Gjest plextur Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Det fine med Bergensere er at de er like brøytende, høymeldte og skrytende uansett om det er mann eller kvinne.... 0 Siter
Gjest Megamini Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Hva feiler østlendinger lurer jeg på... 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Hva feiler østlendinger lurer jeg på... Ingenting;o) 0 Siter
Gjest mor-til-gutt Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Jeg er Bergenser,tror ikke det feiler meg noe spesielt.... Brautende, anmasende folk finner en vel både nord/sør/øst og vest...? Jeg ergrer meg over masekopper med munndiare uansett hvilken landsdel de kommer fra.Ønsker ikke å sette noen i bås. På fjellet her en dag kom en dame fra Nord-Norge gående, en kunne høre henne over hele vidda. Da ønsket jeg meg ørepropper.... :-) 0 Siter
Gjest meti Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Feiler dem? På hvilken måte da? Jeg tror spørsmålet ditt krever en utdyping... 0 Siter
Gjest meti Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 De er noen masete jævler. De bør trene seg på å holde kjeften igjen. Først ett sekund av gangen, så to, og så kan de gradvis øke til ti sekunder. mer kan vi nok ikke forvente. Hvis noen noengang klarer ett minutt må det være en sensasjon. Er sør bergenser? - og østlendinger maser selvsagt ikke...Ikke er de selvgode heller...eller bedrevitere..eller...eller...eller.... 0 Siter
Gjest meti Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Dem er en helt egen rase. På hvilken måte da, trønderen? 0 Siter
Gjest meti Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Oki, siden jeg er veldig ny her kan jeg ikke skrive "I rest my case", men hva med Staalesen? Han er vel egentlig fra Norge? Herregud... Ja, Staalesen er fra Norge..og fra Bergen... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Ja det lurer jeg også på! Makan til selvgode, oppblåste folk!! Hrfmt. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 - og østlendinger maser selvsagt ikke...Ikke er de selvgode heller...eller bedrevitere..eller...eller...eller.... ....en viss større prosentandel oppe i kollen. Men ellers så må det vel sies at gjennomsnittsmessig leder bergensere foran både trøndere og østlendinger OG nordlendinger hva selvgodhet angår? 0 Siter
Gjest meti Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 ....en viss større prosentandel oppe i kollen. Men ellers så må det vel sies at gjennomsnittsmessig leder bergensere foran både trøndere og østlendinger OG nordlendinger hva selvgodhet angår? Ja, jeg hører du sier det...men du tar feil.. (uten at jeg tror jeg har evne til å få deg til å tenke anderledes om bergensere..) Kunne forresten vært interressant å vite om du vet forskjellen på en vestlending og en bergenser.. og om du skjærer alle over en kam... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Ja, jeg hører du sier det...men du tar feil.. (uten at jeg tror jeg har evne til å få deg til å tenke anderledes om bergensere..) Kunne forresten vært interressant å vite om du vet forskjellen på en vestlending og en bergenser.. og om du skjærer alle over en kam... De andre av de vestlendingene jeg har møtt hittil har jeg kommet svært godt over ens med, det samme kan ikke sies om bergensere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.