Gå til innhold

Webmaster


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hvorfor er mitt innlegg om stortingsvalg fjernet? Helt sant det jeg skrev, jeg er skremt av Sør. Beklager hvis jeg brøt reglene, men jeg forstår ikke hvordan jeg kunne ha gjort det. Hvis du mener jeg skrev nedlatende om Sør, så er det vel svært mange andre innlegg som også må fjernes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg leste ikke det du skrev, men skriv gjerne på nytt - uten (formodentlig??) rasistiske eller personlige referanser. (Jeg vet ikke hvorfor innlegget ble fjernet!)

Tror ikke du har så mye å være redd for. Husk at 99,925% av verdens befolkning er "utlendinger"! :-)

Foreslår du poster på Livssyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Hei,

Jeg leste ikke det du skrev, men skriv gjerne på nytt - uten (formodentlig??) rasistiske eller personlige referanser. (Jeg vet ikke hvorfor innlegget ble fjernet!)

Tror ikke du har så mye å være redd for. Husk at 99,925% av verdens befolkning er "utlendinger"! :-)

Foreslår du poster på Livssyn!

Jeg var interesert i å skape en politisk debatt, jeg skrev det vel kanskje litt provoserende, selv pom jeg virkelig mente det. Men det er jo på den måten man også setter diskusjoner i gang. Hører ikke politikk mere hjemme på åpent forum da? Syntes ikke det hørte helt hjemme på livsyn. Nei jeg skriver det ikke på nytt før jeg får tillatelse av Webmaster, for jeg vil ikke bryte reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var interesert i å skape en politisk debatt, jeg skrev det vel kanskje litt provoserende, selv pom jeg virkelig mente det. Men det er jo på den måten man også setter diskusjoner i gang. Hører ikke politikk mere hjemme på åpent forum da? Syntes ikke det hørte helt hjemme på livsyn. Nei jeg skriver det ikke på nytt før jeg får tillatelse av Webmaster, for jeg vil ikke bryte reglene.

Hei,

Kan du ikke bare skrive spørsmålet på en "nøytral" måte, uten å "angripe" folkegrupper eller individer?

Jeg er sikker på at du ikke trenger noen "tillatelse" for det, mer enn du trenger tillatelse for å svare meg her.

Regelverket er jo offentlig tilgjengelig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Hei,

Kan du ikke bare skrive spørsmålet på en "nøytral" måte, uten å "angripe" folkegrupper eller individer?

Jeg er sikker på at du ikke trenger noen "tillatelse" for det, mer enn du trenger tillatelse for å svare meg her.

Regelverket er jo offentlig tilgjengelig.

Med vennlig hilsen

Skjønner du er nygerrig nå, men vi får vel først se hva Webmaster skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Vårt regelverk sier: "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk".

Innlegget ditt ble slettet fordi vi ønsker å begrense den type personfokusering som var en del av innlegget ditt. Å håndheve denne bestemmelsen i regelverket vil alltid innebære skjønnsmessige vurderinger. Det vil derfor kunne være uenighet om hvor grensen skal gå for hva vi skal tillate.

Du har rett i at det er mange innlegg som kunne vært slettet pga. nedlatende kommentarer til og om andre. Ofte forekommer slike kommentarer midt inne i en lang tråd og da vil store deler av tråden måtte slettes - og derfor blir også innlegg som vi hadde ønsket ikke ble postet, ofte stående. Når noen, slik som du gjorde, starter en tråd som inneholder negativ personfokusering prøver vi å slette innlegget umiddelbart.

Det hadde vært ønskelig om alle brukerne i større grad ville unnlate slik personfokusering og nedlatende bemerkninger om hverandre. Men det er kanskje for mye å håpe på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (Anonymous)

Vårt regelverk sier: "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk".

Innlegget ditt ble slettet fordi vi ønsker å begrense den type personfokusering som var en del av innlegget ditt. Å håndheve denne bestemmelsen i regelverket vil alltid innebære skjønnsmessige vurderinger. Det vil derfor kunne være uenighet om hvor grensen skal gå for hva vi skal tillate.

Du har rett i at det er mange innlegg som kunne vært slettet pga. nedlatende kommentarer til og om andre. Ofte forekommer slike kommentarer midt inne i en lang tråd og da vil store deler av tråden måtte slettes - og derfor blir også innlegg som vi hadde ønsket ikke ble postet, ofte stående. Når noen, slik som du gjorde, starter en tråd som inneholder negativ personfokusering prøver vi å slette innlegget umiddelbart.

Det hadde vært ønskelig om alle brukerne i større grad ville unnlate slik personfokusering og nedlatende bemerkninger om hverandre. Men det er kanskje for mye å håpe på...

Har man lov til å skrive: "Jeg er skremt over sosialisters......". Eller blir det brudd på å snakke nedlatende om grupperinger, som også er nevnt i regelverket. Ikke det at jeg behøver å skrive det slik. Men jeg må si at jeg blir såret av innlegg som "Til dere såkallte kristne", eller at kristne er hyklere og den slags, som får stå både på psykiatri (i forgårs) og livssyn. Jeg blir også såret når jeg som kristen får oppgitt linker, som er spottet til kristne. Men det får alts stå. Hvorfor? Hvorfor sletter dere ikke slike innlegg som starter slik? Jeg vil gjerne ha en avklaring på hva dere mener om at det ikke er lov til å støte grupperinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...