nitni Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Trenger nytt strykejern. Noen å anbefale? Eller tips om noen jeg bør styre unna? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Tefal Ultragliss diffution. Etter at jeg fikk dette, blei det en lek å stryke. ;o) 0 Siter
frosken Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Tefal Ultragliss diffution. Etter at jeg fikk dette, blei det en lek å stryke. ;o) Nå har du hørt på for mange reklameinnslag fra TV-shop!!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Nå har du hørt på for mange reklameinnslag fra TV-shop!!! Selger ikke strykejernet mitt på TVshop. ;o) Og det var faktisk en stor forskjell - jeg hadde et gammelt ræl av et strykejern uten dampfunksjon som jeg hadde arva etter mormor. Men det gikk istykker natt til 17. mai da jeg bare var halvveis i bunadblusa. Naboen frelste meg med sitt Tefal-jern. Så det så! 0 Siter
frosken Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Selger ikke strykejernet mitt på TVshop. ;o) Og det var faktisk en stor forskjell - jeg hadde et gammelt ræl av et strykejern uten dampfunksjon som jeg hadde arva etter mormor. Men det gikk istykker natt til 17. mai da jeg bare var halvveis i bunadblusa. Naboen frelste meg med sitt Tefal-jern. Så det så! Du må allikevel ha blitt påvirket! Jfr. "..en lek å stryke"... Skal minne deg på det en gang jeg ringer og du står og banner med to skrikende unger rundt deg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.