Gå til innhold

Kunne en kvinne gjort noe slikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må kanskje sette på meg et annet sett "briller" - kan jo tenkes jeg møter en hyggelig fyr jeg også - en gang. Ingen hast - ingen panikk - skjer det så skjer det.

Akkurat nå om dagen trivesjeg utmerket alene - med barn. Og det er ingen dum start på et forhold - å trives alene!

Å trives alene tror jeg er en av de viktigste forutsetningene for en god start på et nytt forhold:-)

I tillegg tror jeg også at det er lurt å "ta det som det kommer" - uten å ha hverken dårlig tid eller noen spesielle forventninger eller "krav" til at noe må skje NÅ.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

13

• favn

4

• petter smart

3

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Ei heller har jeg følt noe behov for det:-) "

Der sa du de forløsende ord, vet du - "behovet" avgjør ens troskap, og ikke det løftet man ga.

Så blir da spørsmålet - skal hennes eller hans behov veie tyngst når de ikke stemmer overens?

Vi går gjennom mange faser i livet, og ikke i alle fasene er man like opplagt til sex. Slik er det bare. Særlig i småbarnstida er ikke alle like opplagt til denslags lek og moro.

I det hele tatt - i overgangsfaser går mange menn fra sine kvinner. "A man's got to do what a man's got to do" - og vi vet jo alle hva menn "må". Så får det ikke hjelpe om hun ikke er opplagt eller har lyst - enten får hun "stille opp" likevel - eller så går han andre steder. For han bare "må". Behovene er sterke, vet du. Og det er jo klart at en manns seksuelle behov må gå foran en kvinnes behov for for eksempel søvn eller å føle seg som en god mor som setter barnas behov før hans.

Det er klart at i vår tid må vi kvinner likevel regne med å klare oss helt alene både når det gjelder økonomi og barn, og vi klarer jo begge deler utmerket! Da må det litt av en mann til og litt av et forhold til for at man ikke skal ta for seg - slik menn alltid har tatt for seg - når tilbud og anledninger dukker opp.

Det er godt mulig at det var like mye utroskap før - blant menn. Men blant kvinner tror jeg muligens ikke?

Det er klart at ikke noe kan bli så desillusjonert og rasende som en kvinne som trodde man skulle være tro mot hverandre, for så å oppdage at mannen har sidesprang. Man føler seg naiv og dum som trodde at _han_ - som man selv valgte - var annerledes.

Det er rart å tenke på at 75 % av alle menn muligens er tro mot sine partnere - slik det ser ut fra her jeg står, virker det som om det bare kan dreie seg om maks 25%...

Heisan!

Jeg vil bare si at endel av oss kvinner også er seksuelle vesener med rimelig sterke behov. Dette er ingen spesifikk mannsgreie.

Skrevet

Heisan!

Jeg vil bare si at endel av oss kvinner også er seksuelle vesener med rimelig sterke behov. Dette er ingen spesifikk mannsgreie.

Heldigvis....:-)

Gjest stoiker
Skrevet

Heisan!

Hei! Tror nok jeg også er en kvinne som har sterke lyster - er bare blitt så "overkjørt" av å ha sex på "mannemåten" at jeg er kommet i utakt med meg selv. I det hele tatt er det jo "a man's world"! Synes i hvert fall jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...