Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor det?

Det er opplest og vedtatt i FN utallige ganger (vanligvis nær enstemmig) at Israel okkuperer ulovlig, bygger den nye Berlin-muren ulovlig, osv.

Og dette burde skremt livskiten ut av normale folk, da vi vet hvordan FN er sammensatt. Israel er ÉN - 1 - fattig stemme, det blir som om en sau og fem ulver skal diskutere hva de skal ha til middag.

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Mr Kahn

16

• Goliath

10

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*lol*

Noe så dustete...

De som gidder å lese innleggene dine på dol, er alle som en kjent med dine rasistiske, fascistiske og nynazist-sympatiske meldinger, herr brunskjorte-Morsk.

Jeg har aldri lagt skjul på min tilhørighet til anarkist-venstresiden. Med andre ord:

Jeg ønsker å knuse rasismen, fascismen og nazismen som du representerer - kort sagt all undertrykking av mennesker.

«-Jeg har aldri lagt skjul på min tilhørighet til anarkist-venstresiden. Med andre ord: Jeg ønsker å knuse rasismen, fascismen og nazismen-»

Som jeg alltid har sagt; i anvendt politisk praksis er det ingen forskjell på kommunister, fascister og nazister. De er alle medlemmer av den totalitære familien.

Når du ønsker å knuse et land (dine egne ord) som huser drøye fem millioner jøder, som til overmål slåss med ryggen mot veggen for å overleve, da må neimen ikke du komme her med sånt tullprat.

Din venn Stalin inngikk en allianse med Hitler allerde mens Hitler raste i Europa, en pakt som Hitler brøt i 1941. Da våknet også kommunistene til «dåd», og har hatet sine åndsfrender siden den tid.

Det er jo av sine egne en skal ha det.

Skrevet

Du skriver: "I en debatt med meg er du komplett sjanseløs, og det vet du."

*ler*

Du har aldri tord å ta en debatt. Du kjører enhvert forsøk i grøften med å beskylde alle andre for "jødehat" og "marxisme".

...du lar deg bare forvirre fordi jeg ikke debatterer på DINE premisser. Du har enda ikke svart ærlig på ett eneste spørsmål, og har enda tilgode å tilbakevise ETT ENESTE ARGUMENT jeg har fremsatt. Jeg regner ikke utsagn som «pisseprat», «vås» eller «mer marxistisk pisseprat fra deg» som gangbare argumenter i en diskusjon.

Ikke engang disse dumme satelittene dine (prozac m fl.) klarer å avspore eller flytte fokus fra det faktum at du bare sitter her på DOL og sludrer. Og jeg lar meg dessverre trekke ned på dette idiot-nivået, der du slår de fleste med din erfaring.

Skrevet

Og igjen løper du fra debatt.

For det første: hvilken debatt? For det andre: hva vet du om debatt?

Skrevet

«-Jeg har aldri lagt skjul på min tilhørighet til anarkist-venstresiden. Med andre ord: Jeg ønsker å knuse rasismen, fascismen og nazismen-»

Som jeg alltid har sagt; i anvendt politisk praksis er det ingen forskjell på kommunister, fascister og nazister. De er alle medlemmer av den totalitære familien.

Når du ønsker å knuse et land (dine egne ord) som huser drøye fem millioner jøder, som til overmål slåss med ryggen mot veggen for å overleve, da må neimen ikke du komme her med sånt tullprat.

Din venn Stalin inngikk en allianse med Hitler allerde mens Hitler raste i Europa, en pakt som Hitler brøt i 1941. Da våknet også kommunistene til «dåd», og har hatet sine åndsfrender siden den tid.

Til å være en voksen mann, er du jammen meg barnslig.

Skrevet

«-Genève-konvensjonen er klinkende klar: det er ulovlig å ha bosettere i okkuperte områder.-»

Men massakrer av israelske skolebarn, bombing av skolebusser, kjøpesentre og diskoteker, det er kanskje ikke konvensjonsstridig, så lenge det er jøder som rammes?

De fleste folkerettseksperter (og stadig flere legfolk) innser at Israel opptrer i tråd med folkeretten; araberne er aggressorer som ikke etterkommer resolusjon 242, og dermed er de bestatte territorier (ubestemt form, flertall) å regne som krigsbytte.

Araberne har tapt krigene de har startet, de nekter å anerkjenne Israels rett til trygghet, uansett hvor grensene settes, og de har et apparat bak seg som kaster en hel verden blår i øynene. Pr. definisjon er Arafats korrupte klaner og milits «frihetskjempere» som skal frigjøre den urbane underklassen i et land som verken eksisterer eller anerkjennes.

Forøvrig burde slike innspill som det denne signaturen favn kommer overses, jeg angrer faktisk på at jeg i det hele tatt gadd å kommentere det.

Du er igrunnen bortkastet tid du også, noe vi snart skal se av svaret ditt.

Mer løgn og vås fra deg. Du kan hyle så mye du orker om "De fleste folkerettseksperter", men faktum er at Israel er den ulovlige okkupanten som terroriserer palestinerene.

At noen palestinere dessverre synker ned til Israels nivå og angriper sivile er fælt.

Skrevet

Og dette burde skremt livskiten ut av normale folk, da vi vet hvordan FN er sammensatt. Israel er ÉN - 1 - fattig stemme, det blir som om en sau og fem ulver skal diskutere hva de skal ha til middag.

Nei, det burde få de fleste normale stater til å forstå at de tar feil, men Israel fortsetter å terrorisere palestinerene.

