Gå til innhold

Hvorfor lurer kroppen min meg


Gjest Skarven

Anbefalte innlegg

Gjest Skarven

Hei Moen

De siste 2-3 måndene har jeg vært nesten overbevist om at denne gangen satt fulltrefferen. Har "mensen-murring" i flere dager nok til at jeg overbeviser meg om at det er livmora som strekker og drar for at jeg er blitt gravid. Og så kommer den hersens mensen 2-3 dager på overtid da jeg så smått har begynt å håpe.

Hvorfor har jeg begynt å få disse tullete signalene? Eller er det bare jeg som så gjerne vil slik at jeg psykisk skyver mensen fremover?

Må jo nevne at jeg for ett års tid siden ble gravid, men at dette desverre endte i en spontanabort i uke 6-7. Er nå 37 år og jeg er redd jeg skal forbli barnløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Svar til Skarven

Hvis man venter noe skal skje, kan man få mange rare fornemmelser. Jeg kan fortelle deg at du ikke vil merke at livmoren utvider seg ved graviditet. Noen kan ha meget tidlige aborter som ikke merkes annet enn som en forsinket menstruasjon. Kan det være det du har opplevd? Hvis du har forsøkt å bli gravid i over ett år uten resultat, synes jeg du skal søke lege for hjelp. Din alder sier at det begynner å haste.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

espenberntsen

Svar til Skarven

Hvis man venter noe skal skje, kan man få mange rare fornemmelser. Jeg kan fortelle deg at du ikke vil merke at livmoren utvider seg ved graviditet. Noen kan ha meget tidlige aborter som ikke merkes annet enn som en forsinket menstruasjon. Kan det være det du har opplevd? Hvis du har forsøkt å bli gravid i over ett år uten resultat, synes jeg du skal søke lege for hjelp. Din alder sier at det begynner å haste.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Dette er ikke noe du trenger å bekymre deg for. Leste nettopp i avisen at en kvinne på 63 år fikk et velskapt barn. Du har framtiden foran deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...