Musikk Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden psykedeliker skrev (14 minutter siden): Nå igjen? Ja, navne blir 🤔 0 Siter
Musikk Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden psykedeliker skrev (19 minutter siden): Nå igjen? Forandring fryder👍 gresse er grønnere på andre siden😉 0 Siter
Musikk Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Musikk skrev (6 minutter siden): Ja, navne blir 🤔 psykedeliker skrev (22 minutter siden): Nå igjen? Anonym er nok beste valget slipper nytt nick. Jeg kan ombestemme meg😉 0 Siter
psykedeliker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Musikk skrev (3 minutter siden): Forandring fryder👍 gresse er grønnere på andre siden😉 Kanskje jeg skal bytte nick til SykkelDelLiker i samme slengen? Jeg mekket jo mye på gamle sykler i ungdomsårene. 2 Siter
Musikk Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): Kanskje jeg skal bytte nick til SykkelDelLiker i samme slengen? Jeg mekket jo mye på gamle sykler i ungdomsårene. Ja, ikke dumt valg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.