Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til skulle man faktisk ønsket at man har psykotiske hallisinuasjoner når man leser det du får deg til å skrive på DOL.

Desverre er det virkelig.

Sånn bortsett fra at den eneste som har skrevet noe slikt er DEG!

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Mr Kahn

16

• Goliath

10

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er nok svært lenge siden jeg tok dine forslag til etterretning Sør.

Men det er godt å se at du fremdeles føler deg truffet av det jeg skriver.

Og kom bare med benektelsene dine Sør - helst så personlige som bare du (og favn) klarer....he-he

Nei, du har jo aldri forholdt deg til fakta.

Skrevet

Du skriver: "Jødehatet ditt er ikke til å ta feil av, Sør."

*ler*

Den som forfekter jødehat her er deg.

====

Genève-konvensjonen er klinkende klar: det er ulovlig å ha bosettere i okkuperte områder.

Kan du svare litt mer konkret på de påstandene som fremsettes her Sør?

Du gjentar jo bare dine vanlige og svært så generelle argumenter.

Hvis hva du kan nå, og plukk påstandene i det forrige innlegget fra hverandre så vi kan se at du virkelig vet hva du prater om og til stadighet viser til.....

Skrevet

Nei, du har jo aldri forholdt deg til fakta.

Kjedelig enkel denne gang Sør....:-)

Gjest stoiker
Skrevet

*lol*

Noe så dustete...

De som gidder å lese innleggene dine på dol, er alle som en kjent med dine rasistiske, fascistiske og nynazist-sympatiske meldinger, herr brunskjorte-Morsk.

Jeg har aldri lagt skjul på min tilhørighet til anarkist-venstresiden. Med andre ord:

Jeg ønsker å knuse rasismen, fascismen og nazismen som du representerer - kort sagt all undertrykking av mennesker.

Hvis det er din agenda, mislykkes du!

Det eneste jeg ser at du gjør her, er å bruke israelsk politikk til å sette igang en diskusjon.

For din informasjon, forresten - er disse bosettingene på steder det ellers bare bor beduiner. Av og til. Om du har kjørt ned til Dødehavet eller Eilat noen gang, ser du disse bosettingene langs veien. Bortsett for det er det bare sand og sand og ett og anned dødt esel - og av og til en eller to beduinleirer.

Gjest kremmt
Skrevet

*ler*

====

Genève-konvensjonen er klinkende klar: det er ulovlig å ha bosettere i okkuperte områder.

"Jødehatet ditt er ikke til å ta feil av, Sør."

*ler*

Dårlig humor, Sør. Tror ikke slektninger av Holocoast-ofre ville ledd med deg.

Den som forfekter jødehat her er deg, Sør, ikke bare meg som kritiserer deg for det.

====

"Genève-konvensjonen er klinkende klar: det er ulovlig å ha bosettere i okkuperte områder."

Tull, Israel okkuperer ikke Vestbredden ulovlig - land som de tok tilbake og som tidligere tilhørte dem.

For øvrig må du gjerne gjenta kverruleringsøvelsen din, den blir ikke mer troverdig av den grunn.

Skrevet

Sånn bortsett fra at den eneste som har skrevet noe slikt er DEG!

Det er realtivt normalt at psykotiske pasienter ikke husker hva de har sagt, skrevet eller gjort når anfallet gir seg.

Tydligvis derfor du benekter det jeg skriver.

Du er i godt selskap, og det er i så måte godt at dine anfall bare resulterer i masse tull på DOL fremfor langt alvorligere ting. F.eks det vi så i Oslo forleden dag.

Skrevet

"Jødehatet ditt er ikke til å ta feil av, Sør."

*ler*

Dårlig humor, Sør. Tror ikke slektninger av Holocoast-ofre ville ledd med deg.

Den som forfekter jødehat her er deg, Sør, ikke bare meg som kritiserer deg for det.

