Gå til innhold

Bryter jeg noen regler?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Ved å legge ut link til oppdateringer på nettavisen som jeg og noen kompiser lager?

Jeg så nemlig nå at en tråd jeg hadde på dette for en tid tilbake nå har blitt slettet.

Hvilke regler da, eventuellt? Det er ingen som tjener noen penger eller noe, det er kun fordi det hadde vært morsomt med tilbakemeldinger..:)

Eller ble den slettet fordi noen ble stygge i munnen eller noe? (det så ikke jeg,men slikt kan jo fort ha skjedd?)

Uansett, jeg har lagt ut en ny tråd om oppdatering, der jeg fikk beskjed om at den forrige var slettet. Føl deg fri til å slette denne også, men det hadde vært litt kjekt å vite hvorfor.

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148412-bryter-jeg-noen-regler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Det er ikke tillatt å reklamere for noe. Se regelverket.

Hm..jojo, du får slette vekk da;)

Men reklame? Det er jo ingen som tjener penger her..

*klør seg i hodet*

Og det linkes nå både hit og dit hele tiden, til alt fra hjemmesider, til større aviser..ja kort sagt alt ikke-kommersielt..

Skjønner fortsatt ikke hvordan smalsak blir forskjellig fra annnet, som er lagt ut på gøy.

Men da skal jeg ikke poste flere oppdateringer jeg altså.

ShitDiddelyDo

Du får kjøre et triks: Neste gang du vil at noen her skal lese avisa deres (som jeg for øvrig nettopp har lagt under bokmerker!), så legger du ut linken til en artikkel og kjører en eller annen slags diskusjon rundt den.

Eventuelt så får du noen andre til å legge ut den aktuelle linken.

Hvis webbis skal reagere på det må hun jo også reagere på alle andre avislinker som legges ut her, noe som selvsagt ikke lar seg gjøre, og som heller ikke reguleres av regelverket.

laguna1365380434

Du får kjøre et triks: Neste gang du vil at noen her skal lese avisa deres (som jeg for øvrig nettopp har lagt under bokmerker!), så legger du ut linken til en artikkel og kjører en eller annen slags diskusjon rundt den.

Eventuelt så får du noen andre til å legge ut den aktuelle linken.

Hvis webbis skal reagere på det må hun jo også reagere på alle andre avislinker som legges ut her, noe som selvsagt ikke lar seg gjøre, og som heller ikke reguleres av regelverket.

Hm,kanskje prøve noe slikt!;)

Så bra at du la den under bokmerker, det var jo bare superkoselig! neste nr skal bli bra, med intervjuer og saker og ting..;)

Hvorfor linking til blekka står i særstilling skjønner jeg fortsatt ikke. Om det er reklame er det etter min forståelse mye annet som er også..

*klør seg i hodet*

Og det linkes nå både hit og dit hele tiden, til alt fra hjemmesider, til større aviser..ja kort sagt alt ikke-kommersielt..

Skjønner fortsatt ikke hvordan smalsak blir forskjellig fra annnet, som er lagt ut på gøy.

Det er oss ikke gitt å forstå en webmasters hode bestandig...

Men bøye oss for det må vi jo... så får vi fortsette å klø oss i hodet om hvorfor VG er OK, mens blekka deres ikke er det.

Ha en fortsatt fin dag!

Annonse

Gjest Moderator

*klør seg i hodet*

Vi er ikke helt firkantede i forhold til slike innlegg, så dersom du ikke overdriver så kan det jo hende vi ikke ser dem :-)

Vi er mye strengere i forhold til forsøk på salg av ulike produkter.

Mener å huske at vi slettet den forrige tråden pga mye krangling. Det innebærer mye ekstraarbeid å bare luke ut enkeltinnlegg i tråder - så dersom det er mye krangling tar vi ofte hele tråden.

laguna1365380434

Men bøye oss for det må vi jo... så får vi fortsette å klø oss i hodet om hvorfor VG er OK, mens blekka deres ikke er det.

Ha en fortsatt fin dag!

Jepp, jeg får jo bare høre da, men jeg må innrømme at forklaringen ikke hang på greip for meg nei..

Ha en fortsatt fin dag du også!

Gjest Moderator

Ha en fortsatt fin dag!

Det er ok å legge ut linker til artikler ol som man ønsker diskuskjon rundt. Derimot ønsker vi ikke innlegg som primært søker å formidle reklame for ett eller annet.

Vi er ikke helt firkantede i forhold til slike innlegg, så dersom du ikke overdriver så kan det jo hende vi ikke ser dem :-)

Mener å huske at vi slettet den forrige tråden pga mye krangling. Det innebærer mye ekstraarbeid å bare luke ut enkeltinnlegg i tråder - så dersom det er mye krangling tar vi ofte hele tråden.

ahhh! krangel ja... der har vi det kanskje (?)

det var noe dritt at vi gikk glipp av den ja

Laguna: vi må slutte å blunke!

*humrer seg seeeeeriøøøst ut av tråden*

laguna1365380434

Skal ikke overdrive jeg!;)

Mulig det ble krangling i den tråden, men jeg fikk ingen kranglesvar altså. Derimot leste noen senere tråder som var relativt nådeløse mot blekka..Men det var jo bare gøy, synes jeg.

Men jeg skjønner jo at det er kjipt å rydde i følelsladde tråder, man har sikkert bedre å gjøre.

Takk for svar! Nå skal jeg stikke ut i sommeren!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...