Gå til innhold

Der ble det dønn stille fra sør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bedt signaturen sør om å få en dokumentasjon eller bekreftelse på hvorvidt Jarle Synnevåg ble sparket fra sin stilling i FFI (Forsvarets Forskningsinstitutt), men har ikke lykkes å komme i kontakt med debattanten ang. dette.

For en som beskylder undertegnede fra å løpe med halen mellom beina fortoner hans forsvinningsnummer seg som en bekreftelse på at det har blitt kastet stein i glasshus. Og det så det singler i alle kompassretninger.

Dette må ikke oppfattes som et forsøk på debattere debattanter generelt, eller signaturen sør i særdeleshet, dette er bare for å illustrere signaturen sørs troverdighet, eller mangel på sådan.

Jeg synes signaturen sør burde beklage sin løgnaktige påstand og for ettertiden holde seg til fakta når han skal omtale enkeltpersoner på åpne fora, enten det dreier seg om statsministeren i Israel eller sivilingeniører i FFI.

God natt!

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Mr Kahn

24

• Goliath

7

• shandy

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest istede for å svare deg, mener jeg
Skrevet

Kanskje han rett og slett har et liv. Kanskje han sitter og griller, eller er dratt på hytten.

Gjest spyr snart
Skrevet

Hehe, takk..jeg trengte en god latter.

ok med mindre man jobber i FFI og kan smugle ut noen interne dokumenter er det faktisk helt umulig å hente fram "dokumentasjon" om hva som skjedde forut for den "frivillige oppsigelsen" til denne galingen som Mr. Kahn tydeligvis ser sånn opp til. Men de fleste oppegående folk med noen år i arbeidslivet bak seg skjønner jo hva som foregår i sånne saker. Ble bare så inni helvete lei av den terpinga til denne krerulanten (eller flertall, han er ikke alene).

Skrevet

Som jeg har skrevet før - Synnevåg rakk å si opp før han fikk sparken, men de facto fikk han selvsagt sparken for slike uttalelser som dette:

"FFI-forskeren beklager dessuten at satanister ikke hadde så pass vett "at de satte fyr på kirker hvor det oppholder seg kirkeasylanter, da kunne man på sett og vis si at det ene faenskapet røket ut det andre - bokstavelig talt"."

Kilde: Aftenposten

Mener du at folk som kommer med slike uttalelser bør få fortsette i det norske forsvaret?

Skrevet

Som jeg har skrevet før - Synnevåg rakk å si opp før han fikk sparken, men de facto fikk han selvsagt sparken for slike uttalelser som dette:

"FFI-forskeren beklager dessuten at satanister ikke hadde så pass vett "at de satte fyr på kirker hvor det oppholder seg kirkeasylanter, da kunne man på sett og vis si at det ene faenskapet røket ut det andre - bokstavelig talt"."

Mener du at folk som kommer med slike uttalelser bør få fortsette i det norske forsvaret?

I motbydelighet og kvalmfremkallende effekt begynner jo faktisk dette sitatet av Synnevåg å likne din sammenligning av folk som sprenger hodet av jødiske skolebarnbarn med Milorg og Hjemmefronten.

Men bare nesten. Ditt er verre.

Hvor jobber du? slik at karrieren kan avsluttes.

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4533505

Så forbanna vanskelig var det ikke å finne dokumentasjon på det. Kan du snart holde kjeft med det gnålet ditt da?

...i ditt eget spy. Hvor står det her at Jarle Synnevåg fikk sparken da? Les linkene du sender, i det minste:

«- Det var jeg som leverte oppsigelsen. Hva som skjedde i forkant har jeg foreløpig ingen kommentarer til. Jeg har sagt opp jobben på eget initiativ fordi jeg setter ytringsfriheten høyere enn en jobb, sier forskeren. -»

Morsomt er det jo at denne drittsekken av en bror til kronprinsesse Lutrygg, kommandørkaptein Per Høiby i Forsvarets overkommando, selv er dømt for vold mot sin tidligere samboer.

Det swinger når slike skal dømme andre i plenum.

Skrevet

I motbydelighet og kvalmfremkallende effekt begynner jo faktisk dette sitatet av Synnevåg å likne din sammenligning av folk som sprenger hodet av jødiske skolebarnbarn med Milorg og Hjemmefronten.

Du har selvsagt ingen jobb, som sitter her 24/7.

Skrevet

Så da mener du at Synnevåg skulle sparkes fra FFI?

PS: Spar deg alt pisset ditt - du blir gjennomskuet uansett.

Skrevet

...i den tiden jeg var i Forsvaret. Men ikke nødvendigvis bare om muslimer, det var enten kommunistene som fikk gjennomgå, eller så var det en eller annen raddis som hadde strukket navlestrengen langt nok til å ta førstegangstjenesten og som smalt av brødsaksa på brakka.

