Gå til innhold

Nancy Drew og andre anonyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var kanskje til MEG og ikke til Daisy. Etter å ha bodd her inne en tid skulle man tro du hadde lært deg å sende innleggene til riktig person.

Før du åpner kjeften for å kritisere andre bør du sjekke at det du har å si faktisk er tilfellet.

"........................"

Bugge1365380662
Skrevet

Den var kanskje til MEG og ikke til Daisy. Etter å ha bodd her inne en tid skulle man tro du hadde lært deg å sende innleggene til riktig person.

Mener absolutt at den ble sendt til deg.Gå inn på "svar til meg",så ser du det.Men du skjønte jo av en eller annen grunn hvem den var til uansett.Ellers ikke ta alt så dødsens seriøst.

Gjest Sandex
Skrevet

Den var faktisk sendt til deg :)

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg kjenner ingen i virkeligheten her inne fra. Men jeg synes likevel at sånne frekke kommentarer ikke har noe på et slikt nettsted å gjøre!

Så da har vi jo tydelig forskjellige meninger om hvilke ting og personer som har noe her å gjøre :o) Kan jo bare legge den diskusjonen død.

Frekke folk er det jo i RL også! Blir ikke kvitt slike, vet du! Samme hva du synes om den saken! Jeg synes feks at det er tull at folk stjeler, dreper, lyver, svindler og bedrar, men har aldri oppdaget at det nytter å irritere seg egentlig...

Gjest Bethh
Skrevet

Og det har ikke vi.Vi bor her inne,spiser,skeiver legger,you name it.Patetiske som vi er,med mindre intelligens enn folk flest.Jeg har til og med dobøtte stående ved siden av her.Mannen min synes det er litt ubehagelig,men hva kan man gjøre...

trodder du var mann.. bugge.. jaja

Gjest for en kjærring
Skrevet

Føler det er litt annerledes å kritisere et anonymt nick enn å mistenkeliggjøre vennene til en nylig avdød jente.

Men meg om det.

Synes bare det er så dumt at det "alltid" er nye nick som kommer med slengbemerkninger. Kan man ikke bruke sitt eget da, hvis man vil slenge med leppa? Men jo, kan jo være hun er ny.

Alle har ikke vært her i mange år, og hver dag....

Bugge1365380662
Skrevet

trodder du var mann.. bugge.. jaja

Neida,langtfra noen mann.Skikkelig fisefin jente. Historien bak mitt noe grusomme nick er at svogeren min hjalp meg inn på dette forumet,datakløne som jeg er.Før jeg visste ordet av det ble nicket bugge(han hadde visst hørt musikk den dagen) og siden ble det bare slik.Nå begynner jeg å venne meg til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...