Gå til innhold

Ingenting å gjøre med personangrep?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Det synes jeg er helt utrolig. Men det var det jeg fikk beskjed om. Fikk svar fra Webmaster nå. Ikke sier hun noe om de kommer til å sende advarsel til vedkommende. Å jeg får heller ikke vite hva som ble sagt om meg på småprat. hmm veldig rart synes jeg. Men hun mailet meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Det er lite vi kan gjøre med at folk går inn på småprat og sier ubehagelige ting til eller om andre.

Innlegg i forum som inneholder personangrep, sletter vi når vi ser dem - og i grovere tilfeller advarer eller utestenger vi forfatteren av innlegget.

Ofte er det mest hensiktsmessig å overse ubehagelige episoder. Det gjelder her - og i RL.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite vi kan gjøre med at folk går inn på småprat og sier ubehagelige ting til eller om andre.

Innlegg i forum som inneholder personangrep, sletter vi når vi ser dem - og i grovere tilfeller advarer eller utestenger vi forfatteren av innlegget.

Ofte er det mest hensiktsmessig å overse ubehagelige episoder. Det gjelder her - og i RL.

Vennlig hilsen

"Ofte er det mest hensiktsmessig å overse ubehagelige episoder. Det gjelder her - og i RL!"

Hva annet kan jeg si enn: vel talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...