Gjest normalt? Skrevet 13. januar 2001 Skrevet 13. januar 2001 Er det normalt å tenke stygge ting om andre (feks hore), ikke for det jeg mener det, men for å ramme meg selv? Gjør det for å "holde på" psykdommen? For da kan jeg tenke hvor ekkel og slem jeg er og lage konflikter inni meg. Det er så vondt.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. januar 2001 Skrevet 13. januar 2001 Vet ikke om jeg har forstått deg rett, men det høres ikke helt ok ut. 0 Siter
Gjest xoz Skrevet 13. januar 2001 Skrevet 13. januar 2001 Vet ikke om jeg har forstått deg rett, men det høres ikke helt ok ut. hei igjen.. vanskelig å forklare. Men splitter meg selv i god og ond. Og nå har det blitt slik at jeg "går inn" for å være "ond", tenke stygge ting, som jeg ikke mener engang. Kanskje jeg flykter fra meg selv? Eller forlenger psykdommen, fordi jeg ikke tør å bli frisk? Jeg blir helt ute av meg, selv når jeg vet at det er konstruerte tanker.. begynner å tenke eksistensielle spørsmål om hvilken person jeg egentlig er osv. Men skjønner det ikke helt heller, hvorfor jeg føler trang til å tenke sånn.. 0 Siter
Gjest normalt? Skrevet 13. januar 2001 Skrevet 13. januar 2001 hei igjen.. vanskelig å forklare. Men splitter meg selv i god og ond. Og nå har det blitt slik at jeg "går inn" for å være "ond", tenke stygge ting, som jeg ikke mener engang. Kanskje jeg flykter fra meg selv? Eller forlenger psykdommen, fordi jeg ikke tør å bli frisk? Jeg blir helt ute av meg, selv når jeg vet at det er konstruerte tanker.. begynner å tenke eksistensielle spørsmål om hvilken person jeg egentlig er osv. Men skjønner det ikke helt heller, hvorfor jeg føler trang til å tenke sånn.. Unnskyld, jeg er ikke xoz, men fremdeles 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.