Gjest Waldemarsen Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Nei, jeg har kanskje ikke det, men jeg laster ikke en trivelig lokalbefolkning for hva myndighetene er ansvarlige for. EU derimot driter jeg i, bare jeg slipper å se norge havne i den elendigheten. Egoisme er nok Nei-sidens sterkeste drivkraft. Kristin Halvorsen og Aslaug Haga er flinke til å holde Nei-bermen varm. 0 Siter
serendipity Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Jeg har vært MYE i Tyrkia og aldri vaksinert meg eller blitt dårlig. Litt ferie mage, men det får jeg på Kanariøyene også. 0 Siter
serendipity Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Har du noen teori om det faktum at Tyrkia neppe klarer å bli EU-medlem, mens Hellas har vært medlem i utallige år? Du som forherliger Tyrkia, og rakker ned på Hellas, har kanskje en teori? *ler rått* Nå var det vel ikke en generell nedrakking på Hellas PB bedrev. Snarere et personlig eksempel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.