrevet

Ventet bare på at noen skulle tolke det dithen. På samme måte som at når jeg kikker en mann dypt inn i øynene så mener han å kunne påstå at jeg er bifil.

Nei, gutt. Jeg er ikke klar for å konventere. Men om det så skulle skje, så skal jeg logge på dol og gi deg beskjed.

Ha en flott dag!

Jeg syns ikke det er så rart at du lurer.

Jeg har jo selv fundert på hvordan det er å være gutt og ha sex samt hvordan det er å være lesbisk og ha sex. Det er vel ikke så rart å lure på det.

Gjest Big Mac
Skrevet

haha, ja, du... Du får stille deg i rekka av menn som tror at jeg vil noe annet en det jeg selv vet og daglig erfarer at jeg vil og ønsker.

Men, for all del, du må gjerne leve i troen ;)

*trekker kølapp*

Skrevet

haha, ja, du... Du får stille deg i rekka av menn som tror at jeg vil noe annet en det jeg selv vet og daglig erfarer at jeg vil og ønsker.

Men, for all del, du må gjerne leve i troen ;)

*he he* Det er vel litt typisk menn at de tror at man er lesbisk fordi man ikke har kjent en skikkelig k*k!!

Men det er ikke fordi jeg HAR kjent en skikkelig en, og attpåtil nyter det, at jeg ikke har lyst til å ha sex med på kvinner! ;-)

Slik var det både før og etter min seksuelle debut. Så derfor regner jeg jo med at det samme gjelder for deg - med motsatt fortegn. Man trenger ikke alltid ha prøvd ut noe for å vite at man ikke vil ha det!! :-)

Skrevet

*he he* Det er vel litt typisk menn at de tror at man er lesbisk fordi man ikke har kjent en skikkelig k*k!!

Men det er ikke fordi jeg HAR kjent en skikkelig en, og attpåtil nyter det, at jeg ikke har lyst til å ha sex med på kvinner! ;-)

Slik var det både før og etter min seksuelle debut. Så derfor regner jeg jo med at det samme gjelder for deg - med motsatt fortegn. Man trenger ikke alltid ha prøvd ut noe for å vite at man ikke vil ha det!! :-)

"Man trenger ikke alltid ha prøvd ut noe for å vite at man ikke vil ha det!! :-) "

Akkurat. Det er en standard uttalselse fra meg i slike diskusjoner.

Skrevet

Det er jo sånn at når man elsker noen blir man opphisset av dem sånn de er. ER man hetero så syns vel de fleste at menn er deilige og hårvekst er en del av det.

Har ikke problemer med hårveksten til min mann for jeg er så glad i han og det er jo liksom han alt sammen! har ikke følt noe savn etter å la tunga gli sensuelt på en glatt overkropp som du sier, og hårvekst kan jo være ganske sexy på sin måte.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Ikkeno er flottere enn mørkt krøllete hår på brystet og underarmene og beina. Skikkelig tøfft og maskulint og tiltrekkende!

Hår på ryggen kan bli litt mye ape.

Gjest Daisy
Skrevet

Har ikke vært borti (eller bortpå) så mange hårete menn akkurat. Men jo, det stikker når han ikke er skikkelig barbert.

Liker heller ikke håret mage/rygg/bryst... æsj...

Gjest Daisy
Skrevet

Mine kjærester har heller ikke hatt særlig med hår på magen, men litt har de jo hatt på brystkassa, og kukksti ned mot pikken.. ;) sexy...

Nå må du huske at vi heterofile jenter tenner på menn da, og for meg hvertfall så er det sensuelt å slikke ham nedover magen selv om det skulle være hår på ham.. Det er slik menn er og slik vi tenner på..

For meg ville det vært direkte turn-off med jentehud liksom...

Helt korte skjeggstubber kan stike litt ja, og hvis en kliner veldig intenst og hakene veldig sammen kan det bli litt rødt, men som regel er han jo nybarbert, eller stubbene er så lange at de har blit myke. Ingen fare med å få herdet hud hvertfall.

kukksti? *s* Første gang jeg har hørt det uttrykket.

Skrevet

Kysse Mannen er bare, bare godt. Er det mer damen lurer på?

Skrevet

Kysse Mannen er bare, bare godt. Er det mer damen lurer på?

Da er jeg fornøyd, du. Enn så lenge iallefall :)

Skrevet

Har ikke vært borti (eller bortpå) så mange hårete menn akkurat. Men jo, det stikker når han ikke er skikkelig barbert.

Liker heller ikke håret mage/rygg/bryst... æsj...

hårete bryst.... armer.. bein...

*sukk hjerte.....*

Skrevet

kukksti? *s* Første gang jeg har hørt det uttrykket.

jeg også. Rett på sak -ehh..... en smule vulgært. En veiviser kan man heller kalle det..

Skrevet

He he...vet ikke jeg...har ikke prøvd mange nok med skjeggvekst kanskje.

Har hatt litt problemer tidligere alder med utslett - røde prikker - av menns dagsskjeggvekst...

Min nåværende har halvt skjegg og det plager med overhode ikke...

Når det gjelder hårete mannsbryst...mmmmmmm...det er sexy det....hakke problemer med å la tunga gli sensuellt jeg iallefall ;)

Gjest Daisy
Skrevet

jeg også. Rett på sak -ehh..... en smule vulgært. En veiviser kan man heller kalle det..

He, he. Veiviser er bedre, ja.

Gi meg en veiviser!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...