Gå til innhold

Bergensere!

Anbefalte innlegg

Gjest plextur
Skrevet

Det fine med Bergensere er at de er like brøytende, høymeldte og skrytende uansett om det er mann eller kvinne....

Skrevet

Hva feiler østlendinger lurer jeg på...

Ingenting;o)

Gjest mor-til-gutt
Skrevet

Jeg er Bergenser,tror ikke det feiler meg noe spesielt....

Brautende, anmasende folk finner en vel både nord/sør/øst og vest...?

Jeg ergrer meg over masekopper med munndiare uansett hvilken landsdel de kommer fra.Ønsker ikke å sette noen i bås.

På fjellet her en dag kom en dame fra Nord-Norge gående, en kunne høre henne over hele vidda. Da ønsket jeg meg ørepropper....

:-)

Skrevet

Feiler dem? På hvilken måte da? Jeg tror spørsmålet ditt krever en utdyping...

Skrevet

De er noen masete jævler. De bør trene seg på å holde kjeften igjen. Først ett sekund av gangen, så to, og så kan de gradvis øke til ti sekunder. mer kan vi nok ikke forvente. Hvis noen noengang klarer ett minutt må det være en sensasjon.

Er sør bergenser?

- og østlendinger maser selvsagt ikke...Ikke er de selvgode heller...eller bedrevitere..eller...eller...eller....

Skrevet

Dem er en helt egen rase.

På hvilken måte da, trønderen?

Skrevet

Oki, siden jeg er veldig ny her kan jeg ikke skrive "I rest my case", men hva med Staalesen? Han er vel egentlig fra Norge?

Herregud...

Ja, Staalesen er fra Norge..og fra Bergen...

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja det lurer jeg også på! Makan til selvgode, oppblåste folk!! Hrfmt.

Gjest tjohooo
Skrevet

- og østlendinger maser selvsagt ikke...Ikke er de selvgode heller...eller bedrevitere..eller...eller...eller....

....en viss større prosentandel oppe i kollen. Men ellers så må det vel sies at gjennomsnittsmessig leder bergensere foran både trøndere og østlendinger OG nordlendinger hva selvgodhet angår?

Skrevet

....en viss større prosentandel oppe i kollen. Men ellers så må det vel sies at gjennomsnittsmessig leder bergensere foran både trøndere og østlendinger OG nordlendinger hva selvgodhet angår?

Ja, jeg hører du sier det...men du tar feil.. (uten at jeg tror jeg har evne til å få deg til å tenke anderledes om bergensere..)

Kunne forresten vært interressant å vite om du vet forskjellen på en vestlending og en bergenser.. og om du skjærer alle over en kam...

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja, jeg hører du sier det...men du tar feil.. (uten at jeg tror jeg har evne til å få deg til å tenke anderledes om bergensere..)

Kunne forresten vært interressant å vite om du vet forskjellen på en vestlending og en bergenser.. og om du skjærer alle over en kam...

De andre av de vestlendingene jeg har møtt hittil har jeg kommet svært godt over ens med, det samme kan ikke sies om bergensere :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...