Gå til innhold

Jaaaaa, jeg visste det!! (Nr. 19)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lyntiger

Var fortjente vinnere det :)

Likte ikke Karin og Jon.. de får 210 000 kr og så blir de sure, grettne og kaller det for peanøtter.. hva hadde de forventet seg? Austalske tilstander? Tippet det før programmet begynte at nordmenn ikke kjøper bare på grunn av publiteten..

Gjest labbetussa

Var fortjente vinnere det :)

Likte ikke Karin og Jon.. de får 210 000 kr og så blir de sure, grettne og kaller det for peanøtter.. hva hadde de forventet seg? Austalske tilstander? Tippet det før programmet begynte at nordmenn ikke kjøper bare på grunn av publiteten..

Det viktigste var at de slo Natalie og Erlend !!!!!

Annonse

serendipity

Jeg satt hele tiden å håpet det skulle bli Nathalie og Erlend som vant, men i stedet vant den rare mannen og hans sære skrikende kone. Hun må være noe av det mest slitsomme jeg har vært borte i.

Som om ikke Natalie virket slitsom!!!! Nei, takker meg til Bengt og Malcom (som var mine favoritter) , men jeg trodde at Natalie og Erlend kom til å vinne.

Gjest realitytitter

Jeg satt hele tiden å håpet det skulle bli Nathalie og Erlend som vant, men i stedet vant den rare mannen og hans sære skrikende kone. Hun må være noe av det mest slitsomme jeg har vært borte i.

Synes du Firhana var sær og skrikende?? Og at Lasse var rar?? Han er rar, morsom og utrolig sjarmerende.. Og jeg synes ikke Firhana ble fremstilt slik som du beskriver!

Mener du kanskje Natalie og Erlend???

Gjest kunne vært bestemor

Det som var aller mest digg var at det desidert mest uspiselige paret av alle, nemlig Erlend og Natalie, kom på sisteplass. Godter meg over at selv Karin og Jon slo dem.

Her må det være mange "selvgode" personligheter.

Hva i allverden er galt med Natalie og Erlend...de var desidert de flinkeste og det mest sjarmerende paret !!!

To alldeles herlige ungdommer,...ikke rart at de andre parene holdt avstand,...misunnelse, kaller jeg det !!

Synes oppriktig synd på dem.

Dessuten var det vel de som kunne trenge pangene mest...et ungt flott par.

Hilsen en som

serendipity

Hva i allverden er galt med Natalie og Erlend...de var desidert de flinkeste og det mest sjarmerende paret !!!

To alldeles herlige ungdommer,...ikke rart at de andre parene holdt avstand,...misunnelse, kaller jeg det !!

Hilsen en som

Er det noe mindre selvgodt å heie på Lasse og Firhana?

mil1365380270

Hilsen en som

Flinke, ja, de var også flinke. Sjarmerende, nei, de ble ikke fremstilt som sjarmerende. Selv om de muligens er det i virkeligheten.

Annonse

Gjest kunne vært bestemor

Er det noe mindre selvgodt å heie på Lasse og Firhana?

Jeg er tilfeldigvis fra samme landsdel som den litt merkelige mannen Lasse :-))

De virket tilgjorte og usikre,...men ble fremstilt som et likandes, sjarmerende og morsomt

par

De lo av egne "morsomheter",..og virket slett ikke naturlige !!

Tror ikke Natalie og Erlend er noe verre enn unge par generellt,..de er da mennesker.

Nei...de beste tapte desverre.

serendipity

Jeg er tilfeldigvis fra samme landsdel som den litt merkelige mannen Lasse :-))

De virket tilgjorte og usikre,...men ble fremstilt som et likandes, sjarmerende og morsomt

par

De lo av egne "morsomheter",..og virket slett ikke naturlige !!

Tror ikke Natalie og Erlend er noe verre enn unge par generellt,..de er da mennesker.

Nei...de beste tapte desverre.

Syntes ikke Lasse var det minste merkelig jeg. Men Bengt og Malcom virket både rolige og sindig OG jordnære.

Hilsen en som

Synes ikke det er så jævlig sjarmerende å baksnakke andre.

Også den barnslige spioneringa da. Svært sjarmerende.

Gjest sandex

Det som var aller mest digg var at det desidert mest uspiselige paret av alle, nemlig Erlend og Natalie, kom på sisteplass. Godter meg over at selv Karin og Jon slo dem.

Dessverre, må bare innrømme at jeg er heeelt enig med deg :)

PS: Og det er IKKE fordi jeg er misunnelig på noen som helst.. hihi...

Gjest sandex

Hilsen en som

Synd på dem? Hvorfor i all verden var det synd på dem?

Ingen unnskyldning at du kunne vært bestemor :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...