Gå til innhold

Webbis


jacob

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, da blir`e årnings tenker jeg...:-)))

Jepp. Jeg skulle opperert som cleaner. Jeg hadde leid inn Vincent som godt betalt ekspert. Anker skulle fungert som min høyre hånd og andor som ideskaper og forumutvikler. Vi skulle blitt en global aktør med power. Legene skulle forøvrig publisert artikler av meget høy kvalitet. Jeg hadde løst dem ut fra deres daglige virke. Vi skulle dessuten hatt en betalingstjeneste hvor personlig oppfølging er stikkord. Etterhvert måtte vi selvfølgelig innvestert overskuddet i lønnsomme fortetak og opprette en egen finansavdeling. Conan ville blitt direktør for denne avdelingen. Forum for bil ville få Grip som direktør. Etterhvert ville vi selvfølgelig bli så store at Microsoft hadde kjøpt oss ut, men vi beholdt våre stillinger. Vi ble millionærer hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg skulle opperert som cleaner. Jeg hadde leid inn Vincent som godt betalt ekspert. Anker skulle fungert som min høyre hånd og andor som ideskaper og forumutvikler. Vi skulle blitt en global aktør med power. Legene skulle forøvrig publisert artikler av meget høy kvalitet. Jeg hadde løst dem ut fra deres daglige virke. Vi skulle dessuten hatt en betalingstjeneste hvor personlig oppfølging er stikkord. Etterhvert måtte vi selvfølgelig innvestert overskuddet i lønnsomme fortetak og opprette en egen finansavdeling. Conan ville blitt direktør for denne avdelingen. Forum for bil ville få Grip som direktør. Etterhvert ville vi selvfølgelig bli så store at Microsoft hadde kjøpt oss ut, men vi beholdt våre stillinger. Vi ble millionærer hele gjengen!

*gliser*..jaha,..skjønner du har lagt planer. Du får be oss DOLere på en dugelig fest etterhvert da.:-))

Men da uten pannekaker..*lol*...smakte de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

vi har gjort en god del av tegnsettet tilgjengelig for bruk, omen ikke apostrof. Hvorfor, kanskje en forglemmelse..... Vi har det behørlig notert, og sjekker om vi kan gjøre noe med det når tiden tillater det

Natt´a :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har gjort en god del av tegnsettet tilgjengelig for bruk, omen ikke apostrof. Hvorfor, kanskje en forglemmelse..... Vi har det behørlig notert, og sjekker om vi kan gjøre noe med det når tiden tillater det

Natt´a :-)

Hmmm... litt humor er jo ikke å forakte!! Men du webbis, Teknisk støtte - apostrof er faktisk yderst påkrevet for de av oss som språker i vei på østkantsk! Så vet du det.

Den derre aksenten på Alt 0180 er jo ikke noen apostrof!! *snøfter foraktelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...