Gå til innhold

Pen mann med råstygg dame...

Anbefalte innlegg

Gjest sommer i sør
Skrevet

En bekjent av meg, en mann. En pen mann som jeg alltid har hatt respekt for har funnet seg en råstygg dame!!

Da mener jeg selvfølgelig "lite pen" damen, for ikke å tråkke noen sarte sjeler på tærne.

Mannen jeg kjenner, Per er en veldig pen mann i slutten av 20 åra. Har aldri opplevd at han ikke har drag på damene. Så dukker han opp med den dama! Han har gitt halve bekjent kretsen sjokk. Dama er radmager. Skikkelig tynt pistrete hår og "heste tenner". Stikkende øyne Dårlig hud og umoderne klær...

Hun ser 15 år eldre enn han...

Ok. Prøver å ikke være fordømmende, men lurer egentlig litt på hva han ser i henne. Han må jo selvfølgelig se henner "skjønne indre"... Men man får vel lov til å være en "smule" sjokkert??

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du sier at han er en flott fyr med drag på damene, da har han sikkert testa varer rundt omkring. Jeg gjetter at dama har gjort inntrykk på han med kvaliteter som kanskje ingen/få har;-)

Skrevet

Han er vel glad for å ha møtt et menneske som er mye hyggeligere enn dere i vennekretsen.

Gjest sommer i sør
Skrevet

Kanskje du heller er aldri så lite sjalu?

Ja kanskje ;)

Neida. Men jeg har alltid likt Per ( som en grei kar.) Og ble veldig overrasket at han ikke hadde funnet seg "noe bedre". Hvis du skjønner...

Gjest sommer i sør
Skrevet

Han er vel glad for å ha møtt et menneske som er mye hyggeligere enn dere i vennekretsen.

Synes du er minst like fordomsfull som kommer med slike utsagn, som du hevder jeg er.

Per er ikke en venn. Men en bekjent, faktisk.

Skrevet

...beauty is in the eye of the beholder......

Gjest Annemor 25
Skrevet

Han er sikkert en klok mann som går for det indre.Han føler med hjerte og ikke bare med øynene. Han er sikekrt en dypere person en deg, kanskje han er litt filosofisk, reflektert og dyp. Det er jo mulig å bli glad i noen selv om personen ikek har utseende med seg. Hva med en vakker kvinne som har blitt brannskadet da og har fått ødelagt utseende sitt, er ikke hun verdig en kjæreste da? JEg synes du virker veldig umoden, kanskje du bare er veldig ung, hvis ikke bør du tenke deg om.

Skrevet

Synes du er minst like fordomsfull som kommer med slike utsagn, som du hevder jeg er.

Per er ikke en venn. Men en bekjent, faktisk.

Hvordan greier du å si så mye dumt på så kort tid?

Gjest intetkjønn
Skrevet

Du sier at han er en flott fyr med drag på damene, da har han sikkert testa varer rundt omkring. Jeg gjetter at dama har gjort inntrykk på han med kvaliteter som kanskje ingen/få har;-)

varer? Ingen mennesker er varer, ikke en gang kvinner

Gjest sommer i sør
Skrevet

Hvordan greier du å si så mye dumt på så kort tid?

* he he he he * snakk om å kaste stein i glasshus!

Skrevet

...beauty is in the eye of the beholder......

Frøken, en riktig god sommer ønskes!

Jeg er på ferie langt avgårde og har greid å rote meg inn på de dolske marker.

Skrevet

* he he he he * snakk om å kaste stein i glasshus!

Dette skal vel godt gjøres å slå:

-- Pen mann med råstygg dame...

En bekjent av meg, en mann. En pen mann som jeg alltid har hatt respekt for har funnet seg en råstygg dame!!

Da mener jeg selvfølgelig "lite pen" damen, for ikke å tråkke noen sarte sjeler på tærne.

Mannen jeg kjenner, Per er en veldig pen mann i slutten av 20 åra. Har aldri opplevd at han ikke har drag på damene. Så dukker han opp med den dama! Han har gitt halve bekjent kretsen sjokk. Dama er radmager. Skikkelig tynt pistrete hår og "heste tenner". Stikkende øyne Dårlig hud og umoderne klær... Hun ser 15 år eldre enn han... Ok. Prøver å ikke være fordømmende, men lurer egentlig litt på hva han ser i henne. Han må jo selvfølgelig se henner "skjønne indre"... Men man får vel lov til å være en "smule" sjokkert??

- sommer i sør --

Form, innhold, ja, kort sagt _alt_, er gjennomført lamt. Gratulerer, ikke mange som gjør deg etter!

Skrevet

varer? Ingen mennesker er varer, ikke en gang kvinner

Ke, he?

Skrevet

Frøken, en riktig god sommer ønskes!

Jeg er på ferie langt avgårde og har greid å rote meg inn på de dolske marker.

Var det ikke godt å treffe oss?:-)

Gjest sommer i sør
Skrevet

Mannen jeg kjenner, Per er en veldig pen mann i slutten av 20 åra. Har aldri opplevd at han ikke har drag på damene. Så dukker han opp med den dama! Han har gitt halve bekjent kretsen sjokk. Dama er radmager. Skikkelig tynt pistrete hår og "heste tenner". Stikkende øyne Dårlig hud og umoderne klær... Hun ser 15 år eldre enn han... Ok. Prøver å ikke være fordømmende, men lurer egentlig litt på hva han ser i henne. Han må jo selvfølgelig se henner "skjønne indre"... Men man får vel lov til å være en "smule" sjokkert??

- sommer i sør --

Form, innhold, ja, kort sagt _alt_, er gjennomført lamt. Gratulerer, ikke mange som gjør deg etter!

Ærlig talt. Du må ha personlige problemer.

Skrevet

Ja kanskje ;)

Neida. Men jeg har alltid likt Per ( som en grei kar.) Og ble veldig overrasket at han ikke hadde funnet seg "noe bedre". Hvis du skjønner...

"noe bedre".

Kanskje hun er snill, flink å lage mat og gò i senga, da trenger man ikke mer;)

Skrevet

- sommer i sør --

Jeg ble også imponert!

Pappa Bjørn
Skrevet

Faren hennes eier en butikkjede og en BMW-samling.

Gjest sommer i sør
Skrevet

Faren hennes eier en butikkjede og en BMW-samling.

*he he he* du har kanskje et poeng der! Faren hennes eier et stort datafirma.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...