Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som jeg sier til de andre her:

Hm, jeg trodde det kom opp 'Nr. skjult' i så fall?

Her er det et reelt nr på displayet. Begynner på 470, forresten. Telenor?

Det er ikke mulig å se hvilken teleoperatør det er etter hva nr starter med. Det gikk før, for da hadde netcom og telenor hver sine nr-serier, men nå kan man ta med seg nr fra den ene operatøren til den andre, og det blir et eneste stort virr-varr.

Om man har et kontantkort fra netcom (er vel de eneste det går an å la være å registrere) hvor man ikke har registrert navnet sitt, har det ingenting å si om vedkommende viser nr sitt eller har skjult nr når han/hun ringer.

Jeg tipper vedkommende bare har ringt feil, og oppdaget at han/hun slo feil nr etter et par ring. Hvis det et viktig ringer de opp igjen.

Fortsetter under...

Når noen har ringt meg på jobb, pleier jeg ofte å slå opp nr i telefonkatalogegn, men det er ofte jeg ikke finner det. Da er det interne linjer i et firma.

Om du ønsker å finne ut hvilket firma det er, så kan du ofte bytte ut de to (eller tre) siste sifrene med nuller.

Nå har jeg lest hele tråden. Fant du ut av det?

Ja, jeg gjorde det. Valgte å skjule nr og ringte - ett klemt - før et navn jeg har i adresselista kom opp på displayet!

Hvorfor vedkommendes nr lå igjen på displayet istedet for adresseboknavn, er en gåte. Det har aldri skjedd før.

Og her fantaserer man uhemmet om mystiske ringere... hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...