AnonymBruker Skrevet 25. august Skrevet 25. august Noen som ikke lenger får varsel ved tagging? Jeg har opplevd to ganger nå å ha blitt tagget uten at jeg har fått varsel. Jeg får varsel som vanlig når jeg blir sitert og når noen liker noe jeg har skrevet, men det virker som om varslingen for tagging ikke funker. Anonymkode: 31a0b...4e4 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som ikke lenger får varsel ved tagging? Jeg har opplevd to ganger nå å ha blitt tagget uten at jeg har fått varsel. Jeg får varsel som vanlig når jeg blir sitert og når noen liker noe jeg har skrevet, men det virker som om varslingen for tagging ikke funker. Anonymkode: 31a0b...4e4 Jeg fikk nettopp varsel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august Skrevet 25. august Lillemus skrev (2 minutter siden): Jeg fikk nettopp varsel. Ok, da er det kanskje bare noe feil hos meg da. Anonymkode: 31a0b...4e4 0 Siter
laban Skrevet 25. august Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har opplevd to ganger nå å ha blitt tagget uten at jeg har fått varsel. Har du sjekket at nicket er 100% riktig i taggingen? Det er registrert en enorm mengde nick her som er veldig like, og svært mange av dem er ikke i bruk. Lat som om du skal registrere en ny personlig melding eller et nytt forfattersøk på søkesiden og skriv inn de første bokstavene i ditt eget nick, så ser du hvor mange som likner på ditt. Nicket som er tagget, er jo synlig i innlegget, men det er likevel lett å overse en ørliten forskjell. Og for den som prøver å tagge noen, er det svært lett å velge feil dersom det er veldig mange nesten like. Hvis du har et nick som begynner med en lite brukt bokstavkombinasjon, faller denne teorien bort. Men test f.eks. med "bob", "lil" eller "meg" når du simulerer en ny melding, så får du se om det er noen du lett kan forveksles med ved tagging, selv om det er et "dødt" nick. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august Skrevet 25. august laban skrev (3 minutter siden): Har du sjekket at nicket er 100% riktig i taggingen? Det er registrert en enorm mengde nick her som er veldig like, og svært mange av dem er ikke i bruk. Lat som om du skal registrere en ny personlig melding eller et nytt forfattersøk på søkesiden og skriv inn de første bokstavene i ditt eget nick, så ser du hvor mange som likner på ditt. Nicket som er tagget, er jo synlig i innlegget, men det er likevel lett å overse en ørliten forskjell. Og for den som prøver å tagge noen, er det svært lett å velge feil dersom det er veldig mange nesten like. Hvis du har et nick som begynner med en lite brukt bokstavkombinasjon, faller denne teorien bort. Men test f.eks. med "bob", "lil" eller "meg" når du simulerer en ny melding, så får du se om det er noen du lett kan forveksles med ved tagging, selv om det er et "dødt" nick. Ja, det var jo en god forklaring som kan stemme noen ganger. Men de to siste gangene jeg sikter til så er nicket skrevet helt riktig. Anonymkode: 31a0b...4e4 0 Siter
laban Skrevet 26. august Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men de to siste gangene jeg sikter til så er nicket skrevet helt riktig. Da må du kanskje sende info om brukernavnet ditt til @Admin, så sjekker de det nok. 0 Siter
Admin Skrevet 26. august Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen som ikke lenger får varsel ved tagging? Jeg har opplevd to ganger nå å ha blitt tagget uten at jeg har fått varsel. Jeg får varsel som vanlig når jeg blir sitert og når noen liker noe jeg har skrevet, men det virker som om varslingen for tagging ikke funker. Anonymkode: 31a0b...4e4 Kan du dobbeltsjekke her at du fortsatt har aktivert notifikasjon for tagging? https://forum.doktoronline.no/notifications/options/ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august Admin skrev (53 minutter siden): Kan du dobbeltsjekke her at du fortsatt har aktivert notifikasjon for tagging? https://forum.doktoronline.no/notifications/options/ Sjekket nå og ingenting er forandret. Men ser at jeg har huket av for "pushvarsler". Hva betyr det i praksis? At all aktivitet på forumet popper opp på mobilen min og legger seg over alt annet jeg gjør? Har ikke merket noe til det da. Anonymkode: 31a0b...4e4 0 Siter
Admin Skrevet 26. august Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Sjekket nå og ingenting er forandret. Men ser at jeg har huket av for "pushvarsler". Hva betyr det i praksis? At all aktivitet på forumet popper opp på mobilen min og legger seg over alt annet jeg gjør? Har ikke merket noe til det da. Anonymkode: 31a0b...4e4 Pushvarsel fungerer hovedsakelig på pc. Da får du varsel i nettleseren om du får varsel i forumet selv om du er på en annen side eller annen fane. Det ser slik ut hos deg også? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august Admin skrev (2 minutter siden): Pushvarsel fungerer hovedsakelig på pc. Da får du varsel i nettleseren om du får varsel i forumet selv om du er på en annen side eller annen fane. Det ser slik ut hos deg også? Ok. Jepp, er sånn hos meg også. Anonymkode: 31a0b...4e4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august Pluss at jeg har en innstilling til som går på at jeg også kan velge varslingsliste på mobil. Den hadde jeg ikke på. Anonymkode: 31a0b...4e4 0 Siter
Vendi Skrevet 26. august Skrevet 26. august (endret) Kan noen forsøke å tagge meg? I denne tråden. Endret 26. august av Vendi 0 Siter
dusken Skrevet 26. august Skrevet 26. august Vendi skrev (30 minutter siden): Kan noen forsøke å tagge meg? I denne tråden. @Vendi 0 Siter
Vendi Skrevet 26. august Skrevet 26. august dusken skrev (8 minutter siden): @Vendi Hm rart.. jeg fikk bare varsel om sitering, ikke tagging... 🤷 0 Siter
Vendi Skrevet 26. august Skrevet 26. august Glitter skrev (22 minutter siden): @Vendi Takk, nå gikk det bra. Jeg fikk varsel om at jeg var blitt nevnt, så da funker det nok likevel 1 Siter
Vendi Skrevet 27. august Skrevet 27. august Admin skrev (3 minutter siden): @Vendi Takk, fikk varsel om at jeg var blitt nevnt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.