Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som ikke lenger får varsel ved tagging? Jeg har opplevd to ganger nå å ha blitt tagget uten at jeg har fått varsel. Jeg får varsel som vanlig når jeg blir sitert og når noen liker noe jeg har skrevet, men det virker som om varslingen for tagging ikke funker.

Anonymkode: 31a0b...4e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen som ikke lenger får varsel ved tagging? Jeg har opplevd to ganger nå å ha blitt tagget uten at jeg har fått varsel. Jeg får varsel som vanlig når jeg blir sitert og når noen liker noe jeg har skrevet, men det virker som om varslingen for tagging ikke funker.

Jeg fikk nettopp varsel.

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk nettopp varsel.

Ok, da er det kanskje bare noe feil hos meg da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har opplevd to ganger nå å ha blitt tagget uten at jeg har fått varsel.

Har du sjekket at nicket er 100% riktig i taggingen? Det er registrert en enorm mengde nick her som er veldig like, og svært mange av dem er ikke i bruk. Lat som om du skal registrere en ny personlig melding eller et nytt forfattersøk på søkesiden og skriv inn de første bokstavene i ditt eget nick, så ser du hvor mange som likner på ditt. 

Nicket som er tagget, er jo synlig i innlegget, men det er likevel lett å overse en ørliten forskjell. Og for den som prøver å tagge noen, er det svært lett å velge feil dersom det er veldig mange nesten like.

Hvis du har et nick som begynner med en lite brukt bokstavkombinasjon, faller denne teorien bort. Men test f.eks. med "bob", "lil" eller "meg" når du simulerer en ny melding, så får du se om det er noen du lett kan forveksles med ved tagging, selv om det er et "dødt" nick.   

AnonymBruker
Skrevet
laban skrev (3 minutter siden):

Har du sjekket at nicket er 100% riktig i taggingen? Det er registrert en enorm mengde nick her som er veldig like, og svært mange av dem er ikke i bruk. Lat som om du skal registrere en ny personlig melding eller et nytt forfattersøk på søkesiden og skriv inn de første bokstavene i ditt eget nick, så ser du hvor mange som likner på ditt. 

Nicket som er tagget, er jo synlig i innlegget, men det er likevel lett å overse en ørliten forskjell. Og for den som prøver å tagge noen, er det svært lett å velge feil dersom det er veldig mange nesten like.

Hvis du har et nick som begynner med en lite brukt bokstavkombinasjon, faller denne teorien bort. Men test f.eks. med "bob", "lil" eller "meg" når du simulerer en ny melding, så får du se om det er noen du lett kan forveksles med ved tagging, selv om det er et "dødt" nick.   

Ja, det var jo en god forklaring som kan stemme noen ganger. Men de to siste gangene jeg sikter til så er nicket skrevet helt riktig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...