Gå til innhold

Hva kan man forvente av webmaster


Gjest bare lurer jeg

Anbefalte innlegg

Gjest bare lurer jeg

Når man ber om sletting av innlegg der du er forfatteren? Kan man vente att innlegget blir slettet? Kan man forvente forståelse? Kan man forvente att webmaster er upartisk?

Hva kan man forvente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vincent

I hht. regelverket bruk av DOL framgår det klart at eiendomsretten til innlegg postet her tilhører DOL.

Sletting av innlegg vil også bringe evnt. svar ut av sin sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Ja, hun er god til å formulere seg, så jeg tipper det! ;o))

Jøss! visste ikke det jeg. Skulle ønske at hun kunne fortelle litt om seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er webmaster jente?

Siden Dr.Online er åpen alle dager, 24 timer i døgnet, skal det ikke mye fantasi til for å forstå at webmasterfunksjonen må deles av flere personer.

Dermed kan profilen for sletting bli noe forskjellig da en tross regler alltid må utøve et skjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest webmaster

Webmaster er, som nevnt ved flere anledninger, en fellesbetegnelse - vi har både kvinner og menn som webmastere.

Formålet til webmaster er å passe på at dialogen på Doktor Online holder seg innenfor regelverket, og å fjerne innlegg som er i strid med dette. Vi har ofte møter for å diskutere hvordan vi skal håndheve regelverket, men det er rom for skjønn fra de forskjellige wemastere. Så litt forskjell vil det nok alltid være.

PS denne webmasteren er hannkjønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...