Gå til innhold

Nå er jeg så lei...

Anbefalte innlegg

Andungen kvakk-kvakk

...av å gå rundt å plages av mitt eget utseende! Det gjelder ansiktet hvor jeg plages av sorte prikker, særlig på nesepartiet, men også på haken. Bruker daglig porelukker og krem, men føler det er til ingen nytte. Det oppstod for seks syv år siden, hvorav jeg var omlag 13 år gammel. Har hele tiden ventet på at problemet skulle forsvinne av seg selv, men det har heller tvert imot forverret seg.

Er det noen som har noen tips når det gjelder kremer eller medisiner? Eller vil det beste være å foreta en laserbehandling? Jeg bor på i Stavanger -området, så hvor ville den nærmeste klinkken for meg være? Til hvem skal jeg henvende meg til? Hvor mye koster i gjennomsnitt en slik behandling?

På forhånd -tusen takk for svar!

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149945-n%C3%A5-er-jeg-s%C3%A5-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde de samme plagene - uansett hva jeg brukte av rensevann og kremer, så fikk jeg ikke tatt knekken på de svarte flekkene.

Jeg ble tipset om Epoch Glacial Marine Mud, og jeg fant ut at den er helt fantastisk. Du ser at den "suger" ut de svarte prikkene - også skyller du bare av.

Andungen kvakk-kvakk

Jeg hadde de samme plagene - uansett hva jeg brukte av rensevann og kremer, så fikk jeg ikke tatt knekken på de svarte flekkene.

Jeg ble tipset om Epoch Glacial Marine Mud, og jeg fant ut at den er helt fantastisk. Du ser at den "suger" ut de svarte prikkene - også skyller du bare av.

Hei "Scindapus".

Må jeg ha resept for å få kjøpt "Epoch Glacial Marine Mud"?

Jeg kan vel også nevne at jeg har vært hos hudpleie hvor de sorte prikkene ble "pellet ut". Men de ser bare ut å komme tilbake, samtidig som jeg sitter igjen med "hull" i huden..

Men ellers tusen takk for tipset!

Hei "Scindapus".

Må jeg ha resept for å få kjøpt "Epoch Glacial Marine Mud"?

Jeg kan vel også nevne at jeg har vært hos hudpleie hvor de sorte prikkene ble "pellet ut". Men de ser bare ut å komme tilbake, samtidig som jeg sitter igjen med "hull" i huden..

Men ellers tusen takk for tipset!

Neida du trenger ikke resept, det er et NuSkin produkt - søk på nuskin på nettet, så finner du det sikkert.

Denne maska suger ut prikkene, og gjør porene mindre - har funket fint for meg, jeg bruker den etpar ganger i uka.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...