Gå til innhold

Vil kastrere meg!


Gjest feit raring

Anbefalte innlegg

Gjest stoiker

Hadde du sett meg, så hadde du vært enig, tro meg...

Hva hadde Peter Ustinov som ikke du har? Hva hadde Alfred Hitchcock?

Sikkert mange som synes de ikke ser ut - men også mange som finner dem uimotståelige! Begge hadde personlighet - var originaler - derfor er de uimotståelige. Hvordan er din personlighet?

Du må ikke sammenligne deg med sambygdingene når du ser deg selv - men sammenligne deg med dine drømmer om hva og hvem du er.

Ingen kan gi deg mindreverdsfølelse uten ditt eget samtykke, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lurveline

    16

  • tjohei

    9

  • Sør

    7

  • Niobe

    5

Mest aktive i denne tråden

Sjansen min for noen gang å få meg dame er mikroskopiske! Tro meg, jeg kan uten problem kutte av faenskapen!

Du trenger psykiatrisk hjelp. Ikke noe annet å si til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeremy1365380731

Får du psykiatrisk behandling for dette?

je synes det er bra det du sier om at du ikke vil gå til en prostituert, for du vil ikke misbruke dama. DE FLESTE JENTER SOM PROSTITUERER SEG VET AT DE SKADER SEG SELV, men gjør det p.g.a narkomisbruk. hvis du ikke har selvtillitt til å næreme deg si jente er ikke sex alt her i livet.... et forslag: skriv et kontaktinnlegg hvor du forteller om deg selv og at du søker nærhet, så vil du nok få svar. det er noen der ute for deg!! du høres ut som en fin person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva som kan kurere meg!

Kjære deg! Se og kom deg til behandling og slutt å plage oss her inne på forumet med problemene dine. Du har hatt innlegg om dette tidligere. Jeg håper og regner med for din skyld at du allerede er under behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg har et hue som er så føkka etter snart 30 år med mobbing at jeg ikke klarer andre mennesker og kvinner, uansett hvor feite de er selv ser på meg som en mongo!

Å få meg et jævla knull er det eneste jeg tenker på og jeg orker det ikke mer!!!!

Hadde jeg vært religiøs hadde jeg blitt munk, men jeg må bli kastrert for å bli fri!

Så om du da _hadde_ vært religiøs,hadde det da vært så enkelt som å bli munk?

Hadde tankene dine endret seg så fort du hadde fått på deg munkedrakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest asosial og stolt!

Så om du da _hadde_ vært religiøs,hadde det da vært så enkelt som å bli munk?

Hadde tankene dine endret seg så fort du hadde fått på deg munkedrakt?

JADA! Jeg skal til behandling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...