Gå til innhold

Der ble det dønn stille fra sør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da foreslår jeg at du dokumenterer påstandene dine.

Siste krampetrekning fra deg pleier være at du satser på at ingen gidder søke i det usøkbare arkivet til DOL blandt dine løst anslått 30 000 innlegg.

Du rager høyt over Synnevåg hva gjelder motbydeligheter, men ikke engang til anklene når det kommer til det punkt at man må stå for det man sprer.

God natt! og gir du meg din mail-adresse skal jeg sende deg ass.jpg

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Mr Kahn

24

• Goliath

7

• shandy

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Siste krampetrekning fra deg pleier være at du satser på at ingen gidder søke i det usøkbare arkivet til DOL blandt dine løst anslått 30 000 innlegg.

Du rager høyt over Synnevåg hva gjelder motbydeligheter, men ikke engang til anklene når det kommer til det punkt at man må stå for det man sprer.

God natt! og gir du meg din mail-adresse skal jeg sende deg ass.jpg

Så du hadde ikke dokumentasjon for fantasiene dine.

Og "plutselig" måtte du legge deg! Det var nok en tilfeldighet!

Skrevet

Så du hadde ikke dokumentasjon for fantasiene dine.

Og "plutselig" måtte du legge deg! Det var nok en tilfeldighet!

Søk i arkivet selv hvis du har så store problemer med å huske hva du skriver i ruset tilstand.

At folk må legge seg kl. 00.45 kommer selvsagt som et sjokk for en arbeidssky som har kverulant-paranoia som døgnhobby.

Skrevet

Søk i arkivet selv hvis du har så store problemer med å huske hva du skriver i ruset tilstand.

At folk må legge seg kl. 00.45 kommer selvsagt som et sjokk for en arbeidssky som har kverulant-paranoia som døgnhobby.

Et detaljert søk i arkivet viste at jeg aldri hadde skrevet noen slike innlegg som du påstod.

Skrevet

Et detaljert søk i arkivet viste at jeg aldri hadde skrevet noen slike innlegg som du påstod.

*LOL*

Hadde du skrevet dette et døgn senere, (som det minst vil ta å søke i kaoset) skulle jeg trodd deg.

Skam deg.

Skrevet

*LOL*

Hadde du skrevet dette et døgn senere, (som det minst vil ta å søke i kaoset) skulle jeg trodd deg.

Skam deg.

Så hvis du vil hevde noe annet, foreslår jeg du bruker neste døgnet til å finne det.

Skrevet

Nei, jeg jobber i norsk industri. Og jeg har heller ikke meninger som er imot verken Grunnloven eller Straffeloven, men itråd med det kan kunne kalle "norske verdier" (velferdsstat, rettsstat, demokrati, osv.)

Ifølge dine gamle utsagn, er du en av toppsjefene i norsk hydro.

Skrevet

Ifølge dine gamle utsagn, er du en av toppsjefene i norsk hydro.

Nei, jeg har aldri påstått at jeg var i Norsk Hydro (hvor har du det fra?). Jeg har en lederstilling, men i en annen bransje.

Skrevet

Nei, jeg har aldri påstått at jeg var i Norsk Hydro (hvor har du det fra?). Jeg har en lederstilling, men i en annen bransje.

Hvorfor skrev du det da, og forsvarte deg mot Grips utsagn, når han lurte på om du var riktig nagla.

Desverre for deg, husker jeg veldig godt. Irriterende godt også.

Skrevet

Det Synnevåg skriver er så imot "norske verdier" og lover at det er landssvik.

Du skrev selv at du ville treffe ham.

...og slikt kommenterer jeg ikke.

Skrevet

Ja, du må gjerne stikke uten å ha funnet ETT eneste demokrati som ikke mener at palestinerene skal ha deres egen stat.

Ikke ETT som er enig med deg. Selvsagt.

...så derfor gjentar jeg det ikke i en tråd der jeg forventer at du skal dokumentere DIN påstand.

Påstanden er også ganske uhyrlig, siden den rammer en navngitt enkeltperson som ikke engang er til stede og kan forsvare seg.

Ikke bare selvmål, men også lavmål fra deg.

Gjest rett-skal-være-rett
Skrevet

...i ditt eget spy. Hvor står det her at Jarle Synnevåg fikk sparken da? Les linkene du sender, i det minste:

«- Det var jeg som leverte oppsigelsen. Hva som skjedde i forkant har jeg foreløpig ingen kommentarer til. Jeg har sagt opp jobben på eget initiativ fordi jeg setter ytringsfriheten høyere enn en jobb, sier forskeren. -»

Morsomt er det jo at denne drittsekken av en bror til kronprinsesse Lutrygg, kommandørkaptein Per Høiby i Forsvarets overkommando, selv er dømt for vold mot sin tidligere samboer.

Det swinger når slike skal dømme andre i plenum.

Det er forøvrig Mette-Marits bror Espen (flyger i SAS) som er dømt for vold mot eks-samboer - ikke Per.

Skrevet

Du har gjentatte ganger sammenliknet Milorgs innsats med overgrep utført av både nazister og palestinske terrorister Sør.

Og du har fått sterk kritikk for dette tidligere.

At du nå ikke tør å stå for dine tidligere påstander er både feigt og kvalmende.

Du lyver så det renner av deg.....

Skrevet

...og slikt kommenterer jeg ikke.

Nei, selvsagt ikke. Du kommenterer ikke - du løper. Igjen.

Skrevet

Du har gjentatte ganger sammenliknet Milorgs innsats med overgrep utført av både nazister og palestinske terrorister Sør.

Og du har fått sterk kritikk for dette tidligere.

At du nå ikke tør å stå for dine tidligere påstander er både feigt og kvalmende.

Du lyver så det renner av deg.....

*ler*

Jeg har påpekt at både Hjemmevernet og palestinerene kjempet for å befri sine respektive land(områder) fra utenlandsk okkupasjon.

Videre har jeg påpekt at jeg tviler på at Hjemmevernet protesterte mot bombingen av Dresden.

Skrevet

...så derfor gjentar jeg det ikke i en tråd der jeg forventer at du skal dokumentere DIN påstand.

Påstanden er også ganske uhyrlig, siden den rammer en navngitt enkeltperson som ikke engang er til stede og kan forsvare seg.

Ikke bare selvmål, men også lavmål fra deg.

Du har aldri funnet noe land som ikke mener palestinerene skal ha sin egen stat.

Synnevåg fikk, de facto, sparken.

====

Du skriver: "Påstanden er også ganske uhyrlig, siden den rammer en navngitt enkeltperson som ikke engang er til stede og kan forsvare seg."

Det gjelder isåfall dine påstander om f. eks. Arafat også.

Skrevet

Jøss. Det var der det kom fra! *ler*

Favn: Har du lyst på en topp-jobb i Norsk Hydro?

Med vennlig hilsen

Jeg har sloss med dem før.

På tide å skvære opp kanskje, så... ja takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...