Gå til innhold

Vitser - skriv om du har en du også

Anbefalte innlegg

Gjest Finn P. Enga
Skrevet

Funny Business

A man is opening a restaurant and he asks one of his workers to come up with a name for it.

The man tells Al, one of his workers, that he will name the resaurant after the first thing Al sees when he goes out the door.

Al walks outside and the first thing he saw was a girl named Lucy and he saw her legs. He told the man, and so the restaurant was named Lucy's Legs. The man was so impressed that he said the next day Al could get a free drink.

The next day Al comes a bit early and a policeman walks by and notices Al waiting there. The policeman asks, "What are you doing?"

Al says, "I'm waiting for Lucy's legs to open so I can get a drink."

Skrevet

Den var jo ikke noe morsom?!?! Hva var poenget? bare plump?

Gjest Grumpy
Skrevet

Ingen vits men en debattant i et annet diskusjonsforum hadde denne som signatur:

"Arguing on the internet is like running in the special Olympics; even if you win you are still a retard"

Skrevet

Arbeidsfordeling

Det var en gang en amerikaner, en engelskmann og en kineser som var de eneste overlevende etter en flystyrt. De ble skylt i land på en ubebodd øy. Da de hadde vært på øya en uke, og de hadde gitt opp håpet om å bli reddet, sa amerikaneren til de andre:

-Since I am American,I`ll be the president. Så henvendte han seg til engelskmannen:

-since you are English, you`ll be the prime minister. Til slutt snudde han seg til kineseren:-And since you are Chinese,you`ll be the supply chief.

Neste dag kunne ikke engelskmannen og amerikaneren finne kineseren noen steder, så de bestemte seg for å gå og lete i skogen. Da de hadde gått et stykke inn i skogen, hoppet plutselig kineseren fram fra noen busker og ropte: - Suplise, suplise !

Skrevet

Arbeidsfordeling

Det var en gang en amerikaner, en engelskmann og en kineser som var de eneste overlevende etter en flystyrt. De ble skylt i land på en ubebodd øy. Da de hadde vært på øya en uke, og de hadde gitt opp håpet om å bli reddet, sa amerikaneren til de andre:

-Since I am American,I`ll be the president. Så henvendte han seg til engelskmannen:

-since you are English, you`ll be the prime minister. Til slutt snudde han seg til kineseren:-And since you are Chinese,you`ll be the supply chief.

Neste dag kunne ikke engelskmannen og amerikaneren finne kineseren noen steder, så de bestemte seg for å gå og lete i skogen. Da de hadde gått et stykke inn i skogen, hoppet plutselig kineseren fram fra noen busker og ropte: - Suplise, suplise !

Noe av poenget forsvant her. Kineseren er "in charge of the supplies".

Her er en i samme gate: Europeisk samfunnsviter spør kineser: "Do you have frequent elections ?" Kineseren svarer :"Yes, yes, evely molning".

Skrevet

Hva er mindre enn musa til lusa????

Dotten til knotten :-)

Gjest Glasselle
Skrevet

Den var jo ikke noe morsom?!?! Hva var poenget? bare plump?

Poenget er at når du sitter på nettet og hisser deg opp over meningene til folk du ikke kjenner, aldri har sett, og i det hele tatt ikke vet om eksisterer, så er du i grunn, tja, ingen grunn til å dekke over det... en taper!! Hehehe...

Skrevet

Poenget er at når du sitter på nettet og hisser deg opp over meningene til folk du ikke kjenner, aldri har sett, og i det hele tatt ikke vet om eksisterer, så er du i grunn, tja, ingen grunn til å dekke over det... en taper!! Hehehe...

Hæ?

Skrevet

Hva er mindre enn musa til lusa????

Dotten til knotten :-)

Forskjellen mellom ei mus og ei høne?

Musa har hår på høna, mens høna har fjær på musa.....

Gjest Glasselle
Skrevet

Hæ?

Hva? Hm... jeg forsøkte å forklare deg vitsen til Grumpy.

Kanskje det har oppstått en misforståelse.

Uansett - fint være ute, eller hva...

Gjest Synes det jeg
Skrevet

Hehe...Kanskje det er på sin plass med en unnskyldning?

Gjest Glasselle
Skrevet

Hehe...Kanskje det er på sin plass med en unnskyldning?

Jeg beklager det inntrufne!

(Hihi)

Gjest Synes det jeg
Skrevet

Jeg beklager det inntrufne!

(Hihi)

Si det til flisa du:o)

Skrevet

Hæ?

Skrevet

Hva?

Tror vi avslutter denne tråden - ikke skjønte jeg vitsen, ikke skjønte jeg forjkklaringen og ikke skjønner jeg unnskyldningen. Vi må gi oss før vi begge blir like dumme som meg :)

Gjest Glasselle
Skrevet

Tror vi avslutter denne tråden - ikke skjønte jeg vitsen, ikke skjønte jeg forjkklaringen og ikke skjønner jeg unnskyldningen. Vi må gi oss før vi begge blir like dumme som meg :)

Hahaha!

Enig, Flisa. Vi kutter her. Håper du får en fin dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...