Gå til innhold

Vil kastrere meg!


Gjest feit raring

Anbefalte innlegg

Gjest feit raring

Nå er jeg drittlei av å glane på damer!

Jeg er "æresmedlem av mann over 30 og jomfru-klubben" og vet at jeg har absolutt null sjanse til å få meg dame noen sinne.

Jeg har sjekket det jeg kan om kjemisk kastrering (ja, jeg har skrevet om dette på Doktor Online med div. nick før) men jeg vil ikke miste skjeggvekst og muskler.

Jeg orker ikke mer. Det går rykter om at jeg er homo i hjembyen min fordi jeg aldri har hatt dame og fordi jeg generelt er en raring!

Jeg funker ikke sosialt sammen med folk og vil bare bli kvitt kjønnsdriften min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lurveline

    16

  • tjohei

    9

  • Sør

    7

  • Niobe

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest feit raring

Tips: TV Norge skal starte sånn ekstrem forvandlingsgreie, meld deg på. Og slank deg.

Kanskje setter jeg fyr på meg først!

Dette innlegget er seriøst, for faen! Jeg vil ikke har kjønnsdrift! I dag vurderte jeg å kutte meg selv opp fordi jeg stirra på puppene og ræva til ei dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en annen

Kanskje setter jeg fyr på meg først!

Dette innlegget er seriøst, for faen! Jeg vil ikke har kjønnsdrift! I dag vurderte jeg å kutte meg selv opp fordi jeg stirra på puppene og ræva til ei dame!

Får du psykiatrisk behandling for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grumpy

Kanskje setter jeg fyr på meg først!

Dette innlegget er seriøst, for faen! Jeg vil ikke har kjønnsdrift! I dag vurderte jeg å kutte meg selv opp fordi jeg stirra på puppene og ræva til ei dame!

Selvantenning og kastrering er begge ekstremt dårlige ideer.

Her er noen tiltak du bør prøve før du gjør skade på deg selv:

- avhjelp den verste "driften" ved å onanere

- begynn å tren. Da får du både ut en del frustrasjon, energi og du begynner å se bedre ut etterhvert

- ikke se på jenter som bare pupper og rumpe, begynn å snakk med dem som mennesker, om alt mulig rart annet enn sex

- oppsøk om nødv. psykolog hvis du ikke klarer å komme ut av blindsporet på egen hånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest feit raring

Selvantenning og kastrering er begge ekstremt dårlige ideer.

Her er noen tiltak du bør prøve før du gjør skade på deg selv:

- avhjelp den verste "driften" ved å onanere

- begynn å tren. Da får du både ut en del frustrasjon, energi og du begynner å se bedre ut etterhvert

- ikke se på jenter som bare pupper og rumpe, begynn å snakk med dem som mennesker, om alt mulig rart annet enn sex

- oppsøk om nødv. psykolog hvis du ikke klarer å komme ut av blindsporet på egen hånd

Jeg vil ikke onanere heller, jeg vil ikke fantasere om damer, jeg vil ikke ha kjønnsdrift.

Både psyko(log)en min og til og med MORA mi har sagt at jeg må gå til ei hore, fordi de er leie av gnålet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en annen

Jeg vil ikke onanere heller, jeg vil ikke fantasere om damer, jeg vil ikke ha kjønnsdrift.

Både psyko(log)en min og til og med MORA mi har sagt at jeg må gå til ei hore, fordi de er leie av gnålet mitt!

Hvorfor oppsøker du ikke en prostituert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en annen

Jeg vil ikke misbruke ei dame.

All prostitusjon er ikke misbruk. I en del andre land, som f.eks. Nederland og USA, fins det sexterapeuter som jobber med din problemstilling og som har sex med klienten som en del av terapien.

Jeg aner en selvfordømmende moralisme i innleggene dine - hva er galt med å se på pupper og lår og å runke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke onanere heller, jeg vil ikke fantasere om damer, jeg vil ikke ha kjønnsdrift.

Både psyko(log)en min og til og med MORA mi har sagt at jeg må gå til ei hore, fordi de er leie av gnålet mitt!