Det Synnevåg fremsatte på nettet var kun Internett-retorikk, gjerne fremprovosert og/eller tatt ut av kontekst. Jeg opplever ikke Jarles uttalelser mer krenkende overfor muslimer enn dine uttalelser på DOL og Fundamental om kristne.

Men at Jarle fikk sparken, det er blank løgn, og jeg ser du vrir deg som en orm for å slippe unna en innrømmelse. Iflg. dine definisjoner på «sparken» har omtrent hver eneste norske borger fått fyken en eller annen gang i løpet av sin yrkeskarriere.

Så kom ned på jorda, tosken.

*flirer av deg*

Skrevet

...i den tiden jeg var i Forsvaret. Men ikke nødvendigvis bare om muslimer, det var enten kommunistene som fikk gjennomgå, eller så var det en eller annen raddis som hadde strukket navlestrengen langt nok til å ta førstegangstjenesten og som smalt av brødsaksa på brakka.

Det Synnevåg fremsatte på nettet var kun Internett-retorikk, gjerne fremprovosert og/eller tatt ut av kontekst. Jeg opplever ikke Jarles uttalelser mer krenkende overfor muslimer enn dine uttalelser på DOL og Fundamental om kristne.

Men at Jarle fikk sparken, det er blank løgn, og jeg ser du vrir deg som en orm for å slippe unna en innrømmelse. Iflg. dine definisjoner på «sparken» har omtrent hver eneste norske borger fått fyken en eller annen gang i løpet av sin yrkeskarriere.

*flirer av deg*

Jeg spurte ikke om "du hadde hørt verre".

Spørsmålet var:

"Mener du at folk som kommer med slike uttalelser bør få fortsette i det norske forsvaret?"

Vennligst svar uten preik om "marxister" og "jødehatere".

Skrevet

Så da mener du at Synnevåg skulle sparkes fra FFI?

PS: Spar deg alt pisset ditt - du blir gjennomskuet uansett.

Kvalmende piss er det utelukkende du som fremsetter på DOL. Eksempel alt gitt.

Jeg sier selvsagt ikke at folk skal sparkes pga. meninger. Det gjør derimot DU, men mener ikke at det skal gjelde dine egne motbytelige ytringer. Hvorfor denne forskjellsbehandlingen?

Skrevet

Jeg spurte ikke om "du hadde hørt verre".

Spørsmålet var:

"Mener du at folk som kommer med slike uttalelser bør få fortsette i det norske forsvaret?"

Så lenge du kan fortsette på DOL, uten engang å få en skarve advarsel for personangrepene, drittkastingen, blasfemien og jødehatet ditt, så kunne sannelig Jarle Synnevåg fortsatt som forsker i FFI. Men han valgte altså å si opp selv. Frosset ut? Ja! Sparket? Vrøvl!

Jeg tror også at det er et større tap for FFI at han sluttet enn for DOL om du tok repern.

Gjest Makan til skittkasting
Skrevet

*flirer av deg*

??

Skrevet

Kvalmende piss er det utelukkende du som fremsetter på DOL. Eksempel alt gitt.

Jeg sier selvsagt ikke at folk skal sparkes pga. meninger. Det gjør derimot DU, men mener ikke at det skal gjelde dine egne motbytelige ytringer. Hvorfor denne forskjellsbehandlingen?

Så igjen ser vi landsviket ditt. Slike meninger og ytringer er selvsagt ikke forenelig med personer i høytstående offentlige stillinger.

Skrevet

Så lenge du kan fortsette på DOL, uten engang å få en skarve advarsel for personangrepene, drittkastingen, blasfemien og jødehatet ditt, så kunne sannelig Jarle Synnevåg fortsatt som forsker i FFI. Men han valgte altså å si opp selv. Frosset ut? Ja! Sparket? Vrøvl!

Jeg tror også at det er et større tap for FFI at han sluttet enn for DOL om du tok repern.

Du skriver: "jødehatet ditt"

Jadda - siden du ikke har argumenter, og igjen er svar skyldig, så beskylder du andre for "jødehat".

Spørsmålet var:

Skrevet

Så igjen ser vi landsviket ditt. Slike meninger og ytringer er selvsagt ikke forenelig med personer i høytstående offentlige stillinger.

Vi kan dermed dra konkulsjonen at du ikke har noen offentlig stilling?

Skrevet

Vi kan dermed dra konkulsjonen at du ikke har noen offentlig stilling?

Nei, jeg jobber i norsk industri. Og jeg har heller ikke meninger som er imot verken Grunnloven eller Straffeloven, men itråd med det kan kunne kalle "norske verdier" (velferdsstat, rettsstat, demokrati, osv.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...