Skrevet

Så hvorfor skriver du så mye dritt om jødene?

Skrevet

...du lar deg bare forvirre fordi jeg ikke debatterer på DINE premisser. Du har enda ikke svart ærlig på ett eneste spørsmål, og har enda tilgode å tilbakevise ETT ENESTE ARGUMENT jeg har fremsatt. Jeg regner ikke utsagn som «pisseprat», «vås» eller «mer marxistisk pisseprat fra deg» som gangbare argumenter i en diskusjon.

Ikke engang disse dumme satelittene dine (prozac m fl.) klarer å avspore eller flytte fokus fra det faktum at du bare sitter her på DOL og sludrer. Og jeg lar meg dessverre trekke ned på dette idiot-nivået, der du slår de fleste med din erfaring.

Enda et bevis på at du ikke evner å debattere sak, bare "Sør".

Hvis du vil debattere sak kan du jo begynne med å nevne ETT enkelt land i verden som er imot at palestinerene skal få sin egen stat.

Skrevet

For det første: hvilken debatt? For det andre: hva vet du om debatt?

Vi kunne, for eksempel, diskutere passende tiltak mot Israel, for å få dem til å trekke seg ut av de ulovlig okkuperte områdene.

Jeg vil foreslå sanksjoner, slik som man innførte mot regimet i Sør Afrika, som minner meget om regimet i Israel.

Skrevet

Ja, så har man hørt det også: Barnslige historiske fakta.

*LOL*

Skrevet

Ja, du bringer virkelig frem gutten i meg.

Skrevet

Så hvorfor skriver du så mye dritt om jødene?

Siden du bare klarer å vise frem innholdet i endetarmen?

Skrevet

Enda et bevis på at du ikke evner å debattere sak, bare "Sør".

Hvis du vil debattere sak kan du jo begynne med å nevne ETT enkelt land i verden som er imot at palestinerene skal få sin egen stat.

Når du opptrer så usaklig, og viser så liten interesse for å diskutere sak, så får vel den som gidder diskutere «sør», da?

Jeg gir nå i hvert fall fan.

Skrevet

Vi kunne, for eksempel, diskutere passende tiltak mot Israel, for å få dem til å trekke seg ut av de ulovlig okkuperte områdene.

Jeg vil foreslå sanksjoner, slik som man innførte mot regimet i Sør Afrika, som minner meget om regimet i Israel.

...diskutere passende tiltak mot politiet, der de farer så henynsløst frem mot kriminelle.

I USA, for eksempel, der har purken gønnere der. Og døm skyter fan meg skurkene hvisomatte døm ikke gir seg og sånn. Fæælt, ikke sant? Jævvla klassepurk, eh? Fascister?

Du forfekter Hitlers raseteorier til siste bokstav!

Skrevet

...diskutere passende tiltak mot politiet, der de farer så henynsløst frem mot kriminelle.

I USA, for eksempel, der har purken gønnere der. Og døm skyter fan meg skurkene hvisomatte døm ikke gir seg og sånn. Fæælt, ikke sant? Jævvla klassepurk, eh? Fascister?

Du forfekter Hitlers raseteorier til siste bokstav!

Igjen beviser du at du ikke tør diskutere sak.

Skrevet

Når du opptrer så usaklig, og viser så liten interesse for å diskutere sak, så får vel den som gidder diskutere «sør», da?

Jeg gir nå i hvert fall fan.

Og der stikker du med halen mellom benene.

Vi forsøker én gang til:

"Hvis du vil debattere sak kan du jo begynne med å nevne ETT enkelt land i verden som er imot at palestinerene skal få sin egen stat."

Skrevet

En hel verden har vedtatt at Israel okkuperer ulovlig. Det er ikke engang verdt å diskutere enda en gang.

"En hel verden har vedtatt at Israel okkuperer ulovlig. "

Nå løy du enda en gang.

"Det er ikke engang verdt å diskutere enda en gang. "

Ikke rart du ikke vil når du ikke vil ha sannheten, Sør.

Du løy også om Genevekonvensjonen. Der står ikke det du påstod.

I følge Genevekonvensjonen, som det også henvises til i Midt-Østen debatten, kan ikke bosettinger eller bosettere i seg selv være en aggresjonshandling som berettiger til vold i selvforsvar selv om bosettingen skulle være i strid med Genevekonvensjonen. Hvert angrep mot bosettere eller bosettinger er i stedet en aggresjonshandling som står i strid med Genevekonvensjonen, som fastslår at sivile aldri skal kunne angripes.

Ut fra dette kunne det trekkes mange interessante tråder. Det som i alle fall kan fastslås er at våre hjemlige kommentatorer vakler på særdeles tynn is når de hevder at israelske bosettinger bryter både med Folkeretten og med Genevekonvensjonen. Isen er helt borte under føttene deres når de forsvarer arabiske angrep og terror mot sivile i bosettingene fordi disse skal være opprettet og bygget i strid med Internasjonal Lov.

Hold deg til sannheten, Sør.

Skrevet

Ja, du bringer virkelig frem gutten i meg.

Fint å slippe å være kaill bestandig...

Skrevet

Hvorfor det?

Det er opplest og vedtatt i FN utallige ganger (vanligvis nær enstemmig) at Israel okkuperer ulovlig, bygger den nye Berlin-muren ulovlig, osv.

Så du kan alså ikke plukke disse påstandene fra hverandre, og dokumentere at de er usanne.

Takk for det Sør.

Da har du nok en gang selv bidratt til å påvise dine egne løgner her....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...