Gå til innhold

Sceneskrekk


jonak13

Anbefalte innlegg

Gjest marthe02

enig :-)

Dere viser tydelig at dere ikke vet hvordan det er å være i situasjoner hvor man føler at det psykiske stider imot! Tror dere må være litt mer forsiktige når dere uttaler dere i slike ting, når det viser seg at kunnskapen deres ikke strekker til!

denne formen for angst er en smule mer alvorlig enn å få angst når man går til postkassen for å hente tlf. regningen! Skjerp dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • petriks

    6

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    2

  • Bugge1365380662

    2

  • jonak13

    2

Gjest Guert

Dere viser tydelig at dere ikke vet hvordan det er å være i situasjoner hvor man føler at det psykiske stider imot! Tror dere må være litt mer forsiktige når dere uttaler dere i slike ting, når det viser seg at kunnskapen deres ikke strekker til!

denne formen for angst er en smule mer alvorlig enn å få angst når man går til postkassen for å hente tlf. regningen! Skjerp dere!!!!

Hæ, mente du å svare på mitt innlegg???

Jeg skjønner ikke din kommentar i så fall, jeg er vel den som har forsvart hovedinnlegget om hemmende angst mest.

Og viss det er meg du sikter til, så har jeg veldig god innsikt i hva angst angår.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthe02

Det første avsnittet er jeg helt enig i.

Grunnen til at jeg sammen ligner mitt tilfelle med jonak sitt,er bare fordi at jeg forholder meg KUN til det han skrev.

Og det han beskrev er helt likt slik jeg følte det selv, den gangen jeg skulle holde kurs.

Men jeg kan i ettertid si at det gjorde meg godt.

Jeg brukte ikke medisiner og det styrket selvfølelsen

Nei, den var til Wita! Hun viser tydelig at hun ikke vet! For det er i mange tilfeller helt jævelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere viser tydelig at dere ikke vet hvordan det er å være i situasjoner hvor man føler at det psykiske stider imot! Tror dere må være litt mer forsiktige når dere uttaler dere i slike ting, når det viser seg at kunnskapen deres ikke strekker til!

denne formen for angst er en smule mer alvorlig enn å få angst når man går til postkassen for å hente tlf. regningen! Skjerp dere!!!!

Jeg forholdte meg kun til jonak13 og ikke alle andre som sliter med angst.

Ditt tilfelle vet jeg ingenting om.

Det å få angst for å gå en tur til postkassen,høres ut for meg til å være mye mer alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthe02

Jeg forholdte meg kun til jonak13 og ikke alle andre som sliter med angst.

Ditt tilfelle vet jeg ingenting om.

Det å få angst for å gå en tur til postkassen,høres ut for meg til å være mye mer alvorlig.

Jeg henviste til noen som brukte det som argument!!! At de fikk angst for å gå til postkassen å hente tlf. regningen!

Uannsett det du svarte J. er helt på jordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...