Har virkelig psykologen din sagt det til deg? Og hvorfor kaller du ham/henne for psyko(log)en din? Dårlig forhold til ham/henne?Kanskje du skulle prøve en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg ville nok ikke gått så drastisk til verks.

Seriøst (hvis du er seriøs): Stikk til en hore, gjør det du kan med deg selv (f.eks. ved å begynne å trene), og prøv og møte folk. You are not alone... Eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest feit raring

Har virkelig psykologen din sagt det til deg? Og hvorfor kaller du ham/henne for psyko(log)en din? Dårlig forhold til ham/henne?Kanskje du skulle prøve en annen?

Det med Psyko(log)en er bare en vits.

Når det gjelder det med sex-terapi så ser jeg på detsom ganske dårlig kamuflert prostitusjon.

Jeg tror ikke at noen damer overhodet liker at menn glaner på dem, og jeg er lei av å onanere. Det føles så tomt.

Jeg tror at for meg og mange andre menn med sosiale problemer vil få det bedre hvis vi kan få en form for kjemisk kastrering som ikke fjerner muskler og skjeggvekst, bare kjønnsdriften vi hverken vil ha eller trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Feit raring

Jeg ville nok ikke gått så drastisk til verks.

Seriøst (hvis du er seriøs): Stikk til en hore, gjør det du kan med deg selv (f.eks. ved å begynne å trene), og prøv og møte folk. You are not alone... Eller noe i den duren.

Jeg vil ikke ha kjønnsdrift og jeg vil ikke misbruke ei hore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med Psyko(log)en er bare en vits.

Når det gjelder det med sex-terapi så ser jeg på detsom ganske dårlig kamuflert prostitusjon.

Jeg tror ikke at noen damer overhodet liker at menn glaner på dem, og jeg er lei av å onanere. Det føles så tomt.

Jeg tror at for meg og mange andre menn med sosiale problemer vil få det bedre hvis vi kan få en form for kjemisk kastrering som ikke fjerner muskler og skjeggvekst, bare kjønnsdriften vi hverken vil ha eller trenger.

Hva om du da plutselig etter kastreringen,finner ei dame å være glad i? Du mister da ikke den evnen ved kastrering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg vil ikke ha kjønnsdrift og jeg vil ikke misbruke ei hore!

Oki. Med den slags moral blir det vrient.

Men du burde - og nå er jeg seriøs - ikke kastrere deg. Kjipt om du skulle forelske deg i noen som forelsker deg i deg.

Ikke noe sjekketriks å si at man er kastrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Feit raring

Oki. Med den slags moral blir det vrient.

Men du burde - og nå er jeg seriøs - ikke kastrere deg. Kjipt om du skulle forelske deg i noen som forelsker deg i deg.

Ikke noe sjekketriks å si at man er kastrert.

Sorry, ingen damer vil noen sinne forelske seg i meg, og det er jeg glad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, ingen damer vil noen sinne forelske seg i meg, og det er jeg glad for!

Gud hjelpes for en innstilling!

Du får bare gjøre det da.Samma fa.. for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest izebele

Jeg skjønner deg. Jeg er jente og har aldri sex. Er ikke lesbisk. Kommer aldri til å ha sex noensinne. Er drittlei av å noen gang må onanerer flere ganger daglig. Skulle ønske det var en måte å miste kjønnsdriften på! Er så lei av å ha behov for å gå å onanere hele tiden. Sex med en mann er uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Gud hjelpes for en innstilling!

Du får bare gjøre det da.Samma fa.. for meg.

Tror kanskje det er en gammel venn som er på ferde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest feit raring

Jeg skjønner deg. Jeg er jente og har aldri sex. Er ikke lesbisk. Kommer aldri til å ha sex noensinne. Er drittlei av å noen gang må onanerer flere ganger daglig. Skulle ønske det var en måte å miste kjønnsdriften på! Er så lei av å ha behov for å gå å onanere hele tiden. Sex med en mann er uaktuelt.

Vet ikke om du mener dette seriøst!

Det er sannsynligvis mange "gamle jomfruer" der ute som begår selvmord fordi de ikke har sjanse på damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...