Gjest camilla`n Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Min far har en Sony Ericsson t630 og jeg har en Nokia 6610i. Han prøvde å sende meg en ringetone en dag, via mms melding. Hvorfor går ikke dette? Når man har mms telefon så burde man ikke trenge å vite hvordan telefon mottakeren har vel? Og en annen ting... Går det an å ta opp lyd med nokia 6610i? På forhånd takk for alle vettuge svar... 0 Siter
Gjest det skal gå Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Prøv via Blootouth (?), så skal det nok gå 0 Siter
Gjest camilla`n Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Prøv via Blootouth (?), så skal det nok gå Hmmm.. Så langt har vi ikke tenkt enda, men jeg synes jo det burde gå uten dette da. I og med at begge tlf støtter mms. Rare greier! Takk for svar allikevel... 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Hmmm.. Så langt har vi ikke tenkt enda, men jeg synes jo det burde gå uten dette da. I og med at begge tlf støtter mms. Rare greier! Takk for svar allikevel... Har begge lagt inn oppsettet for sending av MMS-meldinger da? Konfigurasjonsmeldig fra leverandøren man bruker... 0 Siter
Gjest camilla`n Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Har begge lagt inn oppsettet for sending av MMS-meldinger da? Konfigurasjonsmeldig fra leverandøren man bruker... Begge tlf er å gå for MMS, derfor syns jeg det er så rart 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Begge tlf er å gå for MMS, derfor syns jeg det er så rart Selv om det er en MMS-telefon så må man i mange tilfeller be om å få tilsendt konfigurasjonsmelding fra den operatøren man bruker...hvis det er Entry på telefonen, så skal alt være klart fra starten av...gå inn på telenormobil.no så kan du be om å få tilsendt oppsett til deres telefoner. Dette er gratis... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.