Gå til innhold

Der ble det dønn stille fra sør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det har jeg heller ikke til hensikt å gjøre.

Alle andre her vet at det er riktig, så hvem er det du forsøker å overbevise?

Deg selv?

"Alle andre vet"? *lol*

Så du har ingenting konkret her heller?

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Mr Kahn

24

• Goliath

7

• shandy

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Alle andre vet"? *lol*

Så du har ingenting konkret her heller?

Heller ikke i denne tråden skal jeg bidra videre til å tvære den ut i all evighet, så også her skal jeg gi deg lov til å avslutte med ditt neste "god dag man økseskaft" svar :-)

Ha en riktig god helg Sør!

Skrevet

Heller ikke i denne tråden skal jeg bidra videre til å tvære den ut i all evighet, så også her skal jeg gi deg lov til å avslutte med ditt neste "god dag man økseskaft" svar :-)

Ha en riktig god helg Sør!

*ler*

Så du har heller ikke her evnet å påvise noe som ikke kun finnes mellom ørene dine.

Skrevet

Du har kommet med påstander om Arafat. Du har neppe dokumentert noe av relevans.

Synnevåg fikk, de facto, sparken. Du trenger ikke dumme det ytterligere ut ved å forsvare ham.

...at Jarle Synnevåg fikk sparken, eller trekk påstanden.

Du kommer ingen vei med disse infantile personangrepene dine allikevel, jeg - og de fleste dolinger - vet hvor sint og frustrert du er.

Og hvorfor.

Skrevet

...at Jarle Synnevåg fikk sparken, eller trekk påstanden.

Du kommer ingen vei med disse infantile personangrepene dine allikevel, jeg - og de fleste dolinger - vet hvor sint og frustrert du er.

Og hvorfor.

...øøøh... Hvorfor skulle *jeg* være sint? Fordi du ikke kan dokumentere påstandene dine? Det er da du som dummer deg ut.

Skrevet

...øøøh... Hvorfor skulle *jeg* være sint? Fordi du ikke kan dokumentere påstandene dine? Det er da du som dummer deg ut.

Tja, du har i hvert fall sluttet å skrive «vennlig hilsen». *ler*

Skal du dokumentere, eller?

Skrevet

Tja, du har i hvert fall sluttet å skrive «vennlig hilsen». *ler*

Skal du dokumentere, eller?

Hvor blir det av alle disse landene?

Du har fremdeles ikke svart i "sanne demokratier" tråden på Åpent.

Skrevet

Hvor blir det av alle disse landene?

Du har fremdeles ikke svart i "sanne demokratier" tråden på Åpent.

...for det nytter ikke å skifte tema. Denne skal du ikke få fred for, hvis da ikke webmasteren «redder deg» ved å stenge meg ute.

Ikke det at det vil spille noe å si, da kommer Kahn I, Kahn II og Kahn III osv. til du enten trekker påstanden eller beviser den.

Jeg venter fortsatt, og jeg har all verdens tid. Du kan gjerne sette ringeklokka på «snooze», jeg er der mellom intervallene.

Tikk, takk, sør.

Jeg er en annen
Skrevet

...for det nytter ikke å skifte tema. Denne skal du ikke få fred for, hvis da ikke webmasteren «redder deg» ved å stenge meg ute.

Ikke det at det vil spille noe å si, da kommer Kahn I, Kahn II og Kahn III osv. til du enten trekker påstanden eller beviser den.

Jeg venter fortsatt, og jeg har all verdens tid. Du kan gjerne sette ringeklokka på «snooze», jeg er der mellom intervallene.

Tikk, takk, sør.

Hvem faen bryr seg.

Selvsagt ble den patetiske fremmedfryktsnissen Synnevåg presset til å gå, den kan en hver idiot slutte seg til.

Skrevet

Hvem faen bryr seg.

Selvsagt ble den patetiske fremmedfryktsnissen Synnevåg presset til å gå, den kan en hver idiot slutte seg til.

...selv om du er det.

*Rå latter fra galleriet*

Sorry, men du la ballen på straffemerket og tagg om det.

;^)

Jeg er en annen
Skrevet

...selv om du er det.

*Rå latter fra galleriet*

Sorry, men du la ballen på straffemerket og tagg om det.

;^)

For all del - jeg mente da ikke å implisere at du var idiot. Bare en som åpent innrømmer at du er villig til å bruke et hav av tid på denne fillesaken som alle andre, med et mulig unntak for Synnevåg selv, gir totalt faen i.

Skrevet

Tikk, takk, sør.

*gliser*

Vi venter selvsagt på at du skal komme med dokumentasjonen.

Men som vanlig løper du med halen mellom benene.

Skrevet

*gliser*

Vi venter selvsagt på at du skal komme med dokumentasjonen.

Men som vanlig løper du med halen mellom benene.

Men trøst deg, uansett hvor halen er plassert, så løper jeg ETTER DEG og slår deg i hue med Norges Lover.

Dokumentasjon, dokumentasjon, dokumentasjon!

Skrevet

Men trøst deg, uansett hvor halen er plassert, så løper jeg ETTER DEG og slår deg i hue med Norges Lover.

Dokumentasjon, dokumentasjon, dokumentasjon!

Ja, du dilter jo etter som vanlig.

Det er jo også morsomt å se at du ikke tør å svare på "sanne demokratier" tråden. *flire*

Du er, som alltid, redd for enhver saklig diskusjon.

Skrevet

For all del - jeg mente da ikke å implisere at du var idiot. Bare en som åpent innrømmer at du er villig til å bruke et hav av tid på denne fillesaken som alle andre, med et mulig unntak for Synnevåg selv, gir totalt faen i.

...jeg ble bare så latterpint av å se en av disse «anonym nå» gå ut med en så klar innrømmelse.

Dermed setter jeg over til deg, slik at du kan fortsette å gi fullstendig fan.

Præææhæ!

Skrevet

Ja, du dilter jo etter som vanlig.

Det er jo også morsomt å se at du ikke tør å svare på "sanne demokratier" tråden. *flire*

Du er, som alltid, redd for enhver saklig diskusjon.

...i rein overraskelse hvis du en dag skille finne på å komme med noe fornuftig.

Nå gidder jeg imidlertid ikke «chatte» med deg mer her på forum, jeg bare skjærer nok et hakk i skrivebordet mens jeg betrakter røyken etter ditt sedvanlige crach and burn.

*latterbrøl*

Skrevet

...i rein overraskelse hvis du en dag skille finne på å komme med noe fornuftig.

Nå gidder jeg imidlertid ikke «chatte» med deg mer her på forum, jeg bare skjærer nok et hakk i skrivebordet mens jeg betrakter røyken etter ditt sedvanlige crach and burn.

*latterbrøl*

Ja, for igjen har du flyktet med halen mellom benene. Som du alltid gjør.

Og ditt samkvem med landssvikere skal jeg selvsagt minne deg på ved leilighet. Jeg antar du menger deg med Treholt også?

Skrevet

Ja, for igjen har du flyktet med halen mellom benene. Som du alltid gjør.

Og ditt samkvem med landssvikere skal jeg selvsagt minne deg på ved leilighet. Jeg antar du menger deg med Treholt også?

Dokumentasjon?

Skrevet

Dokumentasjon?

Benekter du at du skrev du skulle hilse til Synnevåg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...