Gå til innhold

Sør, Mr. Kahn & Co

Gjest fytti katta jeg er lei dere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MSN? - Nei, takk - vil ikke ha Sør & Co "inn i huset" :-)

Hahaha, gapskratter :-)

God tur, (jeg prøver å spare til en tur senere):-)

Så var det bare flyet igjen da, trenger tid til å psyke meg opp til det - blir vel sittende med spyposen igjen.

Skrevet

Uheldigvis er det slik at Sør, Mr. Kahn & co erobrer hele 100 nyeste- listen

Neida, de er ikke på forum for gravide, eller adoptiv, eller småbarn. Prøv der :)

Ikke at jeg foretrekker det fremfor en underholdende diskusjon, men hver sin smak.

Du, noen ganger gidder man, og syntes det er interresant, andre ganger logger man av ;)

Jeg er en annen
Skrevet

MSN? - Nei, takk - vil ikke ha Sør & Co "inn i huset" :-)

Foreslår at du og herr Kahn inviterer Sør på besøk, så kan de virkelig sitte i stua og diskutere. Det hadde sikkert vær koselig.

Skrevet

Meningsfascister som disse to blir du aldri kvitt - de har det for fint i sin verden til det.

Men det er jo bare å ignorere dem, da. Det er til og med enda lettere enn å slå av tv'en - du trenger bare å la være å lese trådene deres.

"........................"

Skrevet

Foreslår at du og herr Kahn inviterer Sør på besøk, så kan de virkelig sitte i stua og diskutere. Det hadde sikkert vær koselig.

Nåja - jeg stiller meg tvilende til om disse egentlig har noen slagkraft annet enn på nettet, hvor man sitter trygt og godt bak en skjerm.

".........................."

Jeg er en annen
Skrevet

Nåja - jeg stiller meg tvilende til om disse egentlig har noen slagkraft annet enn på nettet, hvor man sitter trygt og godt bak en skjerm.

".........................."

Ja, og det tror jeg er like greit.

Skrevet

Meningsfascister som disse to blir du aldri kvitt - de har det for fint i sin verden til det.

Men det er jo bare å ignorere dem, da. Det er til og med enda lettere enn å slå av tv'en - du trenger bare å la være å lese trådene deres.

Du skriver: "Meningsfascister som disse to"

Det er alltid "fascinerende" med folk som liker å fremstille seg selv som "bedre" enn andre.

Din dobbelmoral er underholdende, Prozak. Fortsett gjerne!

Og i tilfelle du mangler selvinnsikt nok til å forstå det: du er nok en av "& Co".

Skrevet

Ja, og det tror jeg er like greit.

Det er jo unektelig litt underholdende, da. Når man påpeker deres bedritne/barnslige/etc. måte å være på, så er svaret alltid av typen "enn du, da? du er ihvertfall like ille selv" :-)

Skrevet

Det er alltid "fascinerende" med folk som liker å fremstille seg selv som "bedre" enn andre.

Og i tilfelle du mangler selvinnsikt nok til å forstå det: du er nok en av "& Co".

...det tror jeg også :)

Skrevet

Det er jo unektelig litt underholdende, da. Når man påpeker deres bedritne/barnslige/etc. måte å være på, så er svaret alltid av typen "enn du, da? du er ihvertfall like ille selv" :-)

Det er unektelig like underholdende at du ikke tør å svare direkte, men må snakke dritt om folk til tredje personer.

Gjest nokså irritert
Skrevet

Kverrueringen til Sør vil være fint å slippe.

Forslag til Webmaster:

Sett inn filter i 100 nyeste innlegg der man kan utelate bestemte skribenter

Skrevet

Kverrueringen til Sør vil være fint å slippe.

Forslag til Webmaster:

Sett inn filter i 100 nyeste innlegg der man kan utelate bestemte skribenter

Noe så dustete...

Skrevet

'Og i tilfelle du mangler selvinnsikt nok til å forstå det: du er nok en av "& Co".'

*knegg*

Skrevet

Men hvorfor skriver ikke DU noe da?

Du sitter her og syter over at andres innlegg ikke er interessante nok, men hva gjør du selv?

Hvorfor er ikke "100 nyeste" listen fulle av superinteressante innlegg fra deg?

Med vennlig hilsen

Fordi hun har innsett at hun ikke kan skrive så mange innlegg som er interessante, det blir kun en gjentagelse av det samme våset.

Kanskje andre burde innsett dette?!

Sier en pettersmart som sitter å hiver store steiner i et lite glasshus.

Skrevet

Fordi hun har innsett at hun ikke kan skrive så mange innlegg som er interessante, det blir kun en gjentagelse av det samme våset.

Kanskje andre burde innsett dette?!

Sier en pettersmart som sitter å hiver store steiner i et lite glasshus.

Du har ihvertfall selvinnsikt nok til å forstå det. :-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...