Gå til innhold

www.lookfantastic.com

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Kan jo bare kjøpe for 200 kr om gang... Er det fri frakt her da? Ellers blir det allikevel billigere med frakt?

Skal en handle for 200kr, logge seg ut, og så inn igjen og handle for 200kr..osv til en har fått alt enn vil ha?

Kommer pakkene i postoppkrav?

Ble mange spm dette.. Hjelp en liten stakkar i den stor internettverden med masse shoppingmuligheter...

Mvh

Skrevet

Hva mener du med at man bare kan handle for 200 kr? Jeg har aldri hatt noen problemer med å handle for så mye jeg vil der inne... (Litt for mye kanskje... =))

Hvis du tenker på at du må betale toll for det, så bruker de å skrive ned prisen på pakken, slik at du slipper å betale toll for varer med verdi over 200 kr. Veldig kjekt! :o)

Du bare registrerer deg på siden, så kommer det opp medlemstilbud, du klikker på det produktet du vil ha, og du kan følge med i kassen hvor mye du har handlet for. De legger på et par pund i porto pr. ting du kjøper. Pakken kommer i postkassa di, eller så får du en hentelapp på posten hvis pakka er for stor til postkassa.

Vennlig hilsen

Gjest Shira12
Skrevet

Hva mener du med at man bare kan handle for 200 kr? Jeg har aldri hatt noen problemer med å handle for så mye jeg vil der inne... (Litt for mye kanskje... =))

Hvis du tenker på at du må betale toll for det, så bruker de å skrive ned prisen på pakken, slik at du slipper å betale toll for varer med verdi over 200 kr. Veldig kjekt! :o)

Du bare registrerer deg på siden, så kommer det opp medlemstilbud, du klikker på det produktet du vil ha, og du kan følge med i kassen hvor mye du har handlet for. De legger på et par pund i porto pr. ting du kjøper. Pakken kommer i postkassa di, eller så får du en hentelapp på posten hvis pakka er for stor til postkassa.

Vennlig hilsen

ÅÅ, så da kan jeg altså handle for akkurat så mye jeg vil uten og måtte betale toll for det??

Kjenner det klør i fingrene etter og handle...Spørs om lommeboka liker det like godt som meg :-)

Er det lang leveringstid?

Vet du hvor mye 1 pund er nå?

Mvh

Skrevet

ÅÅ, så da kan jeg altså handle for akkurat så mye jeg vil uten og måtte betale toll for det??

Kjenner det klør i fingrene etter og handle...Spørs om lommeboka liker det like godt som meg :-)

Er det lang leveringstid?

Vet du hvor mye 1 pund er nå?

Mvh

Jeg pleier å få pakken etter en uke ca. Noen ganger deler de opp bestillingen så det kommer flere pakker på en bestilling.

http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/valutakalkulator/

På denne adressen kan du taste inn hvor mye du har handlet for og raskt få prisen i norske kroner.

Vennlig hilsen

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg pleier å få pakken etter en uke ca. Noen ganger deler de opp bestillingen så det kommer flere pakker på en bestilling.

http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/valutakalkulator/

På denne adressen kan du taste inn hvor mye du har handlet for og raskt få prisen i norske kroner.

Vennlig hilsen

Tusen takk for mange og gode svar Freya!! :-) Nå skal jeg shoppe litt! Blir ikke så mye da. For Redken er jo kjempedrygt! Men trenger en ny hårkur snart. Noen å anbefale?

Skjønte ikke helt det der med at de skriver prisen på pakken så man slipper betale toll... Hva mente du med det? Hvorfor slipper man å betale hvis prisen står på...? Er jeg helt teit eller?

Skrevet

Tusen takk for mange og gode svar Freya!! :-) Nå skal jeg shoppe litt! Blir ikke så mye da. For Redken er jo kjempedrygt! Men trenger en ny hårkur snart. Noen å anbefale?

Skjønte ikke helt det der med at de skriver prisen på pakken så man slipper betale toll... Hva mente du med det? Hvorfor slipper man å betale hvis prisen står på...? Er jeg helt teit eller?

Det er toll på kjøp over 200,- fra utlandet. Hvis selger skriver ned prisen fra 40.000.000,- til 200,-, så lurer det tollen, og du slipper å betale toll. Hvis de derimot hadde skrevet 40.000.000,- på forsendelsen, så hadde du måttet betale toll.

"........................."

Gjest runia
Skrevet

Vennlig hilsen

Ooh.. hvor mye over 200 har du bestilt for og de likevel har spart deg for tollen..? Sånn ca? Skulle sett dette i stad, nå har jeg logget meg ut og inn 3 ganger.. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er toll på kjøp over 200,- fra utlandet. Hvis selger skriver ned prisen fra 40.000.000,- til 200,-, så lurer det tollen, og du slipper å betale toll. Hvis de derimot hadde skrevet 40.000.000,- på forsendelsen, så hadde du måttet betale toll.

"........................."

Men det må sies at det foretas stikkprøver hvor pakkene åpnes, så det at de forsøker å lure tollen ved å skrive ned en verdi på f.eks. £12, er ingen garanti for at man slipper toll.

Jeg regner med at ca. 10 % av dvd-filmene jeg bestiller fra utlandet blir åpnet i tollen.

Skrevet

Men det må sies at det foretas stikkprøver hvor pakkene åpnes, så det at de forsøker å lure tollen ved å skrive ned en verdi på f.eks. £12, er ingen garanti for at man slipper toll.

Jeg regner med at ca. 10 % av dvd-filmene jeg bestiller fra utlandet blir åpnet i tollen.

Selfølgelig ikke noen garanti. Men en god mulighet er det jo :-)

"........................"

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vennlig hilsen

Må man spørre om de skriver en lavere sum på pakken,eller gjør de det automatisk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...