Gjest uten signatur Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Har lånt ut baby klær til mange, og ikke fått disse tilbake. Etter en stund ser jeg en av lånetakerene m babyen og sier at wow sånne tøffe klær hadde babyen min oxo i fjor, men at jeg ikke hadde funnet disse til søstra mi som skulle nedkomme snart. Vedkommede ble ille berørt og leverte klærne tilbake. Jeg har ikke lånt ut klær til flere, og hater å låne noe til meg selv. Vet jo at det er vanskelig å være fattig, selv om begrepet misbrukes mye. Mange som mener at de er fattige, har utstyr som folk med høye inntekter ikke eier i det hele tatt.. Da begynner man å lure på om prioriteringene er riktige og at begrepet fattig misbrukes! Hun jeg fortalte om lånte ikke fordi hun var fattig akkurat! Penger til moteklær og annet stæsj til hus og hjem har hun/de råd til. Men hun ville sikkert heller bruke pengene på slike synlige statussybol, og så låne av oss andre slike ting de trengte av og til. Snyltere! En blir jo så paff også når folk spør om å låne de merkeligste ting, at en kan risikere å si ja selv om en ikke vil. 0 Siter
Reg@l Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Synes svigerinna di er råfrekk som innbiller seg at hun bare kan låne bilen når det måtte passe henne. Hva bilen kostet er totalt uvesentlig i denne saken. Si nei og ikke bry deg om at hun blir sur. 0 Siter
Reg@l Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Vi ville i utgangs punktet ha en sikkert...og fin bil....og ja, den ble noe dyrere enn jeg i utgangspunktet hadde tenkt...Det er heller ikke en HELT ny bill..dvs..den er 2001 modell.... ...og er ikke fulle av penger, men valgte å prioritere på denne måten.... Og ja....jeg angrer på det nå..Er det opp til meg skal den ikke lånes bort...men det er det jo ikke...så får vell bare se hvor feiden ender henn.. Hvilken bil er det? Hilsen bilgale 0 Siter
amber sun Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Synes svigerinna di er råfrekk som innbiller seg at hun bare kan låne bilen når det måtte passe henne. Hva bilen kostet er totalt uvesentlig i denne saken. Si nei og ikke bry deg om at hun blir sur. Enig. 0 Siter
morsan Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Hun jeg fortalte om lånte ikke fordi hun var fattig akkurat! Penger til moteklær og annet stæsj til hus og hjem har hun/de råd til. Men hun ville sikkert heller bruke pengene på slike synlige statussybol, og så låne av oss andre slike ting de trengte av og til. Snyltere! En blir jo så paff også når folk spør om å låne de merkeligste ting, at en kan risikere å si ja selv om en ikke vil. Uff, ja, kjenner meg igjen i dette med å bli paff! Man baserer seg liksom på at alle har noenlunde samme oppfatning av "lånegrensene", så da blir man lett vippet av pinnen når noen har freidighet til å spørre om ting som andre tar for gitt at man ikke spør om! 0 Siter
yellow Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Hvilken bil er det? Hilsen bilgale skal vi se om jeg får det rett... BMW 520 ia touring stasjonsvogn.... :-)...tror jeg..*ler* *ikke fult så bil gal* 0 Siter
jacob Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Ikke lån bort bilen. Du får håpe på at svigerinna blir så sur at du slipper å ha mer med henne å gjøre. Svigerinner er et fælt folkeferd. 0 Siter
Reg@l Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 skal vi se om jeg får det rett... BMW 520 ia touring stasjonsvogn.... :-)...tror jeg..*ler* *ikke fult så bil gal* BMW benytter betegnelsen Touring på sine stasjonsvogner, så det kan nok stemme bra det. Nydelige biler, pass godt på den :-) 0 Siter
nanna Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Makan, så frekt! Si nei, med god samvittighet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.