darma Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg har siden onsdag natt hatt vondt i høyre lunge når jeg puster. Det stikker noe **! Klarer ikke å ligge ned, for da blir det verre. Det stråler ut i høyre arm, og det er en "dump" smerte i hele lunge/ribbein område. Var hos lege fredag som ikke visste hva det var -tok røntken av lungen, men "fan ikke noe" Lurer på om dette utelukker "alle" tillstander i lungene?? Hva med brist på ribbein/ryggrad?? Har kjent etter som jeg har klump i brys og armhule, men kjenner ikke noe (jeg gjorde det) Kan kun puste overflatisk. Har hatt tidligere vondt i skulder, men "ikke slik" (mer muskel vondt..) Noen som har en idè?? Legen hadde ikke aning.. Ps har ferie, altså ikke noe stress!! Trener jevnlig (to dager før vondt) røyker ikke, bruker p-piller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/149051-vondt-%C3%A5-puste-stikker-siden-onsdag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.