====

"Genève-konvensjonen er klinkende klar: det er ulovlig å ha bosettere i okkuperte områder."

Tull, Israel okkuperer ikke Vestbredden ulovlig - land som de tok tilbake og som tidligere tilhørte dem.

For øvrig må du gjerne gjenta kverruleringsøvelsen din, den blir ikke mer troverdig av den grunn.

En hel verden har vedtatt at Israel okkuperer ulovlig. Det er ikke engang verdt å diskutere enda en gang.

Skrevet

Hvis det er din agenda, mislykkes du!

Det eneste jeg ser at du gjør her, er å bruke israelsk politikk til å sette igang en diskusjon.

For din informasjon, forresten - er disse bosettingene på steder det ellers bare bor beduiner. Av og til. Om du har kjørt ned til Dødehavet eller Eilat noen gang, ser du disse bosettingene langs veien. Bortsett for det er det bare sand og sand og ett og anned dødt esel - og av og til en eller to beduinleirer.

Mesteparten av Finnmarksvidda er relativt ubebodd. Det betyr ikke at noe annet land har rett til å okkupere det.

Skrevet

Kan du svare litt mer konkret på de påstandene som fremsettes her Sør?

Du gjentar jo bare dine vanlige og svært så generelle argumenter.

Hvis hva du kan nå, og plukk påstandene i det forrige innlegget fra hverandre så vi kan se at du virkelig vet hva du prater om og til stadighet viser til.....

Hvorfor det?

Det er opplest og vedtatt i FN utallige ganger (vanligvis nær enstemmig) at Israel okkuperer ulovlig, bygger den nye Berlin-muren ulovlig, osv.

Skrevet

Det er realtivt normalt at psykotiske pasienter ikke husker hva de har sagt, skrevet eller gjort når anfallet gir seg.

Tydligvis derfor du benekter det jeg skriver.

Du er i godt selskap, og det er i så måte godt at dine anfall bare resulterer i masse tull på DOL fremfor langt alvorligere ting. F.eks det vi så i Oslo forleden dag.

Som sagt, den eneste som har skrevet noe slikt er deg. Det er omtrent like idiotisk som resten av det brune vanviddet ditt.

Skrevet

Kjedelig enkel denne gang Sør....:-)

Men sann, i motsetning til deg.

Skrevet

Som sagt, den eneste som har skrevet noe slikt er deg. Det er omtrent like idiotisk som resten av det brune vanviddet ditt.

Det er ei første, ei siste gang du unnlater å stå for hva du skriver.

Forståelig, vanvittig som det er, men det gjør deg ikke mindre ynkrygget for det.

Skrevet

*gjesp*

Er det i mangel på argumenter du babler om 'jøder' en gang og bestandig? Ikke dum deg ut nå.

Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke nærer verken ditten eller datten overfor jøder, verken positivt eller negativt. Hvorfor i all verden skulle jeg det? Jeg vet sant å si ikke hva en jøde er engang. Og ikke interesserer det meg heller.

Og nå har jeg sagt det for siste gang. Hvis du gidder å ta det ad notam? Men jeg har prøvd før, så du har visst usedvanlig tungt for det.

Staten Israels okkupasjon med påfølgende kolonihøgging har jeg og stort sett resten av verden imidlertid svært lite til overs for.

...at det innledende innlegget ditt bare var generert av uvitenhet eller dumskap.

Ingen grunn til å følge opp slikt.

Skrevet

Ikke misbruk "jødehat" for å unngå debatt.

Du pisser på gravene til jødene som døde ved å beskylde alle som ikke er enig med deg for jødehat!

«-Ikke misbruk "jødehat" for å unngå debatt.-»

På samme måten som du ser rasister og frp'ere bak hvert hjørne? Jeg beskylder heller ikke ALLE for jødehater, men jeg mistenker deg for å være det. Signaturen «favn» tror jeg bare er dum eller uvitende, men du er en ondskapsfull kverulant som kun tyr til personangrep og fantord. Du «debatterer» best med deg selv.

