Gå til innhold

Åssen finne ut blodtypen min!


Gjest Sunn, sunnere, sunnest

Anbefalte innlegg

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Syntes du? Jeg har aldri blitt fortalt dette av noen lege, helsepersonell eller liknende...

Men så har jeg ikke vært mye på hverken sykehus eller på helsesenteret...(mega-angst for leger og sykepleiere)

Dessuten var jeg ikke mere enn 14 når mor og far døde...og tiden før de døde er litt defust for meg på mange måter, og jeg har faktisk ikke tenkt på det før nå... Har ikke hatt bruk for den! Ikke har jeg barn, ikke har jeg hatt behov for blodoverføring... ergo er man på min alder så finnes det ikke i papirene ( det sa legen til meg) om du da ikke har noe av det som står over her!

Ok. Jeg har bare "alltid" visst min blodtype liksom, men det kan være fordi jeg har en sjelden blodtype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

    6

  • fresja

    4

  • skorpionfisken

    4

Populære dager

Synes det er rart at dere ikke vet blodtypen deres. Det kan komme til nytte engang. Jeg er B-

Vi har snakket om blodtype (f.eks. i forbindelse med blodtypediett) både blant familie, kolleger og venner. De fleste av oss vet ikke blodtypen, men skulle gjerne vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunn, sunnere, sunnest

Det er jo nærmest imponerende. Lukter du vondt, kanskje? ;) Ev. er du bare ekstremt tykkhudet. Men jeg ser du har fått et godt svar fra skorpionfisken her, så da er du iallfall -litt- lenger på vei mot å finne riktig blodtype!

Lukter vondt gjør jeg kansje... jeg vet ikke selvom ikke noen har klaget ennå, kansje de ikke tørr;)

Spurter til apoteket jeg i morgen og kjøper en sånn engangs, om de har da:)

Så skal jeg bli sunn:)

Takker for all hjelp=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Engangs?

Nei, det var feil. De selges visstnok i helsekostforretninger. Leste det i KK, de er engangs og koster 49,- stod det.Mer informasjon fås på tlf 63 91 00 00, alternativ mat. (Dette ifølge KK.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunn, sunnere, sunnest

Nei, det var feil. De selges visstnok i helsekostforretninger. Leste det i KK, de er engangs og koster 49,- stod det.Mer informasjon fås på tlf 63 91 00 00, alternativ mat. (Dette ifølge KK.)

Tusen hjertelig takk:) da blir det helsekost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hm......hm........hm............hm

jeg har blodtype AB og myggen skyr meg som pesten. har ikke blitt bitt en eneste gang.

fant testen på en helsekostforetning, ikke var de dyre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...