Gjest Grumpy Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Sånn generelt eller er det noe konkret som foranlediget dette utbruddet? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Sånn generelt eller er det noe konkret som foranlediget dette utbruddet? Generelt. (Faktisk satt jeg og håpet på det spørsmålet siden jeg hadde svaret (det du ser over) klart allerede før jeg skrev innlegget). 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Alt. De er noen syke jævler, hele gjengen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Ja det lurer jeg òg på gitt;o) Og aldri har flere vært enige i et innlegg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Pøh. Jeg er da rene engelen. Men du er da ikke bergenser? Det finnes dog ett unntak. Gunnar Staalesen. Han må da bare være innflytter? 0 Siter
citoyen Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Men du er da ikke bergenser? Det finnes dog ett unntak. Gunnar Staalesen. Han må da bare være innflytter? Visst er jeg bergenser. Født, oppvokst, og nåværende innbygger. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Visst er jeg bergenser. Født, oppvokst, og nåværende innbygger. Oki, siden jeg er veldig ny her kan jeg ikke skrive "I rest my case", men hva med Staalesen? Han er vel egentlig fra Norge? 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Og aldri har flere vært enige i et innlegg! *LOL* Du sier noe der... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Generelt. (Faktisk satt jeg og håpet på det spørsmålet siden jeg hadde svaret (det du ser over) klart allerede før jeg skrev innlegget). Gunnar Staalesen er ikke bare født på Nordnes i Bergen og bor i Bergen, han er glødende bypatriot og forsømmer ingen anledning til å synge Bergens pris. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Gunnar Staalesen er ikke bare født på Nordnes i Bergen og bor i Bergen, han er glødende bypatriot og forsømmer ingen anledning til å synge Bergens pris. Helt åpenbart et unntak fra regelen. 0 Siter
Gjest lotus7 Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Alt. De er noen syke jævler, hele gjengen. hehe ja,vi syke har det jævli godt:-) Vi får oss en god latter av å lese slike innlegg. Tommere innlegg finnes ikke,og det er en fryd at slike som deg finnes. En god latter forlenger livet.Jeg ler ikke med deg,men AV deg:-) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 hehe ja,vi syke har det jævli godt:-) Vi får oss en god latter av å lese slike innlegg. Tommere innlegg finnes ikke,og det er en fryd at slike som deg finnes. En god latter forlenger livet.Jeg ler ikke med deg,men AV deg:-) Det er helt feil å skrive at vi syke har det godt. Det er vi gærne som har det godt. Kan du ikkeno, eller? 0 Siter
Gjest lotus7 Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Det er helt feil å skrive at vi syke har det godt. Det er vi gærne som har det godt. Kan du ikkeno, eller? jeg brukte bare det ordet som allerede var brukt på oss. hehe men du må jo tydeligvis ha det inn med teskjeer. 0 Siter
Gjest lotus7 Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Det er helt feil å skrive at vi syke har det godt. Det er vi gærne som har det godt. Kan du ikkeno, eller? Kverrulering er litt artig til tider,for humoren sin del.men det er vel best å stoppe før vi synker for lavt hehe,enig? 0 Siter
musikeren Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 De er noen masete jævler. De bør trene seg på å holde kjeften igjen. Først ett sekund av gangen, så to, og så kan de gradvis øke til ti sekunder. mer kan vi nok ikke forvente. Hvis noen noengang klarer ett minutt må det være en sensasjon. Er sør bergenser? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.