Gå til innhold

Trenger interiørtips til kjøkken! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Hva med bare ei mørk benkeplate fra Ikea? Tror de har noen sorte der som ikke er så verst. Og kan ikke TENKE meg at de er dyre...

Ja, gidder ikke blakke oss helt på dyre benkeplater, så det er godt mulig vi kjøper en billigere etterligning. Mp vel en tur innom IKEA når vi reiser til Oslo i slutten av uka :o)

Fortsetter under...

serendipity

Jøss, så det går an det, ja... Hmm..får vel prøve å overtale gubben (han er litt lei av oppussingsprosjektene mine ;o))

Selv har jeg veldig lyst på benkeplate i marmor (svart), men det er antagelig veldig dyrt??

Slipt granitt er superlekkert, men koster desverre en formue.(tenker da på benkeplater)

Med rett maling kan du bare male på flisene, og jeg har sett flere eksempler på at det blir svært fint. Og med mindre det blir konflfikt med ast det bygger for mye ut så går det fint an å sette fliser rett på flis.

Gjest Lotus-Or.

Jeg var helt fornøyd med Ikeakjøkkenet men jeg har flyttet og kjøkkenet her er helt grusomt. Men Ikeakjøkkenet er ikke egnet til slik jeg skal ha det så nå har jeg valgt dette

http://www.fleksibo.no/go.cfm?id=2462&type=text&lang=no&path=1613i1616i1620

Jeg har bare sett det på nettet da så jeg er spent men regner ikke med at arbeidet kommer igang før minst om et halvt år :o(

Lekkert.

Gjest Rusle

Jeg var helt fornøyd med Ikeakjøkkenet men jeg har flyttet og kjøkkenet her er helt grusomt. Men Ikeakjøkkenet er ikke egnet til slik jeg skal ha det så nå har jeg valgt dette

Jeg har bare sett det på nettet da så jeg er spent men regner ikke med at arbeidet kommer igang før minst om et halvt år :o(

Kjempe fin innredning ;-)

Annonse

Gjest togli

Åh, drømmekjøkkenet!!

Annonse

Gammel Dolèr

Det er ryddig og rent, men særlig god mat kommer det desverre ikke fra mitt kjøkken, så da må vi satse på oppussing for å få det i balanse ;o)

Hvor får du den gode maten fra da ?

Hmm, På døren ? :-)

Men da kan du jo innrede til kontor, slik at du kan følge med på allt som skjer på Dol, med umiddelbar nærhet til kjøleskapet.

Det må jo være flott ? :-)

Gjest togli

Hvor får du den gode maten fra da ?

Hmm, På døren ? :-)

Men da kan du jo innrede til kontor, slik at du kan følge med på allt som skjer på Dol, med umiddelbar nærhet til kjøleskapet.

Det må jo være flott ? :-)

Wow, god idé som bør luftes for gubben først ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...