Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Mr Kahn

16

• Goliath

10

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

«-Finnes det da intet motmiddel?-»

Joda, du og dine likesinnede kunne jo rigge opp ovnene i Auschwitz igjen, og stable jødene inn i kuvogner til neste runde. Snart ville nok både Midtøsten og Europa bli judenrein.

Presse og media hamrer løs på de ca 230 - 240-tusen jødene som bor på jødisk kjerneland, Judea, og kaller dem okkupanter. De glemmer fullstendig at det har bodd jøder der i tusener av år, lenge før noen visste hva en araber var, langt mindre en «palestiner».

Uten Israel ville de fleste av disse araberne enten sultet eller tøstet ihjel, da mesteparten av dette landet lå brakk inntil Herzl startet bygging av infrastruktur, dyrket opp marken, plantet trær og boret brønner her.

Det media glemmer å nevne er at araberne også «pøser» på med innvandrere til regionen, da det opprinnelig var tilsvarende antall flykninger på arabisk side som de jødene som måtte flykte fra arabiske land.

Mens den arabiske kontigenten i Israel har vært rimelig stabil, har det vært en befolkningseksplosjon i disse såkalte palestinske selvstyreområdene. Det forklares med at de yngler som rotter, men sannheten er at araberne importerer problemer for å samle sympati for en tapt sak.

Forøvrig, overskriften i innlegget ditt sier ganske mye. Og det tragiske er at du har mange med deg.

Jeg vemmes!

Skrevet

Joda, du og dine likesinnede kunne jo rigge opp ovnene i Auschwitz igjen, og stable jødene inn i kuvogner til neste runde. Snart ville nok både Midtøsten og Europa bli judenrein.

Presse og media hamrer løs på de ca 230 - 240-tusen jødene som bor på jødisk kjerneland, Judea, og kaller dem okkupanter. De glemmer fullstendig at det har bodd jøder der i tusener av år, lenge før noen visste hva en araber var, langt mindre en «palestiner».

Uten Israel ville de fleste av disse araberne enten sultet eller tøstet ihjel, da mesteparten av dette landet lå brakk inntil Herzl startet bygging av infrastruktur, dyrket opp marken, plantet trær og boret brønner her.

Det media glemmer å nevne er at araberne også «pøser» på med innvandrere til regionen, da det opprinnelig var tilsvarende antall flykninger på arabisk side som de jødene som måtte flykte fra arabiske land.

Mens den arabiske kontigenten i Israel har vært rimelig stabil, har det vært en befolkningseksplosjon i disse såkalte palestinske selvstyreområdene. Det forklares med at de yngler som rotter, men sannheten er at araberne importerer problemer for å samle sympati for en tapt sak.

Forøvrig, overskriften i innlegget ditt sier ganske mye. Og det tragiske er at du har mange med deg.

Jeg vemmes!

*gjesp*

Er det i mangel på argumenter du babler om 'jøder' en gang og bestandig? Ikke dum deg ut nå.

Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke nærer verken ditten eller datten overfor jøder, verken positivt eller negativt. Hvorfor i all verden skulle jeg det? Jeg vet sant å si ikke hva en jøde er engang. Og ikke interesserer det meg heller.

Og nå har jeg sagt det for siste gang. Hvis du gidder å ta det ad notam? Men jeg har prøvd før, så du har visst usedvanlig tungt for det.

Staten Israels okkupasjon med påfølgende kolonihøgging har jeg og stort sett resten av verden imidlertid svært lite til overs for.

Skrevet

Joda. Man har visstnok forsøkt gass mot både jøder og virus.

Desverre for deg har vi fortsatt begge deler, uansett hvor mye du hater dem.

Skrevet

Joda. Man har visstnok forsøkt gass mot både jøder og virus.

Desverre for deg har vi fortsatt begge deler, uansett hvor mye du hater dem.

Sese, der kom selveste gjøken i reiret.

Tross baksing mot vindmøller, er tross alt MrKahn utrustet med endel IQ mellom ørene.