«-Du pisser på gravene til jødene som døde ved å beskylde alle som ikke er enig med deg for jødehat! -»

Er det noen her som pisser på jødegraver, så må det da være deg, som legitmerer Arafat og hans mordere ved å sammenlikne dem med Milorg, og som vil ha Judea og Samaria etnisk rensket for jøder. Ikke nekt, dette er ditt og husguden Arafats uttalte mål.

I en debatt med meg er du komplett sjanseløs, og det vet du.

Skrevet

Det er ei første, ei siste gang du unnlater å stå for hva du skriver.

Forståelig, vanvittig som det er, men det gjør deg ikke mindre ynkrygget for det.

Du skriver:" Det er ei første, ei siste gang du unnlater å stå for hva du skriver."

Men det var jo vitterlig DU som skrev det.

Skrevet

På samme måten som du ser rasister og frp'ere bak hvert hjørne? Jeg beskylder heller ikke ALLE for jødehater, men jeg mistenker deg for å være det. Signaturen «favn» tror jeg bare er dum eller uvitende, men du er en ondskapsfull kverulant som kun tyr til personangrep og fantord. Du «debatterer» best med deg selv.

«-Du pisser på gravene til jødene som døde ved å beskylde alle som ikke er enig med deg for jødehat! -»

Er det noen her som pisser på jødegraver, så må det da være deg, som legitmerer Arafat og hans mordere ved å sammenlikne dem med Milorg, og som vil ha Judea og Samaria etnisk rensket for jøder. Ikke nekt, dette er ditt og husguden Arafats uttalte mål.

Du skriver: "I en debatt med meg er du komplett sjanseløs, og det vet du."

*ler*

Du har aldri tord å ta en debatt. Du kjører enhvert forsøk i grøften med å beskylde alle andre for "jødehat" og "marxisme".

Skrevet

...at det innledende innlegget ditt bare var generert av uvitenhet eller dumskap.

Ingen grunn til å følge opp slikt.

Og igjen løper du fra debatt.

Skrevet

*ler*

====

«-Genève-konvensjonen er klinkende klar: det er ulovlig å ha bosettere i okkuperte områder.-»

Men massakrer av israelske skolebarn, bombing av skolebusser, kjøpesentre og diskoteker, det er kanskje ikke konvensjonsstridig, så lenge det er jøder som rammes?

De fleste folkerettseksperter (og stadig flere legfolk) innser at Israel opptrer i tråd med folkeretten; araberne er aggressorer som ikke etterkommer resolusjon 242, og dermed er de bestatte territorier (ubestemt form, flertall) å regne som krigsbytte.

Araberne har tapt krigene de har startet, de nekter å anerkjenne Israels rett til trygghet, uansett hvor grensene settes, og de har et apparat bak seg som kaster en hel verden blår i øynene. Pr. definisjon er Arafats korrupte klaner og milits «frihetskjempere» som skal frigjøre den urbane underklassen i et land som verken eksisterer eller anerkjennes.

Forøvrig burde slike innspill som det denne signaturen favn kommer overses, jeg angrer faktisk på at jeg i det hele tatt gadd å kommentere det.

Du er igrunnen bortkastet tid du også, noe vi snart skal se av svaret ditt.

Skrevet

"men du er en ondskapsfull kverulant som kun tyr til personangrep og fantord. Du «debatterer» best med deg selv."

It takes one to know one. Det er ihvertfall ett punkt hvor dere to er helt identiske.

"I en debatt med meg er du komplett sjanseløs, og det vet du."

I en debatt med hvem som helst av dere er alle "sjangseløse". Det er fordi dere ikke debatterer, men forkynner med en imponerende meningsfascisme.

(og nei - dette var da heller ikke et kontruktivt innlegg)

".........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...