Gå til innhold

Vil kastrere meg!


Gjest feit raring

Anbefalte innlegg

Gjest Feit raring

Tror du det blir bryllup mellom dem snart? ;-)

Med vennlig hilsen

Ikke kødd med dette! Jeg vil bli FRI fra den jævla kjønnsdriften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lurveline

    16

  • tjohei

    9

  • Sør

    7

  • Niobe

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Feit raring

Jadda - vi har hørt det nå.

Slutt å bruke kjønnsdriften din som unnskyldning for dine psykologiske problemer.

Jeg må jo ha behandling -- så kastrering vil være den beste formen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kødd med dette! Jeg vil bli FRI fra den jævla kjønnsdriften!

Kanskje lettere å ta deg seriøst om du ordlegger deg litt "penere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Feit raring

Det du forsøker å befri deg fra er virkeligheten.

Jeg vil bli fri! I dag hadde jeg lyst til å kutte opp fordi jeg stirret på jenter igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seriøse råd

Det du har behov for er et annet fokus. Nå er du så opphengt i at du vil bli kvitt driftene dine at du tenker sannsynligvis veldig mye på det. Forsøk å finne deg noe annet å fokusere på, dyrk en eller annen interesse som ikke har med kvinner og sex å gjøre.

Slutt å onaner, jo mer du onanerer jo sterkere blir driftene. Slutter du å onanere vil du merke at driftene dine dabber av.

Du behøver ikke å være hverken det ene eller det andre (asosial, stygg, feit osv) for å ha tatt et standpunkt som du har gjort. Det er mange som velger å leve i sølibat, forskjellen på deg og de andre som velger er at du først har valgt og etterpå klager over valget ditt. Forsøk å være glad for at du har tatt et valg, legg det gamle bak deg og se framover. Husk at dagen i går er historie, det er dagen i dag som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Feit raring

Har du snakket med lege om mulighetene?

Nei, men vet bare at det medikamentet fjerner mannlig kjønnsdrift med kvinnelige kjønnshormoner, men de fjerner også muskler og skjeggvekst og fører til vektøkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men vet bare at det medikamentet fjerner mannlig kjønnsdrift med kvinnelige kjønnshormoner, men de fjerner også muskler og skjeggvekst og fører til vektøkning.

Da får du ta fysisk kastrering istedetfor kjemisk.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Feit raring

Det du har behov for er et annet fokus. Nå er du så opphengt i at du vil bli kvitt driftene dine at du tenker sannsynligvis veldig mye på det. Forsøk å finne deg noe annet å fokusere på, dyrk en eller annen interesse som ikke har med kvinner og sex å gjøre.

Slutt å onaner, jo mer du onanerer jo sterkere blir driftene. Slutter du å onanere vil du merke at driftene dine dabber av.

Du behøver ikke å være hverken det ene eller det andre (asosial, stygg, feit osv) for å ha tatt et standpunkt som du har gjort. Det er mange som velger å leve i sølibat, forskjellen på deg og de andre som velger er at du først har valgt og etterpå klager over valget ditt. Forsøk å være glad for at du har tatt et valg, legg det gamle bak deg og se framover. Husk at dagen i går er historie, det er dagen i dag som teller.

Jeg vil bli fri fra kjønnsdriften, DA vil jeg kunne vie livet mitt til viktige ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en annen

Nei, men vet bare at det medikamentet fjerner mannlig kjønnsdrift med kvinnelige kjønnshormoner, men de fjerner også muskler og skjeggvekst og fører til vektøkning.

Du er sterkt tvilsomt at du får noen lege til å forskrive deg medikamenter for kjemisk kastrering, og i så fall vil det være legeetisk diskutabelt. Tar du eller noen former for medisiner, SSRI eller lignende? Det er nemlig mye mer nærliggende å tenke på hvis medisinering skulle forsøkes mot dine problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Feit raring

Jeg lurer på om ikke du er en erotoman jeg?

Tar ingen medisiner nei...

Hvis erotoman betyr sykelig fiksert på at jeg er over 30 og jomfru, så er jeg det.

Jeg fatter ikke at jeg ikke kan få seriøse og støttende tilbakemeldinger om dette fra kvinner! Det er nettopp av hensyn til dere jeg vil kastrere meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ingen medisiner nei...

Hvis erotoman betyr sykelig fiksert på at jeg er over 30 og jomfru, så er jeg det.

Jeg fatter ikke at jeg ikke kan få seriøse og støttende tilbakemeldinger om dette fra kvinner! Det er nettopp av hensyn til dere jeg vil kastrere meg!

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=erotomani&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ingen medisiner nei...

Hvis erotoman betyr sykelig fiksert på at jeg er over 30 og jomfru, så er jeg det.

Jeg fatter ikke at jeg ikke kan få seriøse og støttende tilbakemeldinger om dette fra kvinner! Det er nettopp av hensyn til dere jeg vil kastrere meg!

Erotoman = en med sykelig kjønnsdrift.

Det er da mange her i verden som ikke har "hatt seg" men man trenger da ikke være en trussel mot samfunnet forde.Dèt er et valg man tar,desverre.

Og hvordan kan du mene at vi her på DOL kan hjelpe deg med problemet,når en lege ikke kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ingen medisiner nei...

Hvis erotoman betyr sykelig fiksert på at jeg er over 30 og jomfru, så er jeg det.

Jeg fatter ikke at jeg ikke kan få seriøse og støttende tilbakemeldinger om dette fra kvinner! Det er nettopp av hensyn til dere jeg vil kastrere meg!

For vår skyld? Rørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...