Mr Kahn Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 ?? Du kan jo bare lese noe annet? 0 Siter
Gjest Makan til skittkasting Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Du kan jo bare lese noe annet? Ja for de at det er jeg som starter krig i verden,etter å ha lest innleggene deres ja. Eller... Har ikke noe problem med å lese det dere debatterer. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Du skriver: "jødehatet ditt" Jadda - siden du ikke har argumenter, og igjen er svar skyldig, så beskylder du andre for "jødehat". Spørsmålet var: "Mener du at folk som kommer med slike uttalelser bør få fortsette i det norske forsvaret?" Vennligst svar uten preik om "marxister" og "jødehatere". Besvart. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Nei, jeg jobber i norsk industri. Og jeg har heller ikke meninger som er imot verken Grunnloven eller Straffeloven, men itråd med det kan kunne kalle "norske verdier" (velferdsstat, rettsstat, demokrati, osv.) Er det spesielt det du skriver om å sprenge armer bein og hoder av jødiske skolebarn som står i demokratiets og rettstatens navn? Neppe andre steder enn årsmøte i Vigrid du får særlig gehør for slik infernalsk møkk...ihverfall i norske miljøer. 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Besvart. Ja, det er jo fornøyelig, om ikke overraskende, å se at du støtter landssvikeren. 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Er det spesielt det du skriver om å sprenge armer bein og hoder av jødiske skolebarn som står i demokratiets og rettstatens navn? Neppe andre steder enn årsmøte i Vigrid du får særlig gehør for slik infernalsk møkk...ihverfall i norske miljøer. Nei, men så har jeg heller aldri støttet drap av sivile. Men ikke tenk på hva andre faktisk har skrevet, Morsk. Dine innlegg blir så mye mer underholdende slik de er nå. Fulle av fri fantasi. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Ja, det er jo fornøyelig, om ikke overraskende, å se at du støtter landssvikeren. Denne «landssvikeren» som du kaller ham går i hvert fall ikke ut og sjikanerer våre hedersmenn- og kvinner som sloss mot nazismen ved å sammenlikne dem med barnemordere og kvinneskjendere. 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Denne «landssvikeren» som du kaller ham går i hvert fall ikke ut og sjikanerer våre hedersmenn- og kvinner som sloss mot nazismen ved å sammenlikne dem med barnemordere og kvinneskjendere. Denne landssvikeren (det er OK, du behøver ikke anførselstegn) er faktisk ikke bedre enn "barnemordere og kvinneskjendere". 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 ok med mindre man jobber i FFI og kan smugle ut noen interne dokumenter er det faktisk helt umulig å hente fram "dokumentasjon" om hva som skjedde forut for den "frivillige oppsigelsen" til denne galingen som Mr. Kahn tydeligvis ser sånn opp til. Men de fleste oppegående folk med noen år i arbeidslivet bak seg skjønner jo hva som foregår i sånne saker. Ble bare så inni helvete lei av den terpinga til denne krerulanten (eller flertall, han er ikke alene). ...at du snart spyr, hvorfor unne seg sjøl så mye plager at du åpner innlegg som du åpenbart ikke har godt av å lese? Du får heller tåle at vi fillerister denne sør-figuren litt, for det blir for dumt å fremsette påstander her på DOL som er åpenbare løgner, og deretter dure i vei med personangrep og tullprat. Synes du forresten at broren til prinsesse Lutrygg er den rette til å uttale seg om Jarle, sett på bakgrunn at denne fyren er dømt for koneplageri? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Nei, men så har jeg heller aldri støttet drap av sivile. Men ikke tenk på hva andre faktisk har skrevet, Morsk. Dine innlegg blir så mye mer underholdende slik de er nå. Fulle av fri fantasi. Ergo støtter du heller ikke Milorgs arbeid under krigen som du til stadighet sammenligner barnemorderne med. Kjekt å vite. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Denne landssvikeren (det er OK, du behøver ikke anførselstegn) er faktisk ikke bedre enn "barnemordere og kvinneskjendere". ...men fortsatt venter jeg på en dokumentasjon på at Jarle Synnevåg ble sparket fra Forsvaret. Men jeg kan også akseptere en uforbeholden unnskyldning fra deg og overbringe den til ham neste gang jeg snakker med ham. 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 ...men fortsatt venter jeg på en dokumentasjon på at Jarle Synnevåg ble sparket fra Forsvaret. Men jeg kan også akseptere en uforbeholden unnskyldning fra deg og overbringe den til ham neste gang jeg snakker med ham. *ler* Det er jo flott at du er så desperat etter å unngå å finne ETT eneste land som er imot at palestinerene skal ha eget land, at du må snakke piss om landssvikeren Synnevåg. Det overrasker meg ikke at du omgår landssvikere. 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Ergo støtter du heller ikke Milorgs arbeid under krigen som du til stadighet sammenligner barnemorderne med. Kjekt å vite. Det er jo litt underholdende å lese dine fantasier... 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 ...at du snart spyr, hvorfor unne seg sjøl så mye plager at du åpner innlegg som du åpenbart ikke har godt av å lese? Du får heller tåle at vi fillerister denne sør-figuren litt, for det blir for dumt å fremsette påstander her på DOL som er åpenbare løgner, og deretter dure i vei med personangrep og tullprat. Synes du forresten at broren til prinsesse Lutrygg er den rette til å uttale seg om Jarle, sett på bakgrunn at denne fyren er dømt for koneplageri? Du skriver: " at vi fillerister denne sør-figuren litt" Faktum er at du igjen har blitt smekket flat som en mygg. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 *ler* Det er jo flott at du er så desperat etter å unngå å finne ETT eneste land som er imot at palestinerene skal ha eget land, at du må snakke piss om landssvikeren Synnevåg. Det overrasker meg ikke at du omgår landssvikere. ...og det finner jeg ingen grunn til å kommentere. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Du skriver: " at vi fillerister denne sør-figuren litt" Faktum er at du igjen har blitt smekket flat som en mygg. ...på påstanden din, så tar jeg kvelden. «Smekkingen» din er at du - enda en gang - har blitt tatt med smekken åpen. *etterlater en surmulende sør på sidelinjen* God natt, yrkeskverulanten. =^D 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 ...og det finner jeg ingen grunn til å kommentere. Det Synnevåg skriver er så imot "norske verdier" og lover at det er landssvik. Du skrev selv at du ville treffe ham. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Det er jo litt underholdende å lese dine fantasier... Mulig du er drita full hver gang du skriver om midt-østen, men fantasier er det desverre ikke. 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 ...på påstanden din, så tar jeg kvelden. «Smekkingen» din er at du - enda en gang - har blitt tatt med smekken åpen. *etterlater en surmulende sør på sidelinjen* God natt, yrkeskverulanten. =^D Ja, du må gjerne stikke uten å ha funnet ETT eneste demokrati som ikke mener at palestinerene skal ha deres egen stat. Ikke ETT som er enig med deg. Selvsagt. 0 Siter
Sør Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Mulig du er drita full hver gang du skriver om midt-østen, men fantasier er det desverre ikke. Da foreslår jeg at du dokumenterer påstandene dine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.