Gå til innhold

Aurorix

Anbefalte innlegg

ink1365380698

Hei, så nedenfor her at aurorix ble diskutert???

Har prøvd dette for lenge siden, uten at det kanskje hjalp så mye??? Husker faktisk ikke. Hadde vel heller ikke så store psykosomatiske plager da som nå.

Jeg er ikke så plaget med angst depresjon reint følessesmessig (selvsagt innimellom fordi jeg føler meg så elendig og det gjør meg veldig redd), men kroppslig slår det til gjelgjeld til. Svimmelhet, mageproblemer, energiløshet og påfølgende helse/dødsangst.

Aurorix har vel ikke så mye serotinin i seg?? Hvis det er noen i det hele tatt??---- Og ble vel erstattet av seroxat og lignende på begynnelsen av 90 tallet da de kom.

Jeg har veldige bivirkninger på serotinin innholdige medikamenter, men kan ikke huske at jeg hadde noen spesielle bivirkninger på aurorix. Ikke engang på det sexuelle plan.

En psykiater jeg var i kontakt med i fjor, mente aurorix var ubrukelig???-- og at de nye var mye bedre.!! Han sa at aurorix engang ble laget for generalisert angst, men desverre ikke hjalp som forventet.--- ??!!!

Jeg vil allikevel gjerne prøve denne igjen, hvis noen her kan fortelle meg at den faktisk virker....på større doser som ble nevnt under her.....

Kan også noen fortelle meg om sine psykosomatiske plager.... Jeg kan liksom ikke tro det går an å bli så elendig som jeg ofte er hvis noe ikke er rivende galt i kroppen, derfor denne helseangsten min..... Vil gjerne høre andres erfaringer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150776-aurorix/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har vært til lege og sjekket helsen din og prøvene ikke viser noe galt, kan det jo hende at du bruker så mye energi på helseangsten din, at det er det som gir deg disse symptomene.Ang.Aurorix skrev NHD tidligere at han "ville gått på den hvis han ble deprimert",men det spørs om den virker på angst da kanskje.

Håper du får det bedre etterhvert.;0)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150776-aurorix/#findComment-961801
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...