Men du må da etter hvert ha en enorm gjeldspost hva angår intelligens? Det lureste er nok at du slår opp ordet, jeg tar det langsomt for sikkerhets skyld:

i n t e l l i g e n s

Og selv om du har fetisj på bakenden hos menn:

Jeg tipper MrKahn betakker seg seg for lepjinga di.

Skrevet

Sese, der kom selveste gjøken i reiret.

Tross baksing mot vindmøller, er tross alt MrKahn utrustet med endel IQ mellom ørene.

Men du må da etter hvert ha en enorm gjeldspost hva angår intelligens? Det lureste er nok at du slår opp ordet, jeg tar det langsomt for sikkerhets skyld:

i n t e l l i g e n s

Og selv om du har fetisj på bakenden hos menn:

Jeg tipper MrKahn betakker seg seg for lepjinga di.

Hvis du tror et bare er Mr.kahn som misliker nazipakk i røde skjorter tar du feil.

Mitt engasjement mot

A V S K U M som deg startet desenier før jeg visste hvem han var.

Skrevet

Hvis du tror et bare er Mr.kahn som misliker nazipakk i røde skjorter tar du feil.

Mitt engasjement mot

A V S K U M som deg startet desenier før jeg visste hvem han var.

Du skriver: " nazipakk i røde skjorter"

Det var da en uvanlig treffende beskrivelse av deg, og den kulturelle kommunismen du forfekter.

Skrevet

Jeg vemmes!

Ikke misbruk "jødehat" for å unngå debatt.

Du pisser på gravene til jødene som døde ved å beskylde alle som ikke er enig med deg for jødehat!

Skrevet

Du skriver: " nazipakk i røde skjorter"

Det var da en uvanlig treffende beskrivelse av deg, og den kulturelle kommunismen du forfekter.

OI! Din forelskelse i nazi-favn er fortsatt like sterk ser jeg.

Skrevet

OI! Din forelskelse i nazi-favn er fortsatt like sterk ser jeg.

Den som har noe felles med nazistene er deg, Morsk - og det vet du utmerket godt.

Skrevet

Den som har noe felles med nazistene er deg, Morsk - og det vet du utmerket godt.

Ja, det er liksom du den rette til å gulpe opp som sammenligner dagens bortsprenging av jødiske skolebarns armer ben og hoder med Hjemmefrontens arbeid.

Burde du ikke skifte nick til nazi-Per? Det kler deg bedre spesielt nå som din komanjong nazi-favn for alvor har kommet ut av skapet.

Skrevet

Ja, det er liksom du den rette til å gulpe opp som sammenligner dagens bortsprenging av jødiske skolebarns armer ben og hoder med Hjemmefrontens arbeid.

Burde du ikke skifte nick til nazi-Per? Det kler deg bedre spesielt nå som din komanjong nazi-favn for alvor har kommet ut av skapet.

Som sagt - den som har slike lidelser her er deg.

Skrevet

Som sagt - den som har slike lidelser her er deg.

Sammenligningen mellom jøder, pest, kolera og virus har nok de fleste av oss hørt før..fra en annen tid et annet sted.

Det er liten vits at du forsøker ro mer på din elskerinnes vegne. Hun heter ikke tilfeldigvis Eva IRL?

Skrevet

Sammenligningen mellom jøder, pest, kolera og virus har nok de fleste av oss hørt før..fra en annen tid et annet sted.

Det er liten vits at du forsøker ro mer på din elskerinnes vegne. Hun heter ikke tilfeldigvis Eva IRL?

*gjesp*

Gjest gamlebarbie
Skrevet

*gjesp*

Sør, må ikke skrive gjesp, for det smitter..;-)

Gamlebarbie

Skrevet

God natt! og hils Eva.

Mammaen din kan du vel hilse til selv?

petter smart
Skrevet

Og du vil ikke lese mine innlegg fordi du mener de er så usaklige osv....... ha ha

Skrevet

Og du vil ikke lese mine innlegg fordi du mener de er så usaklige osv....... ha ha

Du støtter med andre ord en aggressiv okkupant.

Dernest bifaller du at okkupanten kolonialiserer jorda de har okkupert.

I rest my case.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...