Gå til innhold

MMS Telefon

Anbefalte innlegg

Gjest camilla`n
Skrevet

Min far har en Sony Ericsson t630 og jeg har en Nokia 6610i. Han prøvde å sende meg en ringetone en dag, via mms melding. Hvorfor går ikke dette? Når man har mms telefon så burde man ikke trenge å vite hvordan telefon mottakeren har vel? Og en annen ting... Går det an å ta opp lyd med nokia 6610i? På forhånd takk for alle vettuge svar...

Gjest det skal gå
Skrevet

Prøv via Blootouth (?), så skal det nok gå;)

Gjest camilla`n
Skrevet

Prøv via Blootouth (?), så skal det nok gå;)

Hmmm.. Så langt har vi ikke tenkt enda, men jeg synes jo det burde gå uten dette da. I og med at begge tlf støtter mms. Rare greier! Takk for svar allikevel...

Gjest teatrika
Skrevet

Hmmm.. Så langt har vi ikke tenkt enda, men jeg synes jo det burde gå uten dette da. I og med at begge tlf støtter mms. Rare greier! Takk for svar allikevel...

Har begge lagt inn oppsettet for sending av MMS-meldinger da? Konfigurasjonsmeldig fra leverandøren man bruker...

Gjest camilla`n
Skrevet

Har begge lagt inn oppsettet for sending av MMS-meldinger da? Konfigurasjonsmeldig fra leverandøren man bruker...

Begge tlf er å gå for MMS, derfor syns jeg det er så rart

Gjest teatrika
Skrevet

Begge tlf er å gå for MMS, derfor syns jeg det er så rart

Selv om det er en MMS-telefon så må man i mange tilfeller be om å få tilsendt konfigurasjonsmelding fra den operatøren man bruker...hvis det er Entry på telefonen, så skal alt være klart fra starten av...gå inn på telenormobil.no så kan du be om å få tilsendt oppsett til deres telefoner. Dette er gratis...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...