serendipity Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Å rettlede, men det heter vel rettledning. 0 Siter
soleil Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Skrevet 8. juni 2004 Å rettlede, men det heter vel rettledning. Takk for svar. Da vet jeg det til senere. Har bare driti meg ut på den der nå akkurat. *rødme* 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Takk for svar. Da vet jeg det til senere. Har bare driti meg ut på den der nå akkurat. *rødme* Nei, nei, nei Det er da ikke en ledning (som i stikkontakt) 0 Siter
serendipity Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 rettleding Mulig man også kan skrive det. Men de fleste skriver rettledning. Ta et søk på nettet så finner du fort ut av det :-) 0 Siter
soleil Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Skrevet 8. juni 2004 rettleding Tenkte det samme som deg! :)Menneh.. fant "rettledning" i ordliste på nettet. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=rettledning&begge=S%F8k+i+begge+ordb%F8kene&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j 0 Siter
Gjest Lett Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Rettledning. Mange av disse -ing formene stammer fra nynorsk (utdanning, rettleding osv.) Stor stygg ulv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.