shandy Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 MSN? - Nei, takk - vil ikke ha Sør & Co "inn i huset" :-) Hahaha, gapskratter :-) God tur, (jeg prøver å spare til en tur senere):-) Så var det bare flyet igjen da, trenger tid til å psyke meg opp til det - blir vel sittende med spyposen igjen. 0 Siter
shandy Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Uheldigvis er det slik at Sør, Mr. Kahn & co erobrer hele 100 nyeste- listen Neida, de er ikke på forum for gravide, eller adoptiv, eller småbarn. Prøv der Ikke at jeg foretrekker det fremfor en underholdende diskusjon, men hver sin smak. Du, noen ganger gidder man, og syntes det er interresant, andre ganger logger man av 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 MSN? - Nei, takk - vil ikke ha Sør & Co "inn i huset" :-) Foreslår at du og herr Kahn inviterer Sør på besøk, så kan de virkelig sitte i stua og diskutere. Det hadde sikkert vær koselig. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Meningsfascister som disse to blir du aldri kvitt - de har det for fint i sin verden til det. Men det er jo bare å ignorere dem, da. Det er til og med enda lettere enn å slå av tv'en - du trenger bare å la være å lese trådene deres. "........................" 0 Siter
Prozak Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Foreslår at du og herr Kahn inviterer Sør på besøk, så kan de virkelig sitte i stua og diskutere. Det hadde sikkert vær koselig. Nåja - jeg stiller meg tvilende til om disse egentlig har noen slagkraft annet enn på nettet, hvor man sitter trygt og godt bak en skjerm. ".........................." 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Nåja - jeg stiller meg tvilende til om disse egentlig har noen slagkraft annet enn på nettet, hvor man sitter trygt og godt bak en skjerm. ".........................." Ja, og det tror jeg er like greit. 0 Siter
Sør Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Meningsfascister som disse to blir du aldri kvitt - de har det for fint i sin verden til det. Men det er jo bare å ignorere dem, da. Det er til og med enda lettere enn å slå av tv'en - du trenger bare å la være å lese trådene deres. "........................" Du skriver: "Meningsfascister som disse to" Det er alltid "fascinerende" med folk som liker å fremstille seg selv som "bedre" enn andre. Din dobbelmoral er underholdende, Prozak. Fortsett gjerne! Og i tilfelle du mangler selvinnsikt nok til å forstå det: du er nok en av "& Co". 0 Siter
Prozak Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Ja, og det tror jeg er like greit. Det er jo unektelig litt underholdende, da. Når man påpeker deres bedritne/barnslige/etc. måte å være på, så er svaret alltid av typen "enn du, da? du er ihvertfall like ille selv" :-) "........................" 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Du skriver: "Meningsfascister som disse to" Det er alltid "fascinerende" med folk som liker å fremstille seg selv som "bedre" enn andre. Din dobbelmoral er underholdende, Prozak. Fortsett gjerne! Og i tilfelle du mangler selvinnsikt nok til å forstå det: du er nok en av "& Co". ...det tror jeg også 0 Siter
Sør Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Det er jo unektelig litt underholdende, da. Når man påpeker deres bedritne/barnslige/etc. måte å være på, så er svaret alltid av typen "enn du, da? du er ihvertfall like ille selv" :-) "........................" Det er unektelig like underholdende at du ikke tør å svare direkte, men må snakke dritt om folk til tredje personer. 0 Siter
Gjest nokså irritert Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Kverrueringen til Sør vil være fint å slippe. Forslag til Webmaster: Sett inn filter i 100 nyeste innlegg der man kan utelate bestemte skribenter 0 Siter
favn Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Kverrueringen til Sør vil være fint å slippe. Forslag til Webmaster: Sett inn filter i 100 nyeste innlegg der man kan utelate bestemte skribenter Noe så dustete... 0 Siter
favn Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Du skriver: "Meningsfascister som disse to" Det er alltid "fascinerende" med folk som liker å fremstille seg selv som "bedre" enn andre. Din dobbelmoral er underholdende, Prozak. Fortsett gjerne! Og i tilfelle du mangler selvinnsikt nok til å forstå det: du er nok en av "& Co". 'Og i tilfelle du mangler selvinnsikt nok til å forstå det: du er nok en av "& Co".' *knegg* 0 Siter
petter smart Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Men hvorfor skriver ikke DU noe da? Du sitter her og syter over at andres innlegg ikke er interessante nok, men hva gjør du selv? Hvorfor er ikke "100 nyeste" listen fulle av superinteressante innlegg fra deg? Med vennlig hilsen Fordi hun har innsett at hun ikke kan skrive så mange innlegg som er interessante, det blir kun en gjentagelse av det samme våset. Kanskje andre burde innsett dette?! Sier en pettersmart som sitter å hiver store steiner i et lite glasshus. 0 Siter
Sør Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Fordi hun har innsett at hun ikke kan skrive så mange innlegg som er interessante, det blir kun en gjentagelse av det samme våset. Kanskje andre burde innsett dette?! Sier en pettersmart som sitter å hiver store steiner i et lite glasshus. Du har ihvertfall selvinnsikt nok til å forstå det. :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.