Gå til innhold

mannen min kan ikke tapetsere..

Anbefalte innlegg

Gjest pirken kone
Skrevet

.. Så tapetet på toalettet ble nesten som et lappeteppe med striper der man ser malingen fra før av gjennom... Fælt! Jeg kritiserer, og jeg vet at jeg ikke kan tapetsere selv. Men han mener selv at han er så god, og det måtte jo bli gjort. Men det ble altså ikke så bra.. Også andre ting blir ikke gjort ordentlig, og mye er halvgjort. Løsning?

Videoannonse
Annonse
Gjest lett som en plett
Skrevet

Gjør det sjæl! Eller skaff profesjonelle folk!

Gjest pirken kone
Skrevet

Gjør det sjæl! Eller skaff profesjonelle folk!

Det er bare det at jeg ikke tror jeg er noe bedre enn ham til det...

Skrevet

Vennetjenester (og da selvsagt folk som KAN tapetsere), eller hyre en proff (maler/tapetserer).

Skrevet

Synes det er feil å forvente at alle menn kan gjøre slike ting. Like feil som å forvente at alle kvinner kan bake kaker.

Du får enten leie folk eller lære det selv.

Skrevet

Du har ikke en mor/datter/søster som er flink med tapetsering da. Jeg er så heldig at min datter fikser alt på huset, inkludert det elektriske. Tidligere hjalp mamma meg med tapetsering.

Skrevet

Synes det er feil å forvente at alle menn kan gjøre slike ting. Like feil som å forvente at alle kvinner kan bake kaker.

Du får enten leie folk eller lære det selv.

Men det er også feil å gjøre slikt selv hvis man ikke kan det.

".............................."

Skrevet

Mange polske håndtverkere som arbeider lovlig i Norge nå, ofte til ganske gode priser. Og håndtverkere er håndtverkere (stort sett), uansett hvor de kommer fra.

"........................."

Skrevet

Huff stakkar ;o)

Dere får alliere dere med slekt og venner eller finne billig arbeidskraft.

Skrevet

Jeg kan heller ikke tapetsere. Eller legge gulv. Eller snekre terrasse.

Og jeg forventer heller ikke at husbonden skal gjøre det. Det er OK å leie seg tjenester av proffe! :-)

Skrevet

Men det er også feil å gjøre slikt selv hvis man ikke kan det.

".............................."

*lol* Det var morsomt! :-)

Nå er heldigvis ikke jeg "plaget" med en mann som er overivrig på å gjøre alt han ikke kan selv, men jeg har jo vært hjemme hos mang en stolt huseier som viser frem gulvet de har lagt selv eller slipt selv, og så tenker jeg i mitt stille sinn "og det syns jammen godt!" *he he*

Skrevet

Det er bare det at jeg ikke tror jeg er noe bedre enn ham til det...

Hehe, det der er akkurat som oss. Vi har ti tommeltotter begge to. Hva med kurs? Byggevarebutikker har da noen ganger forskjellige kurs? Byggmakker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...