Gå til innhold

Der ble det dønn stille fra sør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har aldri funnet noe land som ikke mener palestinerene skal ha sin egen stat.

Synnevåg fikk, de facto, sparken.

====

Du skriver: "Påstanden er også ganske uhyrlig, siden den rammer en navngitt enkeltperson som ikke engang er til stede og kan forsvare seg."

Det gjelder isåfall dine påstander om f. eks. Arafat også.

De fleste land mener at "palestinerne" under visse forutsetninger bør få et eget landområde. Tilmed Israel mener vel det.

Men disse forutsetningene blir jo aldri oppfylt, og noen palestinsk stat kan aldri bli noen realitet så lenge det er et krav at Israel skal ta mot muslimske "flyktninger" og dermed gjøre Israel til en muslimsk stat. Jeg må si jeg forstår Israel meget godt.

....

PS. Det er forresten ikke alltid slik at man rett i en sak fordi andre mener det samme.

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Mr Kahn

24

• Goliath

7

• shandy

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*ler*

Jeg har påpekt at både Hjemmevernet og palestinerene kjempet for å befri sine respektive land(områder) fra utenlandsk okkupasjon.

Videre har jeg påpekt at jeg tviler på at Hjemmevernet protesterte mot bombingen av Dresden.

Du har gått vesentlig lenger i dine sammenlikninger Sør.

At du nå forsøker å le det bort - og at du på den måten forsøker å gi inntrykk av at vi ikke skal ta alt du skriver så seriøs - er jo noe vi er veldig klar over fra før:-)

Skrevet

Du har gått vesentlig lenger i dine sammenlikninger Sør.

At du nå forsøker å le det bort - og at du på den måten forsøker å gi inntrykk av at vi ikke skal ta alt du skriver så seriøs - er jo noe vi er veldig klar over fra før:-)

Isåfall er det opp til deg å dokumentere påstandene dine.

Skrevet

Du har aldri funnet noe land som ikke mener palestinerene skal ha sin egen stat.

Synnevåg fikk, de facto, sparken.

====

Du skriver: "Påstanden er også ganske uhyrlig, siden den rammer en navngitt enkeltperson som ikke engang er til stede og kan forsvare seg."

Det gjelder isåfall dine påstander om f. eks. Arafat også.

...er at jeg har dokumentert mine påstander om Arafat, alias Rahman Abdul Rauf al-Qudwa al-Husseini, hundrevis av ganger her på DOL.

Du har ikke lagt frem annet enn løgn og bakvaskelser om Jarle Synnevåg. Jeg skjønner jo at du hater ham, spesielt etter at han smalt deg til veggen på Fundamental.

Det er alltid en fornøyelse å få deg så sint at du dummer deg ut skriftlig på Internett.

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

...at du snart spyr, hvorfor unne seg sjøl så mye plager at du åpner innlegg som du åpenbart ikke har godt av å lese?

Du får heller tåle at vi fillerister denne sør-figuren litt, for det blir for dumt å fremsette påstander her på DOL som er åpenbare løgner, og deretter dure i vei med personangrep og tullprat.

Synes du forresten at broren til prinsesse Lutrygg er den rette til å uttale seg om Jarle, sett på bakgrunn at denne fyren er dømt for koneplageri?

"Synes du forresten at broren til prinsesse Lutrygg er den rette til å uttale seg om Jarle, sett på bakgrunn at denne fyren er dømt for koneplageri?

"

Det er jo SAS-broren som er dømt for vold, ikke Forsvaret-Høiby. Følg med i timen!

Hvem som leverte oppsigelsen er uansett klekkende likegyldig. Jeg har opplevd flere saker på nært hold der min arb.giver har kvittet seg med ansatte pga udugelighet, latskap, tyveri etc, De har fått tilbud om å si opp selv eller bli sagt opp, og har alle som en valgt å levere oppsigelsen selv for å kunne gå ut med attest om at han sluttet etter eget ønske.

Skrevet

"Synes du forresten at broren til prinsesse Lutrygg er den rette til å uttale seg om Jarle, sett på bakgrunn at denne fyren er dømt for koneplageri?

"

Det er jo SAS-broren som er dømt for vold, ikke Forsvaret-Høiby. Følg med i timen!

Hvem som leverte oppsigelsen er uansett klekkende likegyldig. Jeg har opplevd flere saker på nært hold der min arb.giver har kvittet seg med ansatte pga udugelighet, latskap, tyveri etc, De har fått tilbud om å si opp selv eller bli sagt opp, og har alle som en valgt å levere oppsigelsen selv for å kunne gå ut med attest om at han sluttet etter eget ønske.

Jah, jeg oppdaget at KRONprinsesse Lutrygg har en bror til, så jeg parkerer den. Men i den anledning synes jeg det er rart at ikke FORSVARETS Høyby holder en like høy profil i media når broren - som også er en profilert person - dømmes for noe så lavmåls som koneplageri.

Men allikevel har ikke Jarle Synnevåg blitt sparket fra Forsvaret slik signaturen sør påstår. Signaturen sør har slengt ut av seg en påstand for å sverte en navngitt privatperson her på DOL, og kan ikke dokumentere den. Det er slett ikke så «klekkende likegyldig» for meg som din historie om hva din arbeidsgiver har foretatt seg på nært hold. Capice?

Skrevet

«-Isåfall er det opp til deg å dokumentere påstandene dine.-»

Men aldri opp til deg, eh?

Skrevet

Jeg ble nysgjerrig og gjorde et søk, er det dette du husker så godt? Ikke akkurat fellende bevis...

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1675102

Nei, det var ikke den (men jeg husker den også), og jeg tror tråden ble slettet. sør skrev han hadde en toppstilling, og jeg svarte at "det kan da umulig stemme. Hvordan har du tid til å sitte på nette døgnet rundt da" Noe i den duren.

Det var sikkert mitt innspill der, som gjorde at det ble slettet.

Skrevet

Nei, det var ikke den (men jeg husker den også), og jeg tror tråden ble slettet. sør skrev han hadde en toppstilling, og jeg svarte at "det kan da umulig stemme. Hvordan har du tid til å sitte på nette døgnet rundt da" Noe i den duren.

Nettet.

Skrevet

Som sagt, jeg har en lederstilling i et industri-firma, men ikke i Norsk Hydro.

Med vennlig hilsen

Skrevet

«-Isåfall er det opp til deg å dokumentere påstandene dine.-»

Men aldri opp til deg, eh?

Vi venter jo fremdeles på at du skal svare i "sanne demokratier" tråden på Åpent.

Skrevet

Jah, jeg oppdaget at KRONprinsesse Lutrygg har en bror til, så jeg parkerer den. Men i den anledning synes jeg det er rart at ikke FORSVARETS Høyby holder en like høy profil i media når broren - som også er en profilert person - dømmes for noe så lavmåls som koneplageri.

Men allikevel har ikke Jarle Synnevåg blitt sparket fra Forsvaret slik signaturen sør påstår. Signaturen sør har slengt ut av seg en påstand for å sverte en navngitt privatperson her på DOL, og kan ikke dokumentere den. Det er slett ikke så «klekkende likegyldig» for meg som din historie om hva din arbeidsgiver har foretatt seg på nært hold. Capice?

Akkurat som du slenger ut påstander om en navngitt Arafat.

Selvmål fra deg. Igjen.

Skrevet

...er at jeg har dokumentert mine påstander om Arafat, alias Rahman Abdul Rauf al-Qudwa al-Husseini, hundrevis av ganger her på DOL.

Du har ikke lagt frem annet enn løgn og bakvaskelser om Jarle Synnevåg. Jeg skjønner jo at du hater ham, spesielt etter at han smalt deg til veggen på Fundamental.

Det er alltid en fornøyelse å få deg så sint at du dummer deg ut skriftlig på Internett.

Du har kommet med påstander om Arafat. Du har neppe dokumentert noe av relevans.

Synnevåg fikk, de facto, sparken. Du trenger ikke dumme det ytterligere ut ved å forsvare ham.

Skrevet

Det skal jeg gjøre den gang du gjør det samme.

Skrevet

Det skal jeg gjøre den gang du gjør det samme.

Hvilke av mine påstander til deg var det ikke var dokumentert?

Skrevet

Hvilke av mine påstander til deg var det ikke var dokumentert?

De fleste av dine tidligere påstander om meg er noe du aldri har dokumentert eller kan dokumentere.

Det samme gjelder dine påstander om mange andre her.

Hvis du skal fortsette å kreve dokumentasjon av andre som kommer med påstander om hva du har skrevet tidligere, så bør du kanskje gå forann som et "godt eksempel" og uoppfordret gjøre det samme selv?

ps: Å dokumentere noe er noe helt annet enn å ta løsrevne (og ofte sterkt omskrevne) sitater ut av en sammenheng, for deretter å sette det inn i en helt annen kontekst og sammenheng - for på den måten gi det en annen mening.

Men det er du vel klar over?

Skrevet

De fleste av dine tidligere påstander om meg er noe du aldri har dokumentert eller kan dokumentere.

Det samme gjelder dine påstander om mange andre her.

Hvis du skal fortsette å kreve dokumentasjon av andre som kommer med påstander om hva du har skrevet tidligere, så bør du kanskje gå forann som et "godt eksempel" og uoppfordret gjøre det samme selv?

ps: Å dokumentere noe er noe helt annet enn å ta løsrevne (og ofte sterkt omskrevne) sitater ut av en sammenheng, for deretter å sette det inn i en helt annen kontekst og sammenheng - for på den måten gi det en annen mening.

Men det er du vel klar over?

Så du innrømmer altså at du ikke kan dokumentere noe av det du påstår?

Takk.

Skrevet

Så du innrømmer altså at du ikke kan dokumentere noe av det du påstår?

Takk.

Det innrømmer jeg like lite som du gjør Sør.

Skal du stille krav til andre så burde du først stille de samme krav til deg selv.

Mer "spesiell" enn det er du ikke Sør - selv om du tydligvis er av en annen oppfatning selv.....

Skrevet

Det innrømmer jeg like lite som du gjør Sør.

Skal du stille krav til andre så burde du først stille de samme krav til deg selv.

Mer "spesiell" enn det er du ikke Sør - selv om du tydligvis er av en annen oppfatning selv.....

Du har fremdeles ikke kunne vise til disse påståtte påstandene jeg skal ha kommet med.

Skrevet

Du har fremdeles ikke kunne vise til disse påståtte påstandene jeg skal ha kommet med.

Og det har jeg heller ikke til hensikt å gjøre.

Alle andre her vet at det er riktig, så hvem er det du forsøker å overbevise?

Deg selv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...