Gjest Pås Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Denne beskjeden får jeg HELE tiden når jeg er her på DOL, ikke på andre sider.. Noen som vet hvorfor den kommer, og hvordan jeg kan få den vekk? mvh 0 Siter
citoyen Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Du kan installere Flash.. men egentlig burde du ikke behøve det. Det er DOLs reklameleverandører som er skyld i meldingen. Jeg har mast på DOL før for å få dem til å fjerne meldingen, men til ingen nytte.. du kan jo prøve igjen. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Du kan installere Flash.. men egentlig burde du ikke behøve det. Det er DOLs reklameleverandører som er skyld i meldingen. Jeg har mast på DOL før for å få dem til å fjerne meldingen, men til ingen nytte.. du kan jo prøve igjen. Takk for svaret! Jeg får den HELE tiden, hver gang jeg skal lese ett innlegg, som regel kommer den to ganger på hvert innlegg jeg leser.. Sitter og trykker OK hele tiden. mvh 0 Siter
Gjest Kengun.com Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Takk for svaret! Jeg får den HELE tiden, hver gang jeg skal lese ett innlegg, som regel kommer den to ganger på hvert innlegg jeg leser.. Sitter og trykker OK hele tiden. mvh Gå til denne siden: http://tinyurl.com/3tuy og hent ned Flashplayeren, så er du kvitt meldingen. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Takk for svaret! Jeg får den HELE tiden, hver gang jeg skal lese ett innlegg, som regel kommer den to ganger på hvert innlegg jeg leser.. Sitter og trykker OK hele tiden. mvh Kanskje det også hjelper å ha "ad-blocking", slik at du slipper annonsene? Jeg har Norton Internet Security og bruker ad-blocking-funksjonen der, og merker i alle fall ikke noe til problemet. Kan jo selvsagt være at jeg har Flash installert. Men deilig å slippe blinkende reklame uansett... :-) (Selv om jeg egentlig forstår at slike sider må finansieres på et vis...) 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Gå til denne siden: http://tinyurl.com/3tuy og hent ned Flashplayeren, så er du kvitt meldingen. Fikk ikke lastet ned. PCen min er helt på trynet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.