Gjest ....nei.... Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Skrev en tråd for noen dager siden angående sår bak. Nå har jeg kjøpt zinksalve. Skal jeg bare smøre den direkte på der hvor det er sårt? Hvor mye skal jeg ha på og hvor ofte? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Zinksalve virker lindrende mot kløe/svie. Det er bare å smøre på så ofte du vil 0 Siter
Gjest ....nei..... Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Zinksalve virker lindrende mot kløe/svie. Det er bare å smøre på så ofte du vil Men vil det få såret til å gro? Vil jo bli kvitt dette herket! 0 Siter
tiliti Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Men vil det få såret til å gro? Vil jo bli kvitt dette herket! Ja, sink hjelper sår å gro. Det er veldig effektivt :-) 0 Siter
Gjest ....nei.... Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Ja, sink hjelper sår å gro. Det er veldig effektivt :-) Takk skal du ha. Ikke det beste stedet å ha sår. 0 Siter
Gjest grumf Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Men vil det få såret til å gro? Vil jo bli kvitt dette herket! Nå har du jo fått dette rådet, kan du ikke forsøke det da? 0 Siter
Gjest ....nei..... Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Nå har du jo fått dette rådet, kan du ikke forsøke det da? Tenkte det da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.