Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sharon er en av de største rekrutterings-agentene for Al Qaida. Uten ISraels ulovlige okkupasjon av palestinerenes landområder, og massive terrorisme mot den palestinske lokalbefolkningen, ville muslimsk fundamentalisme vært langt mindre utbredt.

Du fortsetter i din sanne ånd - som er å skyve alt ansvaret for fundamentale islamitters terrorhandlinger over på andre, og derved indirekte gir din støtte til deres sak.

Og det må du jo bare fortsettemed. Bare så synd at du ikke tør å vise ditt sanne jeg litt mer direkte....

Men det er vel også en egenskap du deler med mange Imamer og andre fordekte muslimske fundamentalister...?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

52

• Goliath

40

• Grip

13

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er noe du isåfall bør dokumentere.

Dine "krav" til at andre skal dokumentere det du gjør her inne er ganske fornøyelige Sør:-)

Du dokumenterer det jo daglig selv.....

Skrevet

For et "motargument", Goliath.

Det er et godt motargument Sør.

Noe du er et meget godt eksempel på:-)

Sharon lykkes jo meget godt i å få deg til å vise ditt sanne ansikt og hvor dine sympatier ligger.....

Skrevet

Du fortsetter i din sanne ånd - som er å skyve alt ansvaret for fundamentale islamitters terrorhandlinger over på andre, og derved indirekte gir din støtte til deres sak.

Og det må du jo bare fortsettemed. Bare så synd at du ikke tør å vise ditt sanne jeg litt mer direkte....

Men det er vel også en egenskap du deler med mange Imamer og andre fordekte muslimske fundamentalister...?

Du fortsetter i din sanne ånd ved å skyve ansvaret for Israels terrorisme over på muslimske fundamentalister.

====

Det er Israel som okkuperer andre folks landområder, og det er de som kan trekke seg tilbake til egne grenser.

Skrevet

Dine "krav" til at andre skal dokumentere det du gjør her inne er ganske fornøyelige Sør:-)

Du dokumenterer det jo daglig selv.....

Så det var altså kun mer løst pisspreik fra deg. Ingen dokumentasjon.

Skrevet

Det er et godt motargument Sør.

Noe du er et meget godt eksempel på:-)

Sharon lykkes jo meget godt i å få deg til å vise ditt sanne ansikt og hvor dine sympatier ligger.....

Nå er det jo du som er avslørt som fundamentalisten her, og ikke meg. Det er du som skriver at du vil legge demokratiet til side i krigen mot terrorister. Det gjør deg like ille som terroristene.

Skrevet

Vi burde klart vise hva vi (Norge) mener om denne mannen, og den saken har kjemper for.

Jo, det er klart, men det er ikke alltid det klokeste å være avvisende og bastant. Særlig ikke når man har med slike folk å gjøre. Ettervirkninger du vet...

Det er muligens slik Jagland tenker også, uten at jeg har noe særlig til overs for den dotten der.

Jeg vet ærlig talt ikke hva som er det klokeste å gjøre her - vet du og alle andre egentlig? Vanskelige greier.

Gjest Ung_Muslim_24
Skrevet

Jeg mener at han ikke bør få komme. Hvis han i så fall kommer hit så burde det være tolk og slikt til stede for evetuelt politi. Slike mennesker er opplært i å skape propaganda og "vekke" til live de sovende følelsene.

Jeg har det godt i Norge og jeg vil ikke at slike mennesker skal prøve å få meg til ha dårlig samvittighet. Skal de drepe hverandre så får de gjøre det andre steder, ikke her.

Og hva godt har disse terroristene gjort for oss? Ikke noe. Ikke annet enn sverting og hat har de skapt!

Skrevet

Så det var altså kun mer løst pisspreik fra deg. Ingen dokumentasjon.

Når du begynner å dokumentere dine egne løgnaktige påstander om andre her, så skal jeg gjøre det samme.

Skrevet

Når du begynner å dokumentere dine egne løgnaktige påstander om andre her, så skal jeg gjøre det samme.

Og hvilke påstander er det?

Skrevet

Jo, det er klart, men det er ikke alltid det klokeste å være avvisende og bastant. Særlig ikke når man har med slike folk å gjøre. Ettervirkninger du vet...

Det er muligens slik Jagland tenker også, uten at jeg har noe særlig til overs for den dotten der.

Jeg vet ærlig talt ikke hva som er det klokeste å gjøre her - vet du og alle andre egentlig? Vanskelige greier.

Jeg synes også det er vanskelig å vite hva som er det riktigste å gjøre.

Men det jeg mener er helt feil, er å la han komme hit - og så få lov til å si og gjøre det han selv vil, uten at det kan kontrolleres fullt ut, og uten at det eventuelt får de konsekvenser det burde få.

Og der har jeg desverre ikke noen som helst tillitt til norske myndigheter......

Skrevet

Nå er det jo du som er avslørt som fundamentalisten her, og ikke meg. Det er du som skriver at du vil legge demokratiet til side i krigen mot terrorister. Det gjør deg like ille som terroristene.

he-he-he....du er morsom du Sør:-)

Skrevet

Og hvilke påstander er det?

Svar er gitt deg i en annen tråd.

Skrevet

he-he-he....du er morsom du Sør:-)

I motsetning til deg, kan jeg dokumentere mine påstander.

Skrevet

Svar er gitt deg i en annen tråd.

Du skriver: "he-he-he....du er morsom du Sør:-)

- Goliath"

Ja, det er svaret ditt når du blir bedt om dokumentasjon.

Skrevet

Du skriver: "he-he-he....du er morsom du Sør:-)

- Goliath"

Ja, det er svaret ditt når du blir bedt om dokumentasjon.

Du har fått et helt annet svar enn det i en annen tråd - der jeg forteller deg at du kan sette krav til andres dokumentasjon først når du selv dokumenterer dine løse påstander.

Klarer du å finne det svaret selv, eller ønsker du at jeg skal dokumentere det?

Skrevet

Du har fått et helt annet svar enn det i en annen tråd - der jeg forteller deg at du kan sette krav til andres dokumentasjon først når du selv dokumenterer dine løse påstander.

Klarer du å finne det svaret selv, eller ønsker du at jeg skal dokumentere det?

Nei, jeg ønsker at du skal dokumentere konkret din egen påstand: "Når du begynner å dokumentere dine egne løgnaktige påstander om andre her [..]" fra denne tråden.

Skrevet

Nei, jeg ønsker at du skal dokumentere konkret din egen påstand: "Når du begynner å dokumentere dine egne løgnaktige påstander om andre her [..]" fra denne tråden.

Du har fått så mange konkrete kommentarer på slike løgnaktige påstander (direkte der og da) så mange ganger tidligere Sør, at din påstand om å dokumentere (dvs vise til ett eller flere av de innleggene/trådene) anser jeg som direkte latterlig:-)

Du har hver gang det skjer vridd deg unna muligheten til å dokumentere at det du har påstått virkelig er sant, og heller kommet med nye påstander og bortforklaringer for å vri fokuset over på noe annet.

Dette vet vi alle som leser de trådene du deltar i.

Så hvem er det du forsøker å overbevise?

Deg selv??

Skrevet

Du har fått så mange konkrete kommentarer på slike løgnaktige påstander (direkte der og da) så mange ganger tidligere Sør, at din påstand om å dokumentere (dvs vise til ett eller flere av de innleggene/trådene) anser jeg som direkte latterlig:-)

Du har hver gang det skjer vridd deg unna muligheten til å dokumentere at det du har påstått virkelig er sant, og heller kommet med nye påstander og bortforklaringer for å vri fokuset over på noe annet.

Dette vet vi alle som leser de trådene du deltar i.

Så hvem er det du forsøker å overbevise?

Deg selv??

Det "merkelige" er at du selvsagt ikke evner å gjengi noe konkret, Goliath.

Skrevet

Det "merkelige" er at du selvsagt ikke evner å gjengi noe konkret, Goliath.

Jeg har vært svært så konkret i mange av de enkeltsakene der du har løyet Sør.

At du ikke har klart å svare for deg da får du selv innestå for.

Og nå lar ikke jeg denne tråden bli noe lenger, så ditt neste "god dag man økseskaft" svar skal du få lov til å avslutte denne tråden